آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سفرنامه دبی- شهریورماه 96

1396/7/11 14:40
نویسنده : مدیر

سلام دختر نازم دوباره اومدم با کلی خاطرات خوب و به یاد موندنی.

این سفرمون یه سفر متفاوت بود برامون چون بابا شهاب بخاطر کارش نتونست که مرخصی بگیره و کارشو تعطیل کنه و بیاد واسه همین من و تو و خاله شمیم تنهایی به این سفر رفتیم اولش راستش خیلی استرس داشتم از پسش بر نیایم اما خدا رو شکر با اینکه جایه بابایی خیلی خالی بود اما خیلی بهمون خوش گذشت.

چون من اصرار داشتم تو تا قبل از شروع مدرسه حتما یه مسافرت بری تا با روحیه خوب و با نشاط این مرحله جدید از زندگیتو شروع کنی محبت

خوب میریم سراغ عکسا

این عکس تو هواپیماس که خیلی با کارتن دیدن تو هواپیما حال کردی و خیلی سرگرم بودی و خدا رو شکر اصلا اذیت نشدی:

از فرودگاه با ترنسفر رفتیم هتل آتلانتیس خدا رو شکر خیلی راحت رفتیم و اونجا هم خیلی راحت چک این کردیم اما چون هنوز حدود ساعت 10 و 11 صبح بود اتاق رو ساعت 3 بهمون تحویل میدادن مام از فرصت استفاده کردیم و همونجا لباسای شنا رو برداشتیم و رفتیم استخر خنده حتی یه لحظه اشم نم یخواستیم از دست بدیم خدا رو شکر که اتاق تعویض لباس و همه چیز هم برای مسافرا فراهم بود که تا آماده شدن اتاقشون از امکانات هتل استفاده کننخندونک

اینم لحظات اولیه سفر تو استخر هتل:

ویوی هتل آتلانتیس:

ویوی دریا از استخر هتل:

بعد از یکی دو ساعت شنا تو استخر هتل تصمیم گرفتیم یه سری هم به پارک آبی بزنیم زبانچشمک:

بالاخره با اینکه دلمون نمی خواست از آب بیایم بیرون اما باید میرفتیم و اتاقمونو تحویل می گرفتیم اتاقمون طبقه 19 هتل بود و شماره اتاق هم 19457 بود :

خیلی اتاق بزرگ و خوبی بهمون دادن:

اینم ویوی اتاقمون:

بعد از تحویل گرفتن اتاق رفتیم رستوران غذا بخوریم که تا غذا رو بیارن تو اینجوری خوابت برد خندونک:

اینم ساحل اختصاصی هتل:

اینم آکواریوم هتل که واقعا بی نظیر بود:

یه عکس پانوراما که از شب هتل گرفتم خندونک:

لابی هتل:

و اما صبحانه بی نظیر هتل آتلانتیس ممممممم راضی:

پارک آبی آکو ادونچر خیلی بی نظیره به نظرم از جهت منظره بهترین پارک آبی دبی هست و جالبیش اینکه تو یکی از ترسناک ترین بازی های پارک رو که سرسره یو شکل بود سوار شدی هر چند خیلی ترسیده بودی خنده اما بهت افتخار می کنم دختر شجاعم بوسبغلمحبت: