آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

پایان هشت ماهگی و ورود به نه ماهگی

1390/7/21 12:21
نویسنده : مدیر
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ماچ

بالاخره ماه هشتم هم تموم شد و وارد ماه نهم شدیم هورااااااااااهورا

یعنی من الان دیگه پا به ماهم و هر روزی ممکنه که تو عجله کنی و به دنیا بیای هرچند امیدوارم که زیاد عجله نداشته باشی و به موقع بیای خیال باطل

باورم نمیشه فقط یک ماه دیگه مونده تا ما بتونیم تو رو در آغوش بکشیمهورا

یکی دو روزه حالم اصلا خوب نیست دائماً حالت سرماخوردگی و بی حالی دارم ناراحت من پاییز و زمستونا همیشه اینجووری میشم و دکترم هم بهم اجازه نداد واکسن آنفولانزا بزنم لابد برای تو بده دوای دردم فقط همونهافسوس

دیگه سر کار اومدن خییییییییییلی برام سخت شده واقعاً سنگین شدم و نفس کشیدن برام سخت شده و دائماً نفس نفس میزنم اما می خوام از این ور تا می تونم بیام سر کار تا بعد از زایمان زمان بیشتری رو بتونم پیش تو بمونم پرنسس کوچولوی منقلبقلبقلب

من عاشف لگد زدنت و فشار دادنات هستم عشق من تا می تونی اون تو شیطونی کن تا مامان حال کنهبغلماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باران اردیبهشت
22 مهر 90 22:54
الهی که این یک ماه هم به سلامتی سپری بشه و نی نی نازت و سلامت بغل کنی /


مرسی عزیزم
مامان ریحانا
23 مهر 90 8:55
آخی قدر این روزا رو بدون وقتی مثه من نی نیت بدنیا اومد دلتنگ این روزا میشی
ایشالا به سلامتی این ماه رو هم طی کنی و نی نی خوشگلتو در آغوش بگیری


مرسی عزیزم
یاسمن مامان رادین
23 مهر 90 10:23
عزیزم ورودت به نه ماهگی مبارک باشه.

امیدوارم این چند روز هم با سلامتی و خوبی تموم بشه و آوا جون بیاد تو بغل مامان و بابای مهربونش


ممنون یاسمن جووووون
مامان مریمی
24 مهر 90 15:19
امیدوارم برامون زود و به سلامت بگذره


منم امیدوارم
مریم خانم
15 خرداد 92 10:38
سلام دوست من!
برات آرزوی خوشبختی در کنار عزیزانت رو دارم.


ممنون دوست خوبم