آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آوای دلنشین

مرداد ماه 94 (قرار دوستانه پارک مادران و ...)

1394/6/15 10:04
نویسنده : مدیر
3,161 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز گرم تابستانی و آب تنی:

قرار دوستانه تو پارک مادران:

بنیتا، تو، آرمیتا، ستایش، باران:

بنیتا، تو، آرمیتا، ستایش:

با ستایش جون چه دستی تو دست هم گرفتین:

از راست سحر جون، مرجان جون، ساجده جون، آنا جون، نرگس جون و خودم:

اینم عکسی که آنا جون زحمت کشیده و درست کرده خیلی دوسش دارم:

همه مامانای خودمونی

عاااااشق پازل درست کردنی و بسیار هم استاد شدی توی اینکار این پازلا رو خیلی راحت خودت درست می کنی:

اینم یه روز خوب با بنیتا جون استخر خونه مامان جون اینا:

خودتون شنا می کردین مستقل اینقدر خوشتون اومده بود خندونک:

باغ رستوران آجودانیه با دوستای خوبمون خاله وجیهه اینا:

به مهدی می گفتی مثلا من عروسم تو هم داماد دامنتو اینجوری گرفتی قه قهه:

فرش قرمز دیدی جوگیر شدی هههه

یعنی در حالت عادی باید خودمونو خفه کنیم تا یه قاشق غذا بخوریا ببین تو عکس چطور داری دولپی میخوری قه قهه گوشت بشه به تنت عششششق مامانبوس:

شهربازی پاساژ الماس هروی با هانا جون:

بعدشم کافی لند نارسیس که خییییلی فضاش زیبا بود و خوراکیاشم خوشمزه:

اینم تئاتره کلاغه چرا کچل شد فرهنگسرای ملل تو پارک قیطریه:

آرنیکا و تو و بنیتا:

پسندها (8)

نظرات (8)

بهناز خانومی
18 شهریور 94 10:57
خیلی زیاد دوستتون دارم
مامان زهره
18 شهریور 94 11:35
سلام خانم خوشگلم چقدر تو نازی گلم ماشالله چقدر به دل میشینی شبیه عروسک هایی دوستت دارم امیدوارم همیشه دلت شاد ولبات خندون باشه
رویا
18 شهریور 94 17:31
سلام سلام صفورا جان تورخدا نگو که تهران هوا گرمه .. بابا ما سوختیم از گرما همیشه به دورهمی
پسر مشرق زمین
19 شهریور 94 16:40
یه سلام ویژه به پرنسس کوچولو مشرق زمین اوا خانم امیدوارم اوا جون همیشه خوب خوش سلامت باشه و سایه مادر و پدر عزیزش همیشه بالا سرش باشه انشالله
مامانی هیما
21 شهریور 94 11:22
قربونش بشم که مستقل شده خودش تنها شنا میکنه
بهناز خانومی
22 شهریور 94 9:43
صفورای عزیز و مهربونم خیلی زیاد دوستتون دارم آوا رو از طرف من ببوس لطفا آوای عزیزممممممممممممممم قدر مامان گلت رو بدون ( صفورا جون لطفا این خط رو واسه آوا بخون )
مامانی آرتینا جان***
22 شهریور 94 12:57
همیشه به گردش و شادی خوش باشین گلم.
مامانی هیما
23 شهریور 94 9:14
سلام صفورا جون خوبی آوای عزیزم خوبه توی صفحه وبلاگش عکس تولدش و گذاشتی چند روزه هر ساعت سرمیزنم تا عکسهای تولد فرشته کوچولو ببینم قربونش بشم چقدرم ناز شده ماشااله