آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آوای دلنشین

عید قربان و عجله دخمل کوچولوی ما برای تولد

1390/8/18 16:21
نویسنده : مدیر
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

ای شیطون بلا ماچبالاخره همه برنامه های ما رو بهم زدی و عجله کردی واسه دنیا اومدننیشخند

اما خدا رو شکر که باز هم تو روز مبارک و روز عید قربان به دنیا اومدی هورابغل

روز عید بود و ما همه برای ناهار خونه مامانی اینا دعوت بودیم من از صبح زیر دلم درد می کرد البته قبل از این هم یکم درد می کرد اما از دکتر پرسیده بودم و گفته بود طبیعیه تو ماه آخر البته اون روز خیییییلی دردش زیاد و شدید شده بود نگران

ظهر دیزی از مستر دیزی گرفته بودن و خییییلی هم خوشمزه بود من واسه خودم داشتم می خوردم و حال می کردممژه من سر میز نشسته بودم بلند شدم برم از سر سفره واسه خودم ترشی بیارم که یهو کیسه آبم پاره شدچشم سریع آماده شدیم و با دعای خیر آقا جوون راهی بیمارستان شدیمگاوچران

جالب اینجا بود که همون روز صبح ما خونه مامان اینا که بودیم من گفتم هفته دیگه این موقع من فردا باید برم زایمان کنم و حتماً کلی استرس دارم بی خبر از اینکه قراره همون روز زایمان کنم خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم کوچولو
18 آبان 90 17:49
سلام عزیزم.مبارکه.خیلی خوشحال شدممنم دخملمو میخوااااااااااااااااااااااااااااام
مریم مامان پندار
18 آبان 90 18:01
سلام صفورا جوونم سلام آوا خانومی مبارکه خیلی خوش اومدی به این دنیا عزیز خاله امیدوارم سربلند و سر افراز باشی و نور چشم مامان و بابا
فریده مامان تانیا
18 آبان 90 18:37
مبارکه مبارکه ای خدا ماشاالله انشاالله هر 2تاتون سالم باشین منتظر عکس اوا جون هستم بازم مبارک باشه سن نی نی هم تو وبت تغییر بده بازم باورم نمیشه.یه دنیا دوستون دارم
عسل
18 آبان 90 19:07
مبارکه قدمش. ان شالله که همیشه خوش باشید.
سپیده
18 آبان 90 20:04
من اتفاقی به وبتون امدم و از دیدن سیسمونی نهایت لذت رو بردم خیلی خیلی با سلیقه هستین و رنگ زیبایی رو انتخاب کردین.......خوش به حال نی نی جون که همچین مامان با سلیقه ای داره...... و اینکه چهره جذابی دارین و مشخص هست که مامان خیلی مهربونی هستین....... تمام وبلاگتون رو جز یک پست که خصوصی بود خوندم و لذت بردم اگه اجازه بدین میخوام خواننده همیشگیتون باشم منتظر عکس خوشگل خانم هم هستم......پس گیفت ها متنش تغیر کرد؟
مامان ثمين
18 آبان 90 21:50
سلام.مباركه مباركه.ان شاا... با قدم و با روزي.يه سبد پراز گل هاي رز تقديم به شما .
زهرا مامان مه سما
18 آبان 90 22:54
سلام مروارید جون الان فهمیدم قدمش مبارک باشه عزیزم
مامان ترنم کوچولو
19 آبان 90 9:19
سلام خانوم گل منتظر جزئیات زایمان و عکسای آوا جون هستیم.
خانمی
19 آبان 90 12:12
سلاااااام.تولد دخمل گلت مبارک...عکسشو بزار ببینیم این نی نی نازو
خانوم خوشگله
19 آبان 90 17:52
سلام صفورا جان ..تولد دخملی مبارک..انشاله دختر خوبی واسه ات بشه...ما بی صبرانه منتظر عکساشیم ....خاطره زایمانت هم بنویس
مامان ریحانا
19 آبان 90 21:23
ای جونم همه ی دخترا عجولن دخملی منم 6 روز زودتر از موعود و مثه شما بدلیل پاره شدن کیسه آب بدنیا اومد تبریک میگم عزیزم ایشالا خوش قدم باشه صفورا جون
مامان مریمی
19 آبان 90 22:08
تولدش مبارک.... عکسشو بذا ببینیممممممممممممممممم
آنی
19 آبان 90 22:08
وای مبارکه قدم آوا کوچولو خوشبحالت که نی نی زود بدنیا اومد..ایشالا خوش قدم باشه منتظر عکسای نازش هستیم
عسل
20 آبان 90 1:31
ای جوووووووووووووووووووووونم مبارک باشه خدا رو شکر که به صحیح و سلامت دنیا اومد ممنون ازین که خبر خوش به این خوووووبی دادی خیلی خوشحال شدم خداوند سالهای سال زیر سایه پدر و مادرش صحیح و سالم نکهش داره و خودش هم یه روز این روزها رو تجربه کنه
مامان آرنیکا
21 آبان 90 10:10
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ مبارکه عزیزم