آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین قالب وبلاگ تو

1390/7/20 12:27
نویسنده : مدیر
1,434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی دوست داشتنی منقلب

می خوام عکس اولین قالبی رو که برای وبلاگت انتخاب کردم برات بذارم که اگه بعداً عوضش کردم این اولین قالب برات یادگاری بمونه

 

 

همونطوری که تو عکس هم میبینی ما الان تو آخرین روز ماه هشتم هستیم و داریم به پایان راه نزدیک میشیمنیشخنداز خود راضی

چند روزه که بابایی می خواد لوستر و دیوار کوب اتاقت رو وصل کنه اما وقتی میرسه خونه اینقدر خسته اس که تا حالا نشده اما قول داده امروز دیگه وصلش کنههورا

مامان زهرا رفته برات یه گهواره خیییییییییلی خوشگل خریده واسه وقتی میان دیدنت و برای اینکه بذاریم کنار تخنتمون دیشب با بابایی داشتیم سرهمش می کردیم اما خیییییلی پیچیده بود و کامل نشدافسوس

این کارم باید تکمیلش کنیم.

پرده اتاقت هم امروز آماده میشه و من میرم می گیرمش اما خدا میدونه که باز بابایی کی وقت بکنه بزنهچشمآخ

اگر همه این کارا تموم بشه دیگه اتاقت به سلامتی آماده میشه و عکساشو میذارم تو وبلاگتخیال باطلفرشته

تازه بعدش باید بریم سراغ گیفتات که مامان زهرا زحمت کشیده و از دبی آورده اما احتیاج به آماده سازی داره باید توش پوشال بریزیم و سرهمش کنیم می بینی دخترم کلللللللی کار داریم هنوز اما همه اینکارا رو با لذت انجام میدیم چون همش به خاطر توه عزیزکمماچقلب

دوست دارم کارامو زودی تموم کنم و همه چیز برای ورودت آماده بشهخیال باطلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگين
20 مهر 90 13:07
سلام وب ساده و قشنگي داريد خوشحال ميشم به منم سري بزنيد
زهرا مامان مه سما
20 مهر 90 22:03
ایشالله مروارید جون همه چیز به خوبی پیش بره و عالی بشه


قربونت زهرا جوون
نیلوفر
5 دی 92 16:14
سلااااام وبتون عالیه ممنون میشم بهم سربزنید
ایدا
3 دی 93 23:19
صفورا جون رمزتونو به من می دی خوش حال میشم