آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آوای دلنشین

شب یلدای 1393 و کریسمس

1393/10/9 13:49
نویسنده : مدیر
3,858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم اومدم با کلی تأخیر و شرمنده خجالت

شب یلدا و کریسمس امسال خیلی برنامه خاصی نداشتیم چون افتاده به آخر ماه صفر و ایام شهادت اماما اما توی مهد ازتون عکسای یلدایی گرفتن که میذارم برات:
 

اینم عکسی که تو تولد آرنیکا جوون ازت گرفتم که توی پست های بعدی عکساشو میذارم کامل:

عکسای کریسمسی زیر رو هم دوست وبلاگی خوبمون ♥دختری با نگاهی متفاوت♥ برات درست کرده و فرستاده که مثل همیشه با سلیقه و زیباس و من از طرف تو ازش تشکر می کنم بوسمحبت:

یه عاااالمه عکسای عقب مونده از این چند وقت دارم که سعی می کنم به زودی برات بذارم نمیدونم چرا این چند وقت تنبلی کردم غمگین

چند تا تیکه کلام باحالتو توی این پست بذارم:

فرفستادی=فرستادی

کاکو=کوکو (عاااااشق کوکو سیب زمینی هستی مخصوصا که با سس قرمز بخوری و مامان جوونم زحمت میکشه هر دفعه برات درست میکنه)

به خونه قبلی مامان جوون اینا میگی خونه خوب به این جدیده میگی خونه دَدید شاید چون شکیبا تو اون خونه بوده غمگین

جیجه=دیگه مثلا خیییییییلی بامزه میگی عیب نداره جیجه و دستاتم یه حالت باحالی می کنی می خوام بخورممممممممممت بغل

پسندها (22)

نظرات (69)

زهرا
9 دی 93 14:00
سلام صفوراجان یه گلایه داشتم،خیــــــــــــــــلی تنبل شدید باور کنید روزی چند بار چک میکنم تا وقتی به روز کردید عکسای آوای خوشگل رو ببینم و از حال و روزتون با خبر بشم راستی یه سؤال مهد آوا جون کوچه چهاردهم خیابون کازرون هستش؟؟؟ ---------------------------------------------------------------------- شرمنده تنبلی می کنم گاهی اره بین کازرون و شمس تبریزی شمالی میشه اما نمیدونم چهاردهمه یا نه
♥ایدا♥
9 دی 93 19:24
سلام خاله صفورا عکسا مثل همیشه عالی بودن دوست دارم اوا جون خوشگل چه جالب لباسی که واسه تولدم پوشیده با تل سرش سته خیلی لباست خوشگله اوا جون
♥ایدا♥
9 دی 93 19:25
اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید
عاطفه مامان الای
9 دی 93 20:47
عزیزم یلداتون مبارک قشنگ شده عکسات
سارا
9 دی 93 21:28
سلام لطفا هرچه زودتر واسمون پست جدید بزارید!!!!!
عمه فروغ
9 دی 93 21:28
سلام صفورا جان یلداتون با تاخیر مبارک کریسمس هم بر شما مبارک ای جونم چه عکس های خوشگلی ان شاا.. همیشه باشید ای جونم فدای این دخترک شیرین زبون
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
10 دی 93 10:48
سلــامـــــــ صفـورآآآ جـونـمـــــــــــ کلـی دلمـون بـراتــ تنگــ شـدهـ بـــوووود عکســای یلـدایـی آواآآی خیلـی قشنگــ شـدهـ و بـافتـیهـاش قشنگـه راستـی چشمـای آوا یکمــ پفـ دارهــ از مـریضیـه؟یـا خـوابـ آلـودگــی؟؟؟؟ منتظـر پستـــ تـولـد آرنیکــآآآآ جـون هستـمـــــــــ وآآآآآآی صفـورآآآ جـونـمـــ وظیفـه امــ بــود عکسـای کـریسمـس رو بـرا آوا عشقـمـــ درستــ کنـمـــــــــــممنـون از تشکـراتـتـــــ آخـی شکیبـــآآآآ نیستــ چقـدر سختــهقصـد بـرگشتــ نـدارهـ؟؟؟ فعلــا" ------------------------------------------------------------------- ممنون عزیزم بابا اول صبحی ازشون عکس گرفتن خوب چشماشون پف داره از خواب پاشدن
مامان فتانه
10 دی 93 11:35
عزیزم چه عکسای نازی ...چه لباس بافت خوشکلی
مامانی هیما
10 دی 93 12:13
آفرین به این دخمل شیرین زبون چه لباس بافت قشنگی هم پوشیده
فاطمه
10 دی 93 12:40
چه عکسای قشنگی
سارا(مامان یسنا کوچولو)
10 دی 93 13:01
سلام مامانی منم رمز میخوام.رمز قبلی کار نکرد.
مامان بهار
10 دی 93 13:58
آوا خانومی چه عکسهای نازی گذاشتی !چه پیراهنی خوشگلی پوشیدی خیلی نازه
مامان مهدیس
10 دی 93 15:38
سلام عزیزم چه عکسای نازی یلدات مبارک خانوم کوچولو لباسی که واسه تولد آرنیکا پوشیده خیلی خوشگله نازی
رویا
10 دی 93 17:43
ای جوونم آوا جونی به روز کرده وبشو .. عجب هندونه ای
کلبه رنگارنگ
10 دی 93 20:18
سلام صفورا جون.خوبی؟اوا خوبه؟ این چندروز انقدر میومدم سر مییزدم اما خبری نبود. خدا رو شکر که خوبید. چ ست قشنگی
مامان بهی
11 دی 93 7:23
اوا گلي كريسمس و يلدات با تاخير مبارك
مامي مينا
12 دی 93 18:04
عزيزم من نتونستم پست بالاييتو باز كنم دوباره رمز بده. و يه سوال چرا پست مربوط به تولد اواجونو پاك كردي. ميخوام بدونم از طرف مديريت پاك شد يا خودت حذفش كردي. چون ميخوام منم با روش تو عكس خودمو بذارم واسه همين پرسيدم.
عمه ی آتنا
12 دی 93 23:57
خانوووووم خوشگله
بهناز خانومی
13 دی 93 11:51
صفورای عزیزم خیلی دوستون دارم آوای دوست داشتنی رو از طرف من ببوس از خدا براتون بهترینها رو میخوام و برای از خدا میخوام آوای کوچولو و دوست داشتنی رو در پناه خودش حفظ کنه آمین
الهه مامان مبین
13 دی 93 17:54
سلام به روی ماهتون . کریسمستون مبااااااااااااااااااارک قربون دخمل نازم بشم من
افسانه
14 دی 93 0:05
سلام عزیزم . ای جان ! چقدر ناز شده دخمل خوشگل . چه عکسای خوشگلی ! امیدوارم همیشه صلامت و خندون باشه .همراه با مامان و باباش . عزیزم من لینکتون کردم ولی پستایی رو که رمز دارن نمی تونم ببینم . اگر امکانش هست رمزشونو برام بذار . ممنونم . آوا ناناز رو هم ببوسین .
مامان بهی
14 دی 93 12:19
ميشه به منم رمز بدي عزيزم؟
Mamane rayan
16 دی 93 6:52
Salam azizam Mashallah be in madare ba salighe va dokhmale khoshgel Safora joon man khanandeye veblage khobetoon hastam vali chandin bar darkhaste ramz kardam vali motasefane behem nadadid :-( ------------------------------------------------------------------------ عزیزم وبلاگتو بده برات می فرستم
فاطمه
18 دی 93 14:34
سلام.صفورا جون تو رو خدا شما دیگه وبلاگتونو رمز نزارید.اخه من لحظات تنهاییمو با وبلاگ دختر خوشکل شما سپری می کنم.خواهش رمز نزار. ---------------------------------------------------------------------------- عزیزم وبلاگ یا مسنجرتو بده
بهار
19 دی 93 13:59
من خواننده خاموش بودم اوا جونی خلیل نازه خدا حفظش کنه
صبا
20 دی 93 11:44
سلام به مامانی آوای نازم..خوب هستین؟من برای بار اول که پیام میدم..همیشه خواننده ی خاموش وبلاگ بودم چون مامانی نیستم نظر نمیذاشتم و فقط شاهد عکسای دخملیتون بودم..امروز هم اومدم وبتون و با پست های رمز دار مواجه شدم میشه خواهش کنم به منم رمز بدین عکسهای گل دختری تونو ببینم؟
کيانا مامان آوا
20 دی 93 11:55
سلام. ميشه بگيد لباس تولد آوا جون رو کجا دادين براش درست کردن؟ اون که دامن توتو داره . و چقدر شد هزينه اش؟ -------------------------------------------------------------------------- آره عززیزم براش دوختم اینم شمارشه 09196208595
مامان فرزانه
20 دی 93 13:37
سلام خیلی دختر ماهی داری عزیزم مامان صفورا جون میشه بگی چه جوری تو وبلاگت از بالا تا پایین عکس دخترت رو گذاشتی؟؟؟؟؟منم خیلی دوست دارم ولی بلد نیستم --------------------------------------------------------------------------- عزیزم اونو باید بدی کسی برات طراحی کنه و تم وبلاگتو خصوصی کنه
مامانی
20 دی 93 17:41
من ی مدت نت نداشت شما هم وبلاگتون رمزی کردی صفوراجون اگ صلاح دونستید بمنم رمز بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهرسا
21 دی 93 11:20
سلام میبینم که شما هم رمز دارش کردین . دلمون به وب شما گرم بود دوست داشتین رمز بدین. ممنون اوقات خوشی داشته باشین
مامان دینا
21 دی 93 12:35
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من خواننده همیشگی وبلاگتون بودم یه بارم در خصوص مهد ازتو ن سوال کردم حالا چند دفعه ای که بهتون سر میزنم میبینم پستاتون رمزدار شده میشه رمزو بمنم بدین آخه من از خوندن مطالبتون واقعا انرژی میگیرم .ممنون میشم
شيوا
22 دی 93 2:29
سلام اسم دختر من ‏‏"آوا‏" هست هم سن آواخانوم شماست _اين اسم رو از شما يادكرفتم ‏،الان بچہ دوم من ھنوز بدنیا نیومدہ ‏3ماہ دیگہ بدنیا میاد (دخترہ‏) می خواستم ببینم اگہ شما بودین چہ اسمی رو انتخاب میکردین ؟ ممنون از شما یک دنیا تشکر -------------------------------------------------------------------------- راستش من جدی بهش فکر نکردم اما این اسما قشنگن آرینا-آرشیدا-آرمیتا
الهام
22 دی 93 12:52
سلام صفورا جون.نمیدونم چرا هر وبلاگی که من دوست دارم و پیگیرم بعد یه مدت رمزدار میشه خوشحال میشم به من هم رمز بدید. براتون شادی و سلامتی آرزو دارم. برای شما برای دختر گلمون
بهناز خانومی
22 دی 93 13:16
صفورا جون خیلی ناراحتم که رمزی کردی من از خواننده های پر و پا قص شمام و با دین این قضیه ناراحت شدم اگه میشه رمز رو بهمنم بدین --------------------------------------------------------------------------- عزیزم وبلاگتو اشتباه دادی
خاله
23 دی 93 14:53
سلام صفورا جون من از 1 سالگی ِ آوا جون وبلاگشو دنبال میکنم به ما هم سر بزن خوشحال میشم. راستی چرا رمز دار کردی ؟ آوا جونو ببووووووس
ღآرمیتا و آنیتا ღ
23 دی 93 15:54
سلام ویتون خیلی عالیه من لینکتون کردم . لطفا شما هم بکنید
ستاره
24 دی 93 2:34
سلام مامان صفورا لطفا برام دعا كنيد كه من هم مادر بشم. ------------------------------------------------------------------------- ان شا ا...
بهناز خانومی
24 دی 93 10:20
سلام صفورای عزیزممم ممنونم از اینکه جوا ب دادی و بسیار خوشحالم کردی همچنان زیاد دوستون دارمممممم مخصوصا آوای دوست داشتنی رو خدا در پناه خودش حفظش کنه انشالله آدرس وبلاگم هم گذاشتم بازم ممنون فعلا
ساناز
27 دی 93 7:06
سلام ببخشیددلیل رمزدارکردن مطالب چیہ؟ اگر دلایل مھمی دارہ من ھم باید وبلاگمو رمزدارکنم.‏ ----------------------------------------------------------------------------- کاملا شخصی
مریم
28 دی 93 22:47
سلام صفورا جان.من عاشق خوندن مطالب وبلاگ آوا جونم ولی متاسفانه مامان نشدم که وبلاگ داشته باشم.میشه رمزو اگر امکانش هست واسم ایمیل کنی؟
neda1349
1 بهمن 93 13:54
صفورا جونم سلام خيلي وبلاگ قشنگي دارين هزار ماشالله به سليقتون اوا را از طرف من ببوس منتظر حضور گرمتون هستم
مادر بزرگ
2 بهمن 93 23:20
عزیزم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
mamane rayan
4 بهمن 93 12:37
salam azizam man veblag nadaram in emaile mane azizam khoshal misham behem ramzeto bedi
sheyda
9 بهمن 93 2:28
چه دنیای مسخره ای به هرکی دل بستم از دست دادمش...اولیش آنیتا بود بعدش آرمیتاجون-درینا-محیا-مهرسا- آرشان...بعدیش غزل بود و فعلا آخریش آوا جونمه...تازه اینا فقط تو دنیای مجازی بودن تو دنیای واقعی حرفی برای گفتن ندارم انگار محکوم ابدی از دست دادن شدم...اما درکتون میکنم چون خودم وب داشتم و حذفش کردم...فقط میخواستم بدونین همیشه همراه خاطرات آوا جون بودم و با جون ودل همراهیتون میکردم... یه کوچولو خیلی کم به فکر دل مایی که رمز نداریم باشین و اگه براتون مقدوره عکس پست ثابتو هر از گاهی عوض کنین لطفا...اگه میگین نه بازم فدای سرتون...خیلی دوستون دارم آوا جونمو ببوسین...هرروزتون شاد و بهاری ------------------------------------------------------------------------------ عزیییییییییزم امیدوارم که اینجوری نباشه هیچ وقت برات
مامان مریم
15 بهمن 93 11:16
سلام صفورا جان. امیدوارم که شما و آوا و همسر گرامی همگی خوب باشید. خیلی وقته که از شما و آوا خبر ندارم. آخه پستها هم که رمز دار شدن. میشه زحمت بکشید و شماره رمز و برام بفرستید. اگه اشکالی نداره. روی ماه دختر گلت رو ببوس.
bahar
15 بهمن 93 17:11
salam safoora joon,khoda hefez kone zibay e kocholoto
mamane rayan
19 بهمن 93 15:57
لطفا رمزو بگید
نگار
21 بهمن 93 15:29
سلام صفورا خانم حالتوان خوبه ازعکسهای آواجون که براش تقویم درست کردین خیلی خوشم اومد خیلی خوش سلیقه اید منم میخوام برا بچه ام درست کنم ولی بلد نیستم میشه لطفا راهنمایی کنید با چه نرم افزار و برنامه ای اینکار و میکنید و اگه لینک داره بزارید خیلی ممنون و آروزی تندرستی برای شما و خانواده تون ------------------------------------------------------------------------------- عزیزم تو نت سرچ کنی خیلی زیاده هم روش درست کردن هم نحوه سفارش
مامان و بابای ثنا
26 بهمن 93 13:58
سلام چرا رمزدار کردین منو دخترم همیشه وب اوا جونو دنبال میکردیم ثنای من دیگه دوست خیالی به نام اواداره
آویسانا
1 اسفند 93 12:21
سلام عزیزم من به طور اتفاقی از وبلاگتون دیدن کردم و بسیار هم خوشم امد دختر بسیار زیبایی دارید خدا حفظش کنه از این به بعد هم حتما بهتون سر میزنم
یلدا مامان برنا
6 فروردین 94 16:43
سلام صفورا جان. ببخشید توی یکی از مطالبتون که نمیپونم کدوم بود عکس مبل مادرتون رو دیدم. میشه بپرسم از کجا خریدن؟ ممنونم. ----------------------------------------------------------------------- دقیقا یادم نیست خیلی وقت پیش خریدن
FATEMEH
7 فروردین 94 11:21
چرا رمززززز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز
9 فروردین 94 11:26
دوست عزیز سلام مطالب رو مرو کردم خیلی از مطالب رمز دار بودندن اصلاح کن لطفا
عالیه
9 فروردین 94 18:22
سلام عزیزم.آفرین بر شما مامانِ باسلیقه و باحوصله و خستگی ناپذیر.من از زمان تولد آوا جان پست های قشنگ وبلاگتون رو میبینم.از نحوه نگارش شما هم خیلی خوشم میاد.من هنوز نی نی ندارم، اما خداکنه وقت داشته باشم تا براش این کارا رو بکنم.اگه امکانش هست،میشه به منم رمز بدین تا همچنان شاهد بزرگ شدن دختر نازتون باشم؟!
فرهاد
16 فروردین 94 0:03
سلام ماشالله چه قدر عکس گذاشتی چه حوصله ای منم انشالله خدا بخاد تا دو ماه دیگه پسرم بدنیا میاد یه سرچی کردم وبلاگ شما رو دیدم راستی چرا بعضی مطالب پسورد داره میشه جواب بدی اسم پسرم مهزیار
منیژه مامان گندم
17 فروردین 94 10:55
سلام من همیشه وبلاگ آواجونو میخوندم دخترنازی دارید خدا حفظش کنه،ولی الان که روز دارش کردید نمیتونم ببینمش،میشه رمزبدیددر ضمن من لینکتون کردم خوشحال میشم به دختر منم سر بزنید
شایا
22 فروردین 94 12:44
سلام صفورا جان. خواستم بگم اولا که قلم خیلی خوبی داری. من کم پیش اومده که از وبلاگ مامانهایی که رو به بچه هاشون مینویسن اینقدر خوشم بیاد. تصمیم گرفتم از اول پستها رو بخونم. فعلا رسیدم به اردیبهشت 91. ماشالا آوا جون خیلی بانمک است و دیدن بزرگ شدنش خیلی مزه میده. امیدوارم که خوب و خوش باشید همیشه!!! در ضمن به نظرم میاد که اسم خواهرهای شما با اسم خواهرهای من خیلی شبیه هستن! )))
مامان رؤیا
23 فروردین 94 15:24
صفورای عزیزم من زمانی که هنوز باردار نبودم دنبال مطلبی راجع به بارداری میگشتم و اتفاقی وبلاگ آوا جون رو دیدم و خوش ذوقی شما چنان تاثیر خوبی روم گذاشت که با خودم عهد کردم که وقتی نی نی دار شدم وبلاگ درست کنم براش. خدا دخترت رو حفظ کنه. من مدتی درگیر بچه داری بودم و فرصت نداشتم وبلاگ رو دید بزنم ماشاءالله خانومی شده. اگه لینکم کنی خوشحال میشم
يه مامان
1 اردیبهشت 94 16:40
سلام صفورا جون ميشه آدرس بافتني كه برايآوا جون ست آتليه وحد بند بافته رو بدي؟ توي لينك ها هرچي گشتم نبود مرسي خانمي -------------------------------------------------------------------- ninibaft.ir
FATEMEH
3 اردیبهشت 94 12:27
خب تو قسمت نظرا بزارش تایید نمی کنم دلم تنگ شده واسه آوا -------------------------------------------------------------- عزیزم وبلاگتو ببینم می تونم بدم رمزو
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 12:31
سلام خاله صفورا گلم.عکس های اوا خانوم مثل همیشه خیلی خوب شده.راستی موهای اوا رو از چند سالگی کوتاه نکردیید ؟؟ ---------------------------------------------------------------------------- همین تازگیا کوتاه کردم بابا نوشته بودم تو وبلاگ که
اعظم
3 اردیبهشت 94 18:39
سلام خانم مروارید من از خواننده های خاموشتون هستم.رمز رو لطف میکنید بربی مطالب رمزدارتون.ممنونم
مامان پارمیس
6 اردیبهشت 94 10:23
سلام مامان صفورا عزیزم چقدر منتظر بودم اپ کنید خیلی خوشحال میشم رمز داشته باشم دوست داشتین وب پارمیس هم سری بزنید
مامانی و بابایی
6 اردیبهشت 94 23:58
رمزعبور میخواهم
FATEMEH
9 اردیبهشت 94 16:05
خب ببین وبلاگمو
مامان نفیسه
15 اردیبهشت 94 10:19
صفورای عزیزم خیلی دوستون دارم آوای دوست داشتنی رو از طرف من ببوس از خدا براتون بهترینها رو میخوام و برای از خدا میخوام آوای کوچولو و دوست داشتنی رو در پناه خودش حفظ کنه آمین به ما هم سر بزنید منتظرتونیم
مامان و مهزیار
17 اردیبهشت 94 11:14
صفورا جون سلام سال نو با تاخیر مبارک.عزیزم امکانش هست رمز بهم بدین دوباره.
مامان ستایش
18 اردیبهشت 94 18:31
سلام وبلاگ بسیار زیبای داری احسنت احسنت فقط یه عیبی داره زیاد رمز دار کردی!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------------------------- نمی تونم نظر بذارم تو وبلاگای بلاگفایی
مهدیه مامان تبسم
21 اردیبهشت 94 8:47
سلام عزیزم. من از دوستای سمانه جان هستم مامان آرتین میشه به منم رمز بدی؟ من منتطره عکس های سفرتون بودم . ممنونم