آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آوای دلنشین

فروردین 94

1394/2/24 11:57
نویسنده : مدیر
4,424 بازدید
اشتراک گذاری

به دلیل ذیغ وقت سریع میرم سراغ خاطرات فروردین ماه به روایت تصویرچشمکخندونک

یه روز توی مهدکودک:

این تیشرتو ما برای بنیتا جون از ترکیه سوغاتی آوردیم بعد شدید مثل دوقلوها کلی همه تو پارک می پرسیدن دو قلوان و وقتی می گفتیم نه اما هم سنن کلی تعجب می کردن خنده:

پارک قیطریه:

استخر خونه مامان جوون که یه روز با بنیتا جون و خاله گلاره رفتیم:

یه قرار دیگه با دوستامون تو باغ درکه که من هیچی نرسیدم عکس بگیرم اینارم دوستامون گرفتن:

سالگرد ازدواج خاله سمیرا و عمو حسین که تو باغ یه مهمونی خودمونی گرفتن:

یکی از دوستاشون خدا رو شکر یه دختر خانوم داشتن که کلی از اولش باهاش دوست شدی و سرگرم بودین و همش صداش میزدی دوستم دوستم زبان:

میز شام:

زودی بر می گردم با خاطرات اردیبهشت ماه بوس

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ. ن. :بابا اشتباه لپی بودخجالتزبان منتظر بودین من یه اشتباهی بکنما همتون تو کامنتا ایراد گرفتین خنده

پسندها (11)

نظرات (22)

مامان ماني جون
24 اردیبهشت 94 12:21
عزیزم الهی همیشه شاد باشین خانومی تا شهریور خیلی مونده هاااا ببوس آوا جونو
زینب
24 اردیبهشت 94 14:24
مرسی از آپ کلی دلتنگیم از بین رفت عکسها هم مثل همیشه یکی از دیگری زیباتر بود دوستتون دارم منتظر آپ بعدی هستم و خیلی مشتاقم برای آپ بعدی و عکس
شقایق
24 اردیبهشت 94 16:51
سلام عزیزم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشید ایام بکامتون
شقایق
24 اردیبهشت 94 16:54
ببخشید یه سوال راجب دوستتون اناهیتا مامان ارمیتا دارم چرا دیگه وبشون اپ نمیکنن ؟ حالشون خونه فقط نگرانشون شدم اگر دوست داشتید جواب بدید
مامان فتانه
25 اردیبهشت 94 0:24
عکسای زیبایی بود
دختری با نگاهی متفاوت
25 اردیبهشت 94 1:20
سلام صفوراااا جووون فدای دوقلوهااااا چقدر شبیه همند سالگرد ازدواج سمیرا جون و آقا حسینم مبارک باشه صفوراااا جونم منظورت از شهریور اردیبهشت بوده زود به زود بیااا منتظرتممممم
کلبه رنگارنگ
25 اردیبهشت 94 19:54
سلاااام. انشالله که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
مامان هدی
26 اردیبهشت 94 12:06
مبارکشون باشه سالگرد ازدواج. آواااااااااااااا جونی خیلی خانمی عشقم
مامان هدی
26 اردیبهشت 94 12:06
مامانی تا شهریور ماه می خوای نیای یعنی. یا منظورت اردیبهشت ماه بوده
رویا
26 اردیبهشت 94 15:39
مامان نفیسه
27 اردیبهشت 94 8:33
ماشاله خانوم گل
مهدیه
27 اردیبهشت 94 9:36
خاطرات ازدی بهشت همیشه به گردش صفورا جون
رویا
27 اردیبهشت 94 19:54
سلام صفورا جان .. من نخواستم به نکته شهریور اشاره کنم ولی حالا که از پ.ن تابلوه همه بهت گفتن .. پس منم میگم اولش تو این فکر بودم که چرا تا شهریور منتظر باید بمونیم اونم به زودی
مامان آنيسا
28 اردیبهشت 94 10:46
وای دخملدخمل ما چه ناز شده خدا کنه واقعا مثل دوقلو شدن سالگرد ازدواج سمیرا جون هم مبارک ایشالا سالیان سال کنار هم شاد باشن من آخر نوشته رو نفهمیدم چه اشتباهی کردی
بهناز خانومی
28 اردیبهشت 94 13:41
ممنون که اومدی صفورای عزیزم همیشه به خوشی و تفریح دوست خوبم آوای دوست داشتنی رو ببوس خیلی دوستتون دارم خالصانهههههههههههههههه
مریم
31 اردیبهشت 94 17:59
سلام مامان صفورای مهربون... امکانش هست به منم پسوورد بدید...یه پیام خصوصی براتون گذاشتم نمیدونم خوندین یا نه...ممنونم...آوا جونم رو ببوسید
آبجی زهرا
31 اردیبهشت 94 22:12
به سایت ماهم سربزنید
محیت
2 خرداد 94 1:33
سلام خوب هستید ببخشید من مطلبی سرچ میکردم اینجا رسیدم امیدوارم بتونید راهنماییم کنید. بوستان بهشت مادران همون اتوبان حقانی رفته بودید؟ میتونم بپرسم آیا میگردن که موبایل نداشته باشیم و ورودش ممنوعه ازمون میگیرن یا نه میتونیم ببریم داخل؟؟ خیلی خیلی ممنونم
مامان
2 خرداد 94 15:22
سلام دوست خوبم من یکی از خواننده های وبلاگ شما و دوستتون آنا جون هستم خیلی وقته که آنا جون وبلاگشون رو آپ نکردن ، انشالا که خوب هستن؟ازشون خبری دارین میدونم که باهم صمیمی هستید لطفا در حد یک کلمه هم شده جواب منو بدین که خیالم راحت بشه ...ممنون ----------------------------------------------------------------------- بله عزیزم خوب هستن
آویسانا
4 خرداد 94 11:24
طبق همیشه علی و جذاب
نازنین
4 خرداد 94 21:35
سلام صفورا جون .خوبی؟از طرف من سالگرد ازدواج سمیرا جونو تبریک بگو و آوا را ببوس