آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

سفرنامه بلغارستان 4

1391/5/1 13:17
نویسنده : مدیر
4,234 بازدید
اشتراک گذاری

اینام عکسای پارک آبی Aquapolis هست:

راستی یادم رفت بگم که تو هم مثل مامان عاااااااااااشق آب و آب بازی هستی و کللللللللللی تو استخر کیف می کردی آب بازی می کردی زبان

عزیزم تو خیلی هوای مامان و بابا رو تو مسافرت داشتی تو پارک آبی گرفتی تخت برای خودت خوابیدی تا من و بابایی بتونیم دوتایی بریم سوار سرسره ها و تونل ها بشیم زباننیشخند

اینم چندتا عکس دیگه:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

شیما مامان درینا
1 مرداد 91 13:48
سلام عزیزم امیدوارم سفر خوش گذشته باشه می دونم سفر اونم خارج از کشور با بچه کوچیک اتفاقات جالب خودش رو داره وبعدش یه عالمه خاظره شیرین می مونه می خواستم ازتون خواهش کنم آدرس جایی رو که برای دخترتون لباس بافتنی سفارش میدین به من بگین خیلی قشنگ و بامزه ان خیلی ممنون


تو لینک های وبلاگم به اسم لباس بافتنی هست
بنده خدا
1 مرداد 91 13:48
عالیه.عزیزم همه رو یه بار با هم بزار مردیم از چشم انتظاری
مامان ایسان
1 مرداد 91 17:14
عزیزم همیشه به گردش جاهای خوب خوب میگردیدا انشاالله که همیشه خوش باشید با اون دخمل خوشگلتون از طرف من یه ماچ گنده بکنش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 مرداد 91 4:31
سلام وبلاگ قشنگی دارین همین طوردخترنازی خدابراتون حفظش کنههمیشه شادباشیددرکنارآوای گل
مامان ساینا
2 مرداد 91 9:16
سلام. خیلی نازه ماشاله آوا جون. اون مایوش و عکس پاسپورتش خیلللللی جالبه. خدا حفظش کنه
مامان مریم
2 مرداد 91 10:28
سلام.ماشالله هزار ماشالله.واقعا خدا حفظش کنه.خیلییییییییییییییییی نازه نی نی ات.مخصوصا با اون مایوش.ای جونم از طرف من ببوسش
سحرناز
2 مرداد 91 12:13
خیلی قشنگ بود امیدوارم همیشه سفرهای 3 نفره خیلی خوبی داشته باشید و در کنار هم خوش باشید
لیلا
2 مرداد 91 12:18
ها ها..دیگه روسری سر کردنت چیه ؟نصف موهات که بیرونه تو کشور خارجی هم که هستی ....بسوزه پدر عادت


عادت؟؟؟؟ من اراده کنم سه سوته می تونم این عادتو ترک کنم مگه مریضم رو عادت به خودم سختی بدم؟!!!
مامان بنیتا
2 مرداد 91 15:40
سلام
چه دختر نازیه اوا خانوم امیدوارم سفر خوش گذشته باشه ما که با دیدن عکسا به هوس افتادیم میشه اسم تورتون ومدت اقامت وهزینه سفر رو به من بگین


تورمون دلتابان بوده 7 شب و 8 روز کلاً خرجمون حدود 6.5 شد
لیلا
2 مرداد 91 15:53
چه جالب پس عادت نیست. اگر اعتقاد به حجاب هم نباشه - که از نحوه روسری سر کردنت اینطوری برداشت میشه - پس چیه؟


عزیزم حجاب در هر زمان و مکانی معنی خودشو داره حجاب یعنی پوشش یعنی حیا و این در زمانهای مختلف تعریف های مختلف داره تو عهد جاهلیت عربستان یک جور بوده الان یه جور دیگه!!!!
به هرحال "ولا تجسسو" بهت توصیه می کنم زیاد تو اعتقادات دیگران سرک نکشی عزیزم
مامان بهراد
3 مرداد 91 1:17
همیشه به گشت چه خوش تیپ شدی با اون مایو خشگلت عزیز خاله
سارا
3 مرداد 91 10:45
متاسفم کنار آدمایی زندگی میکنم که به همه کار آدم کار دارن...تجسس های بی مورد!!!به دوست عزیز لیلا توصیه میکنم به جای گیر دادن به شال و تمسخر اعتقادات حجاب رو از جلو چشمش برداره و از دیدن این همه زیبایی و مناظر قشنگ نهایت لذت رو ببره...عکسهاتون بسیار زیبا و دیدنی بود...نهایت استفاده رو بردم عزیزم...امیدوارم همیشه گردشهای 3 نفره خوبی داشته باشید...دخملت خییییییییییلی جیگره...ببوسش
لیلا
3 مرداد 91 13:59
من قصد سرک کشیدن در اعتقادات شخص شما را نداشتم.فقط چون در ارتباط با رفتار شناسی تحقیق و تحصیل می کنم همیشه نسبت به برخوردهای دیگران دقیق هستم. ضمن اینکه دلیلی نداره اینجا همه از شما تعریف کنند و حالا که کسی پیدا شده که رفتار شما را مورد تحلیل یا سوال قرار داده شما اون رو به چنین چیزهایی محکوم میکنید. چنانچه بخواهیم به سبک شما فکر کنیم کسانی که امر به معروف می کنند همه تجسس گر هستند.به هر حال نکته ای که باید می گرفتم رو گرفتم .
در ضمن توجیهات شما در مورد حجاب فقط بهانه تراشی است. وگرنه که همه میدانند در هیچ زمان و عهدی روسری را تا نصفه سر کردن حجاب نمیدانند.مقاومت شما را در پذیرش این مساله درک می کنم. موفق باشید.


پس حالا که گفتید حجاب نیست باید یک فکر اساسی بکنم شاید همین روسری نصفه رو هم برداشتم خیال کسایی مثل شما راحت بشه
درضمن بله من فکر می کنم این برادران و خواهران دینی که امر به معروف می کنن و به زور می خوان ملت رو بفرستن بهشت بیشتر تجسس گر و فضول هستن حالا شما رو نمی دونم
درضمنفکر نمی کنم تعریف حجاب نصفه نیمه یک فرد به عادت انتقاد یا امر به معروف محسوب بشه!!!
سارا
3 مرداد 91 15:20
عزیزم وضتون خوبه ها.چی کاره این؟
مامان ثمین
3 مرداد 91 16:21
سلام مامانی آوا.رسیدن به خیر.آوا جونم چطوره ؟پیداست که توی سفر هم دختر خوب خوب مامان و بابا بوده.از طرف من و ثمین کوچولو ببوسش یه عالمه
دایی بنی جون
3 مرداد 91 19:04
سلام عکس های زیبایی بودن همیشه شاد و سلامت باشید .
آرتین خان خان ایران
3 مرداد 91 23:35
سلام عزیزم این اولین باره که به وبلاگ قشنگ آوا جون سر میزنم بیشتر پست هاتون رو خوندم اما همه رو یکجا نظر میدم خوشحالم که بهتون خوش گذشته و امیدوارم همیشه به گردش و شادمانی باشین اما حیف نیست آدم اونجا بره با روسری و مانتو!!! راستی جمع مامانا و نی نی های نی نی سایت هم ایده خیلی جالبی بود اگه باز هم گذاشتین ما هم میایم
ازاده مامان هانا
4 مرداد 91 18:23
واااااااااااااااااي خداي من چه نازنين دختري چجوري خوابش برده الهي دورش بگردممم من صفورا خيلي عكسات قشنگه خيلي جاي توپي بوده القصه كيفيديم ليلا جان اين همه زيبايي اين دخترك نااااااااااازو خونواده مهربونشو ول كردي چسبيدي به چي اخه؟ حجاب يه اعتقاد قليبه به همونچه داري چه بسيار ادمايي كه فقط و فقط حجاب دارن اونم ظاهري و چه بسيارتر ادمايي كه ممكنه از ديد شما بي حجاب ظاهر باشن اما .... خدارو شكر كه ما ادم ها خدا نيستيم
آنی
7 مرداد 91 11:44
به به چه سفری چقدر به آوا جون خوش گذشته ...صفورا جون عکساتون خیلی خیلی قشنگه اما یه پیشنهاد برای اینکه بعضیا سو استفاده نکنن بهتره از عکسای خودتو همسری فاکتور بگیری یا رمز دارش کنی آخه بعضیا جنبه ندارن
عمه اریسا کوچولو
7 مرداد 91 15:08
ااااخی عسیسم ماشالا به دخملتون
سوگل
9 مرداد 91 0:45
سلام.براتون آرزوی شادی میکنم و از طرف من آوای ناز رو ببوسید. راجع ب رمزدار کردن :لطفا سعی کنید اینکار رو نکنید چون برای کسایی مثل من ک وبلاگ ندارن و جز خواننده هایی هستن ک از اولین روز ب دنیا اومدن گل دختری مطالبش رو دنبال میکنن چ تقصیری دارن مسلما رمز هم در اختیارمون نمیزارین.
raha1390
9 مرداد 91 13:52
صفورا جون عکس هشتم برج ایفل دیده می شه چرا از اون دیدن نکردید اخه من تعجب کردم برج ایفل در فرانسه هست ؟



آره عزیزم برج ایفل تو فرانسه اس اما اونی که تو عکسه فقط ماکته
مامان آنیسا
10 مرداد 91 13:39
از طرف من به لیلا خانوم تورو خدا دست از سرمون وردارین و حالمون و بیشتر از این بد نکنین مسلمان نما ها..کجا امر به معروف با ها ها شروع میشه واقعا" متاسف شدم عزیزم همیشه به گردش
نهیر
10 مرداد 91 14:29
هر بار عکسهاتون رو میبینم دلم مسافرت میخواد بوس برا آوا جونم صفورا با پوشش میره فرنگ به من چه من بی پوشش میرم فرنگ به صفورا چه کی یاد میگیریم به پوشش و اخلاق رفتار هم گیر ندیم چرا از این لیلاها تو ایران زیاد داریم نمیشه اینها رو صادر کرد یا تبعید کرد آخه اینم نظره دادی تو وبلاگ بچه مردم چرا خوشگلی بچه مردم رو ندیدی و حجاب مامانشو دیدی
الهام مامان آنیتا و دریتا
10 مرداد 91 22:46
همیشه به مسافرت عجب دلی داری صفورا من جرات نمی کنم با این دوتا شمال برم چه برسه به مسافرت هوایی همیشهههههههه خوش باشید
رها1390
18 مرداد 91 23:51
ممنون صفورا جون که جوابم را دادی
محبوبه
11 شهریور 91 17:37
سلام...انشاالله همیشه درکنارهمسرودختر گلت لحظه های پرازشادی وخوشی داشته باشین...
حقیقتا فقط وقتی عکسهای پایینتر که رسیدم ودیدم قدری دلم سوخت...آخه کلا بچه های کوچیک نازوخواستنی هستند به خاطر روح پاکی که دارند وسوختنم هم به همین خاطر بود چراماپدرومادرا روی یک طرف سکه را می بینیم طرف دیگرونه...مثل همین که به غذا وخوردوخوراک اهمیت می دهیم ولی به تربیت کودک کم توجهیم... به این دنیاش اهمیت می دهیم ولی دنیای دیگرش نه ..خانواده ایی کاملا خوشبخت هستند که هم دراین دنیا تدبیر داشته باشند هم اون دنیا
جا برای صحبت وتبادل نظر زیاده اگر مشتاق باشی عزیزم.
انشالله که همه بهشتی باشیم ووعده ملاقاتمان با خانواده مان بخصوص ثمره های زندگیمان توبهشت...آمین


عزیزم الان شما دقیقا از عکسای من از کجا متوجه شدی من به خورد و خوراک اهمیت میدم اما به تربیت نه؟!!! از کجا فهمیدی من به خدا اعتقاد ندارم و جهنمی هست اما شما بهشتی؟!!! اگر به جای اون حجابی که دارم چادر چاقچور می کردم دیگه بهشتی میشدم و خیال شما راحت میشد و دلتون نمی سوخت؟!!! نه گلم مایل به ادامه بحث با شما نیستم ما دیگه تو این مملکت گوشمون از این حرفا پره ممنون که نظرتو گفتی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 91 17:32
عزیزم چه مامان ودخممل نازی همیشه به گردش معلومه خوش گذته بوده بهتون
سپیده
21 آبان 91 19:13
خصوصی دارید
ساحل
18 آذر 92 0:53
شیفته پوشیدگیتون شدم اونم تو یه کشور خارجی... واقعا به ایمانتون غبظه خوردم. این خیلیه که ادم بتونه تو این جور جاها خودشو حفظ کنه.منم هر موقع به یه کشور خارجی میرم سعی میکنم حجابم رو حفظ کنم. سر بلند باشید