آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

آوای دلنشین

وروجک مامانی- سونوی nt

1390/2/28 14:45
نویسنده : مدیر
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون کوچولوی من

پریروز یعنی روز جمعه 90/2/16 خونه عمو جواد دعوت بودیم و قرار بود عصری بریم سونوگرافی برای انجام سونوی nt من از چند روز قبلش استرس و هیجان داشتم و دوست داشتم که زودی تو رو تو شکمم ببینم و واسه اون لحظه ساعت شماری می کردم

بالاخره لحظه موعود فرارسید و من و بابایی به همراه مامان و خاله شکیبا و صبرا و مادرجوون و مامانی و بالاخره عمو جواد رفتیم سونوگرافی

من روی تخت خوابیدم و عمو شروع کرد وااااااااااای که چقدر دیدن تو لذت بخش بود عزیزم  مثل وروجک سر جات بند نمی شدی و دائماً بالا و پایین می شدی خاله شمیم و صبرا داشتن با موبایل ازت فیلم می گرفتن همه تو کف تکونات بودن دائماً دستهات رو تکون میدادی و پاهای کوچولوت رو هم که انداخته بودی رو هم و عمو هرکار کرد که بشه جنسیتت رو حدس زد نشد از پریروز تا حالا من و بابایی 20 بار فیلمت رو دیدیم از اون لحظه عشقم نسبت بهت چند برابر شده باورم نمیشه که یه نی نی کوچولو اونجوری تو شکمم داره وول وول میزنه عمو گفت که 12 هفته است که تو توی دل مامانی قلب

حالا چی بگم از پاقدمت که هر چی بگم کم گفتم حتماً یادته که برات تعریف کردم وقتی دفعه اول تو سونوگرافی صدای قلبت رو شنیدم تو قرعه کشی بانک برنده شدم و امروز هم که اولین روزی بود که بعد از سونوگرافی و دیدن روی ماهت اومدم سر کار بالاخره حکمی رو که مدت ها منتظرش بودم بهم دادن و حقوقم زیاد میشه  و همه اینا رو مدیون پاقدم مبارک تو هستم عزیزم

این چند روز من و بابایی با مشورتی که با مامان و بابا کردیم تصمیم گرفتیم که اگر شد خونمون رو رهن بدیم و بریم یه خونه یکم بزرگتر رهن کنیم تا بتونیم اتاق بزرگ تر و بهتری برای تو درست کنیم. امیدوارم مثل همیشه که برامون خوش بیاری و شانس آوردی اینبار هم کمکمون کنی تا بتونیم یه خونه با قیمت خوب پیدا کنیم فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یه بی نام
21 اردیبهشت 90 15:42
الهی خدا واستون نگهش داره
تورو خدا این وبلاگ رو تا اخر عمر اپدیت کنید


ممنون حتماً اینکارو می کنم یعنی تصمیمش رو که دارم ان شا ا... که موفق هم میشم
سحر
3 خرداد 90 13:25
سلام صفورا جان

روزت مبارک مامان خانم

امیدوارم نی نی سالم و سرحال داشته باشی


به ما سر بزن


ممنون عزیزم
لیلا
3 خرداد 90 15:40
صفورااااااااا خانوادگی میرین سونوگرافی ؟؟؟؟

وااااااااااااااااااااای بچه تو دیدنیه صفورا


چه کار کنیم دیگه خاطر خواه زیاد داره
فاطمه
26 اسفند 90 15:55
سلام صفورا جون من میخواستم ضمن تشکر از وب زیبات بدونم اون ثانیه شم بالای وبت رو از کجا نوشتی... ممنون میشم اگر تو وب خودم جوابم رو بدی