آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آوای دلنشین

یه قرار دوستانه تو باغ

1394/5/14 13:23
نویسنده : مدیر
3,866 بازدید
اشتراک گذاری

چون من سرکار بودم برای اینکه بتونیم زودتر برسیم باغ آنا جون اومد مهد دنبال تو بقیه بچه های تو عکسم مسافرش بودن یعنی ماشینش شده بود یه پا مهدکودک قه قهه وقتی رسیدین من هنوز نرسیده بودم باغبونم نمیدونم صدای درو نشنیده بود یا چی که درو باز نکرده بود خلاصه یکم پشت در بودین تا من رسیدم تو هنوز که هنوزه همش میگی ما رفتیم باغ در زدیم اما تو اونجا نبودی خجالت:

هوا یکم خنک بود واسه همین استخرو کامل تمیز و آب نکردیم که کامل برین توش گفتیم همینجور یکم آب بازی کنید اما امان از شما که آبو توش باز کردین و دیگه قابل کنترل نبود نه میشد نذاریم برین تو این آبا نه میشد دیگه برگا رو از تو اب درآورد البته تو اصلا نرفتی توش بس که سوسولی از اینجور خیس شدن بدت میاد تو آب و آتشم اصلا نمیری تو آبا خیس بشی سکوت

تو-متین-باران-نیکا-ستایش-آرمیتا-بنیتا-ستایش:

تو و ستایش:

اینم عکس تو و باران:

 

 

پسندها (8)

نظرات (13)

مهدیه و ستیا جون
14 مرداد 94 13:35
سلام آوا جون چه دخمل نانازی هستی شما مثل ستیا کوچولوی من خوشحال میشم باهم دیگه دوست باشیم و بهمون سر بزنید http://2015.ninipage.com/ اینم آدرس وبلاگ ستیا جون من توی نی نی پیج راستی مامانی با اجازه ی شما آوا جون رو به دوستای ستیا جون اضافه میکنم بوووووووووووووس
مامان آنيسا
14 مرداد 94 17:31
عزیز خاله خیلی ناز شدی گلم صفورا جون براش اسپند دود کن عزیزم راستی اینستاگرامم عوض شده آدرس جدیدش اینه saedehbagaieدرخواست برات فرستادم اما قفله -------------------------------------------------------------------------- پیدات نکردم
♥خاله اویلا مینویسد♥
15 مرداد 94 20:51
ایشـالــآآآ همیشـه بـه شـادی درکنـار دوستــان
مامانی آرتینا جان***
16 مرداد 94 1:46
همیشه به شادی و خوشی عزیز دلم.
مامان ela
16 مرداد 94 10:41
چه خوب که بازم باهم دوستین و کنار هم میرین صفا میکنین ...برای کوچلوها هم خوبه ...تو هم که صفورا جووون خیلی مهربونی و اکثرا میزبان هستی اینو حتی تو دنیای مجازی هم میشه فهمید ..خوشیهاتون متدوام باشه دختر نازتو ببوس
مامان بهار
17 مرداد 94 12:28
هزارماشاله به این دخترخوشگل و ناز
مامانی هیما
17 مرداد 94 13:59
به به دخمل خوشگل چه ژستهایی هم گرفته
✿ مـریم ✿
17 مرداد 94 18:06
فدای قرتی بازیات بشم اوا خانوم
بهناز خانومی
21 مرداد 94 10:36
safurai azize man enghadr dustetun daram bain ke nadidametun ama dishab khabetun ro mididammmmmmmmm khili dustetun daram bekhoda az tah tah ghalbam
مامانی آرتینا جان***
25 مرداد 94 2:43
ای زیباترین لبخند خدا روزت مبارک.
بهناز خانومی
25 مرداد 94 10:50
آوای عزیزم روزت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک خیلی دوستت دارمممم
هانیه
28 مرداد 94 22:18
منتظر آپ جدید هستم بابا به فکر قلب و دلم باشید
فرزانه مامان نازنین زهرا
8 شهریور 94 2:32
سلام به صفورای عزیزم و آوا ی خوشگل و ملوسم خیلی خیلی زیاد دلم براتون تنگ شده بود صفورا جون کجایی دیر به دیر میای بفکر ماهم باش که دوستون داریم و دلمون براتون تنگ میشه انشاا... که همیشه در کنار دوستان و خانوادتون شادو خرم باشید آوا گلی عزیز خاله با اون قرتی بازیات ماشا... خانمی شدی گلم خدا واسه مامان و بابا حفظت کنه بوس بوس راستی صفورا جون تا یادم نرفته اینستا فالو کردم لطف میکنی فالومو جواب بدی آی دی من farzan.ostad88 خیلی خیلی دوستون دارم