آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آوای دلنشین

دعا برای پدربزرگم

1394/7/18 8:25
نویسنده : مدیر
7,503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

چند روزیه پدربزرگم مریضه و بیمارستان بخش ICU بستریه خواهش می کنم براش دعا کنید حتی با فرستادن یک صلوات یا یک امن یجیب الان به دعای خیرتون محتاجم دوستون دارم.

اللهم صل علی محمد و آل محممد و عجل  فرجهم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ . ن. : ممنون از احوالپرسی همه دوستای گلم پدربزرگم شکر خدا حالشون خیلی بهتره و یه خطر بزرگ رو از سر گدروندن دوستون دارم بوسمحبت

پسندها (11)

نظرات (53)

مامان ترنم
18 مهر 94 8:30
سلام صفورا جون.ایشاا.. حال پدربزرگتون خوب میشه و شما و آوا جونم همیشه سالم و خوشحال باشین.
ملیسا
18 مهر 94 8:36
عزیزم، ایشالا با سلامتی کامل برمی گردن به آغوشتون . ایشالا سایه پرمهرشون سالیان سال سایه گستر زندگی همتون باشه. چه چهره مهربون و دوست داشتنی دارن این پدربزرگ عزیز
فاطمه مامان حسنا خانم
18 مهر 94 8:45
اللهم اشف كل مريض خدا شفا عنايت فرمايد.
بهناز خانومی
18 مهر 94 10:02
صفورای عزیزم از ته قلب از خدا برای پدر بزگ مهربون شفا میخواهم خدا انشالله همه بیماران رو شفا یده اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سارا
18 مهر 94 10:11
الهم صل علی محمد وال محمد
رها
18 مهر 94 11:11
ایشالله که زودتر خوب بشن
زهرا
18 مهر 94 11:40
براشون از خدای بزرگ سلامتی و شفای خیر خواستارم
محبوبه مامان الینا
18 مهر 94 12:45
به امید شفای همه بابابزرگای مهربون
رز مامان مهرسا
18 مهر 94 15:05
اللهم صل علي محمد و آل محمد انشالله خدا پدربزرگتون رو از حفظ كنه "أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء"
مامان ماني جون
18 مهر 94 18:51
الهی هر چه زودتر حالشون خوب شه و سایشون بالا سرتون باشه
نیلوفر
18 مهر 94 22:39
عزیزم چشم، ان شاالله خیییییلی زود سلامتی خودشونو بدست میارند مارو بی خبر نذار
مامانی آرتینا جان***
19 مهر 94 0:16
عزیزم ان شالله هر چه زودتر سلامتیشونو بدست بیارن.
عشق مشکی یواش
19 مهر 94 7:18
سلام من مرتب به وبلاگتون سر میزنم ولی چون جواب نمیدین براتون نظر نمیزارم ولی این بار فرق داره امیدوارم پدربزرگ هرچه زوتر خوب بشن بعد نمازام براشون دعا میکنم دوست دار همیشگی شما زری
مامان آوا
19 مهر 94 13:04
سلام عزیزم. ایشالا خدا شفاشون بده و هر چه زودتر لباس عافیت بپوشن.آمییییین
مریم
19 مهر 94 14:58
سلام ان شاالله خوب میشه. خانمی میشه رمز تولد آوا جونی رو بفرستی
پسر مشرق زمین
19 مهر 94 17:49
سلام. من براشون آخر شب یه دور تسبیح صلوات میفرستم براشون دعا میکنم امیدوارم حالشون خوب بشه هیچ کار خدا بی حکمت نیست... این کامنت هم که گذاشتم میدونم الکی گذاشتم چون هیچوقت شما نظر من تایید نمیکنید به هر حال وظیفه خودم میدونم براشون دعا کنم
رویا
19 مهر 94 18:24
عزیزم انشالا که بهبودی حاصل شه
مامانی هیما
20 مهر 94 14:54
ان شااله هر چه زودتر شفا پیدا کنن
مامان بهار
20 مهر 94 19:39
ان شاله هرچه زودتر خبربهبودیشون رو بهم بدید.امین
فاطمه مامان رها
21 مهر 94 10:42
خدا سایه شونو از سرتون کم نکنه انشاا... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هلیناسادات میر حسینى
23 مهر 94 16:47
سلام صفورا جان نگران نباشید از ته دلم واسه سلامتی ایشون دعا میکنم. راستی چند بار باهاتون تماس گرفتم برای فرستادن امانتى اوا جون خاموش بودین
مامان شهناز
25 مهر 94 16:55
انشالله به زودی زود به حق محرم الحرام آقا جون آوا جووووووونم خوب بشه...
مامان زهرا
26 مهر 94 12:19
انشاالله خدا شفاش بده عزیزم
مامان ارادخان
28 مهر 94 16:39
سلام حال پدربزرگتان بهتر است ؟ امیدورام حالش خوب شده باشد .نعمت هستند واسه خونها بابابزرگها و مامان بزرگها من هیچکدوم را ندارم
مامان ارادخان
28 مهر 94 16:41
سلام لطف میکنی به من هم رمز بدی
رها
29 مهر 94 7:40
سلام خانم حال پدربزرگتون بهتر شد؟؟؟؟؟؟
سوده مامان پا نیسا
3 آبان 94 8:38
صفورا جان امیدوارم الان که این پیام و می خونی حالت پدرت خوب خوب باشه. بیا یه خبری از خودت بده
فاطمه مامان رها
4 آبان 94 14:05
عزیزم. انشاا... حال پدربزرگ عزیزتون سریعتر خوب میشه. نگران نباشید اللهم صل علی محمد و آل محممد و عجل فرجهم
سیمین
9 آبان 94 14:03
صفورا جون حال پدربزرگتون چطوره بهتر شدن؟
مامان ماني جون
17 آبان 94 10:29
صفورا جون ازتون خبری نیست خانومی پدر بزرگتون بهتر شدن
مامان ماني جون
17 آبان 94 10:30
آوا جون تولدت با یه روز تاخیر مبارک عزیزم الهی همیشه سلامت و شاد باشی صفورا جون تولد فرشته ات مبارک
فاطمه^فائزه
19 آبان 94 17:00
سلام عزیزم ایشالله خدا بهشوت سلامتی بده خدا آوا جونو براتون حفظ کنه با تبادل لینک موافقید؟ اگه دوست داشتید رمزم بدین خوشحال میشیم به وب داداشی ما هم سربزنید
مامانه شایلین
19 آبان 94 17:10
چه دختر زیبایی!! میشه به ما هم رمز بدید
مامان منصوره
21 آبان 94 1:12
ان شاالله خدا شفای همه مریض هارو بده همینطور پدر بزرگ شما،سالهای سال سایش بالاسرتون باشه.
خاله رویا/ عمه رویا
23 آبان 94 23:54
سلام صفورا جون از پدربزرگت چه خبر؟؟ آوا چطوره
مهربون
27 آبان 94 12:29
سلام عزیزم...چقدر دلم تنگ شده بود.....امیدوارم پدربزرگ حالشون خوب بشه.....اما چرا رمز داره مطالبت قدیما رمزی نبود که
مامانه شایلین(آنیتا)
2 آذر 94 19:00
سلام صفورا جوووون.میشه با هم تبادل لینک داشته باشیم؟؟؟
بهناز خانومی
7 آذر 94 16:31
صفورا جان کجایی نگرانت شدم
سوده مامان پا نیسا
14 آذر 94 13:12
صفورا جان کجایی نگرانت شدیم
بهناز خانومی
17 آذر 94 13:00
صفورا جونم نگرانتم کجایی؟
مامانی آرتینا جان***
25 آذر 94 19:26
خدا رو شکر صفورا جان ان شالله همیشه سالم و سلامت باشن.
محبوبه مامان الینا
29 آذر 94 12:33
انشاله همیشه پایدار باشن
هنرمند
29 آذر 94 16:36
یاد آن شبها و یلداها بخیر برف بازی و سرماها بخیر کرسی و مادربزرگ و قصه ها آن تخیل ها و رویاها بخیر دستهای بی حس و سرمازده کرسی و مطبوع و گرماها بخیر آن تنقل ها ، لواشک ها ترش نان شیرین و کدو حلوا بخیر مردم دریا دل آن روزگار پاک بازی و سوداها بخیر جایشان خالیست اکنون پیش ما یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...
مامان آوا
30 آذر 94 8:31
سلام صفورا خانم. خدا رو شکر که بهترن. محال بود روزی بیاد و من به وبلاگتون سر نزنم. چرا نمی نویسین پس
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:04
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
رها
14 دی 94 10:30
خداروشکر ایشالله خداسایه اش بالا سرتون نگه داره ممنون که خبردادین
مامان حبه قند
16 دی 94 11:36
سلام صفورا جون ماشاله آوای عزیزم روز به رپز زیباتر میشه. امیدوارم حال پدر بزرگتون خوب شده باشع. ببخشید من خیلی دیر میام عکسای تولد رو هم دیدم مثه هر سال عالی بود عزیزم. تولد گل دخترمون مبارک
مامان سوده
6 بهمن 94 17:49
خدارو شکر که سلامتی حاصل شد ان شالله سایه شون بالا سرتون باشه همیشه
شیما
25 اسفند 94 14:16
سلام صفورا جون چرا نیستی چرا دیگه پست نمیذاری دلمون واسه اوا جون تنگ شده
مامان حبه قند
8 فروردین 95 6:01
چرا دیگه اینجا نمی نویسی صفورا جون
خورشید مامانی لیلیا
12 فروردین 95 9:41
سلام صفورا خانووووم..ای جوونم ماشالله ماشالله چه دخمــــل ناناسی داری..خدا حفظش کنـــه عزیزم راستی سال نو مبارک...امیدوارم سال خووبی داشته باشید راستی خانوومی من یه وبلاگ واسه دخترم درست کردم...گفتم شما هم توی اختتامیه باشیـــد..خووشحال میشیم بهمون سربزنی عزیزم.. ببوسیــــد آوای منووووو
سمیرا
14 فروردین 95 13:43
سلام. من و همسرم چندسالی هست ازدواج کردیم ولی هنوز بچه دار نشدیم. امروز با وبلاگتون آشنا شدم و دختر دوست داشتنیتون آوا رو دیدم. واقعا ناز و دوست داشتنیه. نمیدونم پست های جدید هم میزارید یا نه اما دوست دارم تمام پست هاتون رو ببینم و بخونم که متاسفانه بعضیاش رمز دارن.اگه لطف کنید رمزش رو بفرستید به ایمیلم خوشحال میشم.
مامان حبه قند
9 اردیبهشت 95 20:57
صفورا جون چرا نمی نویسی دیگه ....