آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آوای دلنشین

لباسای آوا جوون - سیسمونی 2

1390/7/25 12:40
نویسنده : مدیر
2,306 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از کمد لباسای دخملمخیال باطل

اینم ربدشام گرم دخترم که وقتی سردش شد بپوشه تو خونه ماچ

اینم از حوله کوچیک ربدشامی فربوننننننننننننت بشم اینو بپوشی خییییلی بانمک میشی گلمبغل:

من عااااااااااشق این کاپشنتم خیلی شیک میشی اینو بپوشیقلب:

اینام کاپشن سرهمیت و دو تا سرهمی خیلی گرم برای بیرون رفتنت تو زمستون:

من مییییییمیرم واسه این کاپشن و شلوار برمودات خییییییییییلی ماهه:

اینم کلاه و شال گردن خوشملتقلب :

ادامه دارد....

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان عسل
25 مهر 90 13:12
مبارک باشه ايشالا آوا خانوم به سلامتي و دل خوش از وسايل خوشگلش استفاده کنه


ممنون عزیزم
مامان ریحانا
26 مهر 90 22:45
چه مامان با ذوقی مبارکه ایشالا به خوشی و سلامتی آوا حون استفاده کنه


قربونت ممنون
سحرناز
26 مهر 90 23:00
وای خیلی لباساش خوشمله به سلامتی استفاده کنه ازشون صفورا جان


مرسی عزیزم
مریم مامان پندار
27 مهر 90 14:11
وایییییییییییی خدا من که مردم از بس ذوق لباسای اوا رو کردم مبارکه همه وسایلش مثل خودش نازن دست مامان بابا درد نکنه


فدات شم مریم جوون دست بوس خاله اشه
سمن
30 مهر 90 21:27
ای وای من روانی شدم به خدا چقد لباس هاش ناااااازه اینهمه لباس واسه چند سالش کافیه چقد خوشگلن
lمامان نسرين
14 آبان 90 13:25
به به به اين ذوق و سليقه مامان آوا خيلي قشنگن مبارك باشه و ايشالله دخملت سالم و سلامت بياد تو بغلت


ممنون عزیزم
مامان مهدیس
2 آذر 93 13:08
سلام چقدر با سلیقه گرفتین اتاقش خیلی ناز شده