آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین مریضی

1391/1/28 12:41
نویسنده : مدیر
1,761 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بگردم مامان دو روزه که تو بدجووری مریض شدی بینیت کیپ کیپ شده و همش آبریزش بینی و عطسه و سرفه می کنی نگران البته خدا رو شکر تب نکردی آخ این اولین باریه که تو مریض میشی و امیدوارم که زودی خوب بشی عسلم، آخه خیییییییییلی مظلوم شدی، خیلی بی حالی، چشمات قرمز میشه و آب میده دل مامانی خیییییییییلی برات میسوزه تازه چون بینیت گرفته خوبم نمی تونی شیر بخوری و اذیت میشی گریه

درد و بلات بخوره تو سر مامانی ان شا ا... من به جای تو مریض بشم و تو همیشه سالم و سرحال باشی ماچماچماچبغلقلب

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان شایان
28 فروردین 91 13:46
سلامو آوا جون با شایان من تو یک روز بدنیا اومدند. با اجازتون لینکش میکنم خوشحال میشم با هم دوست باشیم.به ما هم سر بزن.
سارا
28 فروردین 91 14:05
صفورا جون ایشالا زود خوب میشه ناراحت نباش فقط نهایت تلاشتو بکن واسه نگهداریش ایشالا هر چه زود تر خوب میشه ببوسش اون بینی کیپ شدشو از طرف من
مامان ترنم کوچولو
29 فروردین 91 16:44
بلا به دور.عزیزم زودی خوب شی
مامانی فری
22 خرداد 91 15:10
مامان صفورا وقت کردین بیاین جشن دندونی


کدوم جشن؟


من که نظر گذاشتم تو وبلاگ مرسانا جوون