آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد 4 سالگی آوا

1394/6/28 15:09
نویسنده : مدیر
11,372 بازدید
اشتراک گذاری

4 سال گذشت از اون روز زیبای پاییزی روزی که تو به دنیای ما پا گذاشتی و زندگیمونو سرشار از شادی و لذت های کودکانه کردی.محبتمتنظر

هنوز وقتی با بابا شهاب صحبت اون روز زیبا رو می کنیم جفتمون میریم تو یه دنیای دیگه.

روز عید قربان بود و ما خونه مامانی اینا بودیم با کل خاله ها من کیسه آبم پاره شد و این زنگ زیبای ورود تو بود غرق در استرس و وجد بودم یعنی منم داشتم مادر میشدم؟! خدایا شکرت بابت اینهمه نعمت امیدوارم هر زنی که آرزوی مادرشدن داره به آرزوش برسه الههههی آمین.فرشتهمتنظر

درسته نزدیک به 4 ساله از اون زمان میگذره و تو الان برای خودت یه دخترخانوم 4 ساله زیبا شدی پر از احساس و محبت و پر از شیطنت های کودکانه بسیار حساسی و زودرنج و خیلی باید حواسمون باشه که چی بهت میگیم و حتی در زمان اشتباهت چطور باهات برخورد می کنیم چون کوچکترین کلمه اشتباهی تاثیر عمیقی روت میذاره

خوشحالم که دختر دارم و یه نفر همجنس خودم داره در کنارم رشد میکنه و می تونه همدمم باشه و با هم خوش بگذرونیم بوسمحبتبغل

خوب سخن کوتاه کنم و بقیه مطالب بمونه برای روز تولد واقعیت چون امسال به دلیل اینکه از مهرماه محرم شروع میشه مجبور شدیم جشن تولدت رو زودتر برگزار کنیم و منم از این فرصت استفاده کردم و تولدت رو توی باغ گرفتم بگذریم از اینکه چقققققدر من سر جور کردن تاریخ تولدت دچار مشکل شدم و یکی دوبار هم مجبور به جا به جایی شدم و اینکه هوا هم اون چند روز کمی بارونی و ابری بود و من تا شب تولد از استرس مردم و زنده شدم خنده

اما در نهایت لطف خدا شامل حالمون شد و اون روز به جز یه نمه بارون که سر ظهر اومد و شدییییییییدا ترسوندمون اما هوا تا پایان شب عااالی و صاف بود خندونک

بقیه ماجرا به روایت تصویر:

اولین روزی که به دنیامون پا گذاشتی و این عکس زیبا و معروف:

تولد یکسالگی:

تولد دوسالگی:

تولد سه سالگی:

و حالا چهارمین جشن تولد...

کارت دعوت:

از راست بنیا و تو و هانا:

تو و نفس و بنیتا:

عکس سه تایی خانوادگیمون:

از راست: روشا-بنیتا-لیانا-نفس-بنیتا-متین و خودتم که روی تابی:

تو و بینتا و پشتتونم آرنیکا سه تا همکلاسی دوست داشتنی:

و جریان شمع فوت کردنت تا میومدم شمعو روشن کنم همه بچه ها با هم فوت می کردن و اصلا مهلت نمیدادن شمع روشن بشه قه قهه:

اما بالاخره شمع 4سالگیتو فوت کردی بوس:

اینجا داری از خوشحالی میرقصی بغل:

بریدن کیک:

عکسای آتلیه 4 سالگی رو تو پست بعدی میذارم...

پسندها (16)

نظرات (31)

شبنم
28 شهریور 94 15:35
صفورا جون به منم رمز میدین؟
lpln
28 شهریور 94 16:27
سلام مبارک باشه ،دیگه باید به فکر یه همبازی برای این شاخه گل باشین
مامان ثمین
28 شهریور 94 17:21
آواجان، تولدت مبارک. انشاله تولد صدسالگیت. مامان صفورا وباباشهاب عزیز،خداقوت. دست مریزاد. میشه به من هم رمز بدین؟لطفا.
رویا
29 شهریور 94 0:43
خداای من تولدت مبارک آوا جونی .. خیلی خوشگل مشگل تولد رفتید قربون ژست گرفتنات
مامانی هیما
29 شهریور 94 9:01
توووووووووووووولددددددددددددددددت مباررررررررررررررک عزززززززززیزززززززززم قربونت بشم چقدر ناز شده ای عروسک خوشگل
بهناز خانومی
29 شهریور 94 10:15
تولد تولد تولدت مبارکککککککک آوای نازنینم تولدت رو هزار بار تبریک میگم و از ته دلم برای تو و مامان گلت سلامتی میخوام صفورا جون عکسا رودیدیم و واقعا کیفور شدیم همه چی عالی و با سلیقه مخصوصا ترکیب رنگ بادکنکا خیلی عالی بود واقعا خسته نباشید بازم تولد آوا گلی رو تبریک میگم
نیلا مامان دوقلوهارها آوا
29 شهریور 94 10:36
سلام تولد دختر گلت آواجان مبارک چرا اینقدر زود گرفتی
سوده مامان پا نیسا
29 شهریور 94 12:37
به به به همه چی عالی دخترمون هم که با این لباس زیباش از همیشه نازتر شده ان شالله سال ها سال براش جشن تولد بگیری صفورا جان
مامان ماني جون
29 شهریور 94 13:03
مبارکش باشه الهی چهل سالگیشو زیر شایه شما و پدرش جشن بگیره
مامانی
29 شهریور 94 13:18
امیدوارم همیشه شادشاد شاد باشید انشاالله تولد 120 سالگی آوا جون وعروسیش
میترا-آرتین
29 شهریور 94 14:57
تولد آوای نازم مبارک ایشاللا جشن 120 سالگیشو بگیری همه چی زیبا و با سلیقه و شاد بود
مامان زهرا
29 شهریور 94 19:13
سلام مامان صفورا عزیزم تولد گل دختری هم مبارک. انشاالله تولد 120سالگی و در کنار خانواده جشن بگیرین . خیلی وقته وبلاگ خوشگل خانوم میام . عاااااالی همه چیز . خوشبخت و شاد باشین .
مامان زهرا
29 شهریور 94 19:13
اگه دووس داشتی رمز پستات و برام بفرست ممنون
دوستدار آوا
29 شهریور 94 21:43
ای جانم شبیه عروس خانوما شدی.ان شاالله جشن عروسی آوا خانوم
هانیه
29 شهریور 94 22:26
مشتاقانه منتظر پست بعدی هستم به زودی تولد گل دختر مبارک انشاءالله تولد۱۲۰سالگی و همیشه سایه مامان صفورا گل و بابا شهاب مهربون بالای سر آوا نازنینم باشه انشاءالله قربونتون چقدر عکسهات زیبا بودند منتظر آپ بعدی هستم.
مامانی آرتینا جان***
30 شهریور 94 2:13
هزار ماشالله آوا جان تولد ۴سالگیت مبارک باشه عزیزم ان شالله همیشه تنت سالم ،دلت شاد و لبت خندون باشه....صفورا جان یه خسته نباشید جانانه برای شما و بابا شهاب.ان شالله که همیشه سایتون بالا سر دختر گلتون باشه.
مریم
30 شهریور 94 9:22
تولدت مبارک ...
مامان مهرسا
30 شهریور 94 9:36
تولدت مبارك كوچولو هميشه خوش باشيد
مامان آوا
30 شهریور 94 11:13
تولدش مبارکا باشه ایشالا تولد 120 سالگیش . ایشالا سالهای سال در کنار پدرو مادرش به خوشی و سلامتی زندگی کنه. با آرزوی بهترینها برای آوای دلنشین مامان صفورا
بهناز
30 شهریور 94 14:56
مبارک باشه
leyla
30 شهریور 94 20:00
همه چیز عالیههههه آوا جون که خیلی خوشگل شده.عین ماه. انشاا خوشبخت شه آوا جون
مامان زری
31 شهریور 94 10:51
مبارک باشه آوا جون . چه تولد قشنگی ایشاا... جشن عروسیت رو توی باغهای سرسبز وخوشگل برگزار کنی
محبوبه مامان الینا
31 شهریور 94 19:58
به به چه فضای زیبایی و چه تزئینات قشنگی و چه پرنسس زیبایی صفورا جون به استرسش می ارزید خیلی باحال شده
atefeh maman elay
3 مهر 94 13:10
سلام خانمی تولد دختر نازت مبارک الهی همیشه لبش خندون باشه و زیر سایه شما باشه ...منم اون موقع که تولد گرفتین تهران بودم کاش قبلش میدونستم منم میومدم اگهقابل میدونستین ...خیلی خیلی تمش قشنگ و شاده ... عالی بود...واقعن دستتون درد نکنه
مامان مهرسا
9 مهر 94 14:47
تولدت مبارك عشقم
ملیسا
18 مهر 94 8:40
با تاخیر تولدت رو تبریک می گم عزیزم ، ایشالا جشن صدمین سال زندگیت در کنار پدر و مادر مهربان و عزیزت
فهیمه
20 مهر 94 13:36
سلام.تولد گل دخترتون رو تبریک میگم.انشالله که 12 ساله بشه خانوم خوشگله.من اوا رو خیلی دوست دارم.صورت ماهش رو ببویسد.
مامان منیژه و بابا مرتضی
25 مهر 94 20:23
تولدت مبارک آوا جونی،ایشالله عروسش کنید،عزیزم برای اینستا درخواست دادم خیلی خوشحال میشم قبول کنید
مامان سوده
6 بهمن 94 17:47
سلام عزیزم....تولد گل دخترت با تاخیر مبارک...ان شالله هزارررررررررر سال زنده باشه با سلامتی و شادی...چقدر دلم برا دیدن صورت ماهش تنگ شده بود...هزار تا ببوسش از طرف من...
(مامان سویل)
6 تیر 95 11:50
صفورا جون منم رمز میخوام تولدم عالیهههههههههههههههههه
خاله دلارام
22 تیر 95 13:35
سلام مامان صفورای هنر مند.ایدتون برای جشن تولد اراد عالی بود.منم خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم منو قابل بدونید و رمز پست هارو بهم بدید تا بتونم ببینم بقیه رو. منتظر جوابتون هستم بانو موفق باشین