آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آوای دلنشین

اینستاگرام

1396/5/6 13:55
نویسنده : مدیر
2,108 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای وفادار و مهربون وبلاگ آوا جون

متاسفانه با وجود اینکه خیلی جدی تصمیم داشتم که وبلاگ آوا جون رو به روز کنم دوباره اما واقعا فرصت کم کردن عکسها و اینجور کارا رو ندارم دیگه.

خیلی از دوستای گلمون توی پیج اینستاگرامم درخواست دوستی داده بودن که به علت خصوصی بودن اون پیج متاسفانه شرمنده اشون شدم و نتونستم اکسپتشون کنم.

اما حالا یه مژده دارم برای دوستای خوبم جشنجشنجشن

یه پیج اینستاگرام مخصوص خود آوا جون راه انداختم که به زودی آدرسشو میذارم توی وبلاگم و اون پیج بازه برای همه دوستای گلی که به من و آوا جون لطف دارن.

ممنونم از محبت های بی دریغتون بوسبوسبوس

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اینم پیجی که قولش رو داده بودم:

https://www.instagram.com/avamotevassel/?hl=en

پسندها (3)

نظرات (0)