آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آوای دلنشین

وقتی مامان کوچک بود...

1391/12/24 10:42
نویسنده : مدیر
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

عکس من و تو در کنار هم با همون لباس:

آیا شبیه هم هستیم ؟؟؟؟ چشمک

این لباس مال یکسالگی من بوده که مامان جوون زهرا زحمت کشیده برام نگه داشته باورم نمیشه که یه روزی منم مثل تو کوچیک بودم زبان

البته اصل این عکس من در کنار خاله هانیه (خاله خودم) بودم:

و ٢٩ سال بعد بچه هامون در کنار هم:

جالبه نه؟؟؟؟ نیشخند

چند تا کلمه دیگه که یادم رفته بود بنویسم:

شَآب = شهاب ههههههههه یاد گرفتی باباتو به اسم صدا کنی من اون روز داشتم باباتو صدا می کردم شهاااااب تو هم پشت سر من گفتی شَآآآآب هههههههه بعدشم تا بابات میره حموم میری پشت در و هی به در میزنی و میگی شآآآآآب قهقهه

هَپو= هر موجودی غیر از انسان

بهت میگم کلاغه میگه میگی : قا قا

بعبعی میگه: بَ بَ

شبا وقتی نصف شب بیدار میشی گاهی من گاهی بابایی میایم تو تختت می خوابیم یا بهت شیر میدیم تا بخوابی و دوباره برمی گردیم سر جامون دیشب وقتی از خواب بیدار شدی بابایی اومد پیشت اما همش می گفتی ماما   ماما   من از جا پریدم و اومدم پیشت دلت می خواست اون لحظه من پیشت باشم وووووااااااااااای خیییییییییییلی لذت بخش بود همش داشتی گریه می کردی و تا اومدم پیشت آروم شدی و بعدشم گرفتی خوابیدی خیال باطل نمیدونی چه لذتی داره وقتی سرمو میذارم کنار سرت و با هم و نزدیک هم روی یک بالش می خوابیم بوی تنت و نفس هات بهم ارامش و لذتی میده که وصف ناپذیره قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نرگس مامان باران
24 اسفند 91 10:45
خیلی جالبه واقعا شبیه هم هستین
مامانی بعد از 19 سال؟


اشتباه لپی بود سریع درستش کردم تو چقدر سریع خوندی پستمو هههههههه
محبوبه مامان الینا
24 اسفند 91 12:59
شبیه خودتونه آوا جونعکس خیلی جالب و بامزه بود
آرزو
24 اسفند 91 14:49
سلام صفورا جون چقدر ماه شده آواجون تو اين لباس خيلي بهش مياد خيلي شبيه هم هستين


مرسی گلم
عطیه
24 اسفند 91 15:29
چه جالب.خییییییلی شبیه هم اید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 اسفند 91 16:03
واااای صفوراجووون واقعاخیییلی لذت بردم عزیزم یه جورایی بغضم گرفت ..
وقتی فکرمیکنی دورازانتظاره فکرکن یه روزی آواجون هم عکس دخملشوبذاره باهمین لباس !
چون توی اون زمان هم مامان شما براشون دورازذهن بوده ،آخی
راستی بلا کلی خوش تیپ بودیا
خیلی شبیه خودته آواجونی توی این عکس ..
امشب حتمامامانیمو دعوامیکنم که لباس منونگه نداشته
هربارکه بهش میگم میگن تاچندوقت پیش نگه داشتم نمیدونم چی شد،، الان یه ۵سالی میشه که مامان جونم میگن تاچندوقت پیش


فدات شم آناهیتا جوون
سمیرامامان پرنیان
24 اسفند 91 16:09
صفورا جون چقدر شبه همدیگه هستین:
رها
24 اسفند 91 20:10
خیلی شبیه هستین .صفورا جان من جای شما بودم این لباس نگه میداشتم تا بعدها نی نی اوا بپوش و عکس بندازه انوقت اوا تو وبلاگ نی نی اش عکس شما و خودش و کوچولوش میذاره و میگه به نظر شما ما سه تا شبیه هم نیستیم ؟به امید ان روز و خوشبختی اوا و ارمیتا و باران قلمبه و ملودی و رهام و ایلمان و ارمیا ...... و همه بچه ها .از طرف من این گنج باارزش ببوس


ممنون گلم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
25 اسفند 91 1:28
واي چقدر شبيه ماماني آوا جون..دوستت دارم
همای اوج سعادت
25 اسفند 91 14:33
واااااااااااااااااای
یک لحظه فکر کردم عکس آوا رو قدیمی کردی!!!
یعنی اگه موهای آواجونو مثل کوچیکی های خودت درست می کردی دیگه از هم مو نمی زد.
ایشالله آوا جون این لباسو تن بچه اش بکنه.


ههههه مرسی عزیزم
گلاره
25 اسفند 91 23:42
صفورا به نظرم الان خیلی بیشتر شبیه تو هست تا بچه گیات. ببوسش از طرف من


قربونت عزیزم
مامان آروین (مریم)
26 اسفند 91 7:51
برام خیلی جالب بود ....... چقدر هم شبیه هم هستین ...... دست مامان زهرا درد نکنه که این لباسهای خوشگل رو نگه داشته برا یادگاری و دلخوشی .............. صفورا جون تازه فهمیدم که خوش پسندیت به مامان جونت رفته ..... لباس خیلی قشنگیه .......


فدات شم عزیزم
شب بو
26 اسفند 91 7:57
ای جانم مامان صفوراش واقعا خلاق هستی !
توی تعطیلات نوروز قطعا کمتر یا شاید هم اصلا به روز نکنید وبلاگ آوا جان رو ! دلم براتون تنگ میشه
ولی صمیمانه و با تمام وجودم آرزو می کنم سالی پر از شادی ، پر از مهر و پر از دوستی در پیش داشته باشین .
روی ماه گل دختر رو ببوسین
بازم تبریک میگم بهتون بابت پشتکار و عشق تون در راه رشد آوا


ممنونم گلم امیدوارم شما هم سال خوب و پربرکتی داشته باشید
بهاره
26 اسفند 91 14:19
ای جاااااااااااانم خیلی شبیه همین
خدا هردوشون نگه داره


ممنون
الناز مامان بنیا
26 اسفند 91 15:35
قربون خودتو مامانت بچهههههه صوفورا


الناز مگه دستم بهت نرسههههههههه
مامان ایسان
26 اسفند 91 23:07
به افتخاره مامانه مامان صفورا جون بزن دست قشنگرو
افرین به این همه سلیقه و اینده نگری
شباهتتون خیلی زیاده
پسره خاله هانیه هم خیلی شبیهه بچگیهایه خودشه
عاشقتم که این همه حرف بلدی بزنی و لغت نامت داره روز به روز بزرگ تر میشه صفورا جونم خوش به حالت دسته اوا رو سره ایسان
ما که مردیم از این انتظار
اخی عاشقه اون حسشونم کهفقط دنباله ما میگردنو میخوان با صدایه قلبه ما و نفسهامون اروم بشن البته بر عکسه همین قضیه هم برایه ما مامانا هست که با صدایه نفسشون بویه تنشون اروم میشیم
بوسه اوا جونم فراموش نشه


قربونت برم عزیزم
خانمی
27 اسفند 91 0:02
وای چه مامان با سلیقه ای داری که لباستو واست نگه داشته این همه سال
مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:23
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........


ممنون مریم جوون بر شما و خانواده عزیزتونم مبااااااااارک
زهرا (دوست آوا)
27 اسفند 91 9:34
واي صفورا جون چقدر اين پست جالب بود خيلي كيف كردم. قربونش برم با اين تيپش (آوا هم جاي دوري نرفته چون مامانشم از همون كوچيكي خوش تيپ بوده).
آرزوي سلامتي، تندرستي و سرشار از موفقيت را برايتان دارم در پناه حق باشيد.


ممنون گلم لطف دارید به ما خیلی
مامان ثمین
27 اسفند 91 11:00
دوست عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک باشه ان شاا... که سالی پر از موفقیت و خوبی برای شما باشه.تا سال بعد خدا نگهدارت


ممنون بر شما و خانواده عزیزتون هم مباااااااااااارک باشه
مامان سارا
27 اسفند 91 12:27
واقعاً شبیه هم هستید
مامان صفورا عید نوروز بر شما و بابا شآآآآآآب و آوای دلنشین مبارک باشه


ممنون عزیزم بر شما هم مباااارک باشه