آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آوای دلنشین

سفرنامه بلغارستان 3

1391/5/1 9:30
نویسنده : مدیر
1,693 بازدید
اشتراک گذاری

و اما بقیه مسافرت:

جوونم برات بگه من خودم روز اول دوم مسافرت مریض شدم یعنی سرما خوردم و بعد از یکی دو روز تو هم از من وا گرفتی ناراحت الهی بگردم برات تا حالا اینجووری مریض نشده بودی همش عطسه می کردی و آب بینیت میومد چشماتم قرمز شده بود خیییییییییییییییلی مظلوم شده بودی آدم نگات میکرد دلش آب میشد برات گریه اما بازم خیلی دختر خوب و خانومی بودی مثل همیشه بغلماچ شب اول فکر کنم یکم تب داشتی و من نصف شب بلند شدم و همش حوله میشستم میذاشتم رو پا و پیشونیت تا یکم تبت اومد پایین و خنک تر شدی اما چون بعد از گذشت یک روز حالت خوب نبود با یکی دیگه از نی نی های تورمون که مریض شده بود بردیمت دکتر ما تو golden sands بودیم اما اونجا متخصص کودکان نبود فقط دکتر عمومی بود که ویزیت می کرد برای همین ما بردیمت وارنا تا متخصص ببینتت خدا رو شکر خانوم دکتر گفت که چیز مهمی نیست و یک سرماخوردگی ساده است و بهت شربت و قطره برای چشم و بینی داد و بعد از خوردن شربت حالت خیلی بهتر شدنیشخند

اینم از بقیه عکسا:

آوا و خاله شمیم:

 

همش عااااااااشق این بودی که دست و پاهاتو از کالسکه آویزون کنی و بری گشت و گذار مثل عکس پایین جیکتم در نمیومد وقتی با کالسکه می گردوندیمت:

هرچقدر بگم که تو چققققققققدر خانومی بازم کم گفتم اینقدر مظلوم بودی که همینجووری که تو کالسکه راه میبردیمت یهو میدیدیم که همونجووری خوابت برده اینم عکسش:

 

ادامه دارد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نهیر
1 مرداد 91 12:07
قربون این خانوم برم من چه مظلوم خوابش برده خیلی خوشحالم که براتون خوش گذشته عکسها خودشون میگن که حال کردین خوش به حالتون
مامی مائده
1 مرداد 91 12:14
این عکسای اخرت منو کشتتتتت عاشقتممممم
مامان آنیسا
1 مرداد 91 12:33
جیگرشوووووووووووووووو دوست دارم هزار تا دخمل ناز
مامان دانیال
5 مرداد 91 3:08
خوش به حال این دخملی و مامان وباباش که سه تایی با هم رفتن پاریس من عاشق پاریس و اون برج ایفلشم....


ای بابا پاریس کجا بود خواهر
پریا
5 مرداد 91 16:06
azizam kheyli doset daram hamash behet sar mizanam mamane khosh salighast doseton daram jigara
رها1390
12 مرداد 91 20:37
پس صفورا جون اون برج ایفل پشتتون چه کار می کنه.ها؟
زهرا
17 مرداد 91 13:33
سلام به دوست خوبم.وبلاگت خیلی خــــــــــــــــــوشگله. منون میشم شما هم به وبلاگم سر بزنیدو اگر دلتون خواست از کیفای چرمی که خودم درست میکنم بخرید.اگر قصد خرید نداشتین نظرتون رو در مورد کارام بگین. ممنون
نیلوقر
27 خرداد 92 23:43
صفورا جون خیلی صبور و محترمی که با احترام و آرامش تمام جواب این آدمای فضوووووووول و حررررررررافو میدی ، اتفاقا برعکس اینا دلم می خواد بگم خیلی متینی و در کنار نجابت و متانت شییییییییک و باکلاس .این حرفایی که بهت زدن فقط حسادت بود و بس! هرچند تو خانم زیبا و مادر نمونه نه احتیاج به تشویق من داری نه احتیاج به امر به معروف!!!!! اینا


ممنونم عزیزم از اینهمه ابراز لطفی که کردی