آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آوای دلنشین

راه اندازی مجدد وبلاگ

1395/2/13 14:31
نویسنده : مدیر
1,764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوب خودم محبتبوس

فک کنم نزدیک به یکسالی میشه که وبلاگمو تعطیل کرده بودم و نرسیدم آپ کنم اما هنوز که هنوزه وقتی می خوام خاطراتی رو مرور کنم یا تاریخ چیزی یادم رفته برمی گردم و به وبلاگ رجوع می کنم با خودم گفتم عجب دفتر خاطرات خوبیه و من چرا اینقدر زود تعطیلش کردم غمگین

خلاصش اینکه جونم براتون بگه تصمیم گرفتم که وبلاگو دوباره راه بندازم اگر خدا کمکم کنه و وقت کنم و تنبلی نکنم خندونک

فعلا شاید یه گلچین از اتفاقات این چند وقت بذارم تا بعد ببینم چی میشه بی حوصله

پسندها (9)

نظرات (26)

مهلا
13 اردیبهشت 95 15:23
من همیشه وبلاگ دخملی تونو میخونم خوشحالم که میخاین دوباره شروع به نوشتن کنین
ایدا
13 اردیبهشت 95 16:15
وای خیلی خوش حال شدم دوباره وبلاگ راه اندازی شد هر وقت سر میزدم میدیدم که پست نذاشتید خیلی ناراحت میشدم اما الان با پستی که گذاشتید واقعا خوش حال شدم
مامان ماني جون
14 اردیبهشت 95 0:45
خدا رو شکر خوبید و فقط از تنبلی و کم وقتی کمرنگ بودی منتظریم ببوس آوا جونو
سیمین
14 اردیبهشت 95 10:32
سلام صفورا جون سال نو مبارک. تو این مدت خیلی به وبلاگتون سر زدم امروز بعداز مدتها که دیدم مطلب جدید گذاشتید واقأ خوشحال شدم
مامان آوا
15 اردیبهشت 95 7:39
سلام مامان صفورای عزیز...اگه شما وبلاگ نویسی رو تعطیل کردین ما که سر زدن به اینجا رو تعطیل نکردیم.من تقریبا هر روز می اومدم اینجا رو چک می کردم. خیلی خوشحالم که دوباره نوشتن رو شروع کردین.البته من تو اینستا هم بهتون پیام دادم که فکر کنم نشناختین و منو فالو نکردین
رها
15 اردیبهشت 95 18:34
سلام صفوراجون خیلی خوشحالم که قصد دارید دوباره شروع کنید دلم برای شما و اوا جون تنگ شده بود واقعا حیف بود اگه همینطوری تموم میشد
مامان آراد خان
18 اردیبهشت 95 9:13
سلام کار خوبی میکنی منم خیلی وقته تعطیل کردم البته واقعا وقت نداشتم ولی منم دوباره راش میندازم واقعا دفتر خاطرات خوبیه
بهناز خانومی
18 اردیبهشت 95 10:32
خیلی دلم براتون تنگ شده صفورا جون کاش زودتر برگردی امکان نداره حداقل هفته ای چند بار به وبلاگت سر نزنم با اینکه میدونستم دیگه آپ نمیکنی خوشحالم میخوای بیای منتظرتونم
نازی
20 اردیبهشت 95 16:06
خب خدارو شکر که میخواید دوباره بنویسید .من که حسابی دلم برا آوا جون تنگ شده .تو این چند ماه همش وب رو چک میکردم اما خبری نبود .امیدوارم شاد وخوش باشید در کنار هم .از طرف من آوا جون رو ببوسید
مریم
22 اردیبهشت 95 10:25
خوشحالم از بازگشتتون ... با این حال اصلا ناامید نبودم و هر روز بهتون سر میزدم . احوال پدربزرگ مهربونتون چطوره ؟
سپیده
27 اردیبهشت 95 13:27
اخ جوووووووووووووووووووووووووون
مامانی
29 اردیبهشت 95 13:05
خوش اومدی عزیزم از پدربزرگ عزیزتون چه خبر میدوارم حالش خوب باشه
Azam
5 خرداد 95 20:41
خییلی خوبه که باز ادامه میدین ادرس اینستا میشه بدین
♥خاله اویلا مینویسد♥
14 خرداد 95 13:09
عــــــــــــآلیــــــــــــه صفـورآ جـــووون
sheyda
1 تیر 95 17:30
چه خوب که برگشتین با اجازه لینک شدین
مامان حبه قند
2 تیر 95 23:16
سلام عزیزم من شما رو یادم مونده بودو همینطور آوا کوچولو . صفورا حونم بنویس احتمالا شما هم کوچ کردی به اینستاگرام. بهرحال خیلی اینجا خوبه. حتما بنویس منتظرم در ضمن اگه دوست داشتی اینستاتون رو برام بذار.
مامي مينا
3 تیر 95 16:09
سلام عزيزم. والا اينروزا با اومدن اينستاگرام و تلگرام ديگه سخته دوباره وبلاگو راه انداخت. منم حدوده دوسال ميشه سراغ وبلاگ پسرم نيامده بودم. ولي واقعا حيفه. اميدوارم موفق باشي 🌺🌺
(مامان سویل)
6 تیر 95 11:48
سلام عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگه ما هم دوباره اومدیم برا نوشتنش به منم سر بزنید
مامان پریا
28 تیر 95 1:00
مامان صفورا جون دلم خیلییییی برای اوا تنگ شده عکس های جدیدشو بذار لطفا
مائده
28 تیر 95 10:43
سلام صفورا جون خوبی خانومی شما چرا منو تو اینستا بلاک کردی من کلی عشق میکردم از دیدن عکسای آوا ایدیمم‌ این maedeh._.gh1994
بهناز خانومی
7 مرداد 95 10:35
دلم واستون تنگ شده صفورا جون
مامان پریا
16 شهریور 95 21:51
دلمون تنگ شده براتون صفورا جون چرا پست نمیذارید اخه؟؟؟
سید محمد
17 مهر 95 12:31
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است
پریا
6 آبان 95 22:44
میشه یه خبر از سلامتی تون بزارید لطفا
تبادل لینک
9 آبان 95 15:19
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
الهام
16 آبان 95 20:55
آوای عزیز تولدت رو تبریک میگم.انشالا شاد و سلامت باشی.