آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آوای دلنشین

نظرات (33)

مامی مائده
27 اسفند 90 23:11
واااااااااااای چقده قشنگ شده عکساش عاشق اخری شدم
نرگسی
27 اسفند 90 23:24
خیلی خوشگل شدن .. میشه بگین کدوم آتلیه رفتین ؟؟


flickstudio عزیزم
نهیر
27 اسفند 90 23:41
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآواااااااااااا زبونم بند امد قلبم وایستاده دختر من چی بگم واقعا نمی دونم چی بگم ماشاا... خیلی نازی خوشگلی من از اون عکست یه گل بغلته خیلی خوشم امد و 3 تا آخری البته تو همشون ناز هستی چقدم خنده رویی گلممممممممم
یاسمن مامان رادین
28 اسفند 90 0:54
قربوووووووووووووووووووووووون اون خنده هات و تن لختی ات.
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:46
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
آسمونی ها
28 اسفند 90 2:14
سلام وای خدای من چقدر ناز و بانمک افتاده مثل همیشه درجه یک و تاپ همش یه طرف، اون آخریه یه طرف خیلی نازه کدوم آتلیه بردینش؟ عکاسش هم معرکه ست. یه عالمه بوس برای آوای عزیزم
فریده مامان تانیا
28 اسفند 90 10:30
عالیه!!!!!!!!!!
رهرا مامان مه سما
28 اسفند 90 12:55
فدات بشم با این عکسات
مامان نیلای
28 اسفند 90 16:25
سلام خیلی ناز شدی کوچولو سال نو مبارک
مینا مامان فرزام آندیا
28 اسفند 90 17:06
من عاشق این خاله شمیم مهربونم
سمی
28 اسفند 90 21:42
سلام دوستم. به منم سر بزن. خوشحالم میکنی.
مامان ثمین
29 اسفند 90 0:35
سلام.خیلی خیلی ناز شده آوا گلی
مامان آرنیکا
2 فروردین 91 19:45
سلام...............$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$ عکساتم خیلی خوشگلن آوا گلی
مامان ثمین
5 فروردین 91 18:04
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
ازاده مامان هانا
6 فروردین 91 1:40
وای صفورا چه کردییییییییییییییییی چه باحال شدهههههههههههههههه بخورمشوووووووون یکی از یکی قشنگترن.خوبه شیطونی نکرده گزاشته عکس بگیره. هانا 3 تا بیشتر نزاشت لباس عوض کنیم غرغرو شرو کرد غرغرو خانوم. عاشقشم نفسه گله ماهههه خداااااااااااااا اون عکسه که گل بغلشه عشقههههههههههه ماچ ماچ موچ راستی عیدت مبارک کنار اقا شهاب و اوا خانوم همیشه خوشبخت باشید
مامان مریمی
6 فروردین 91 17:08
وای فداش بشم منننننننننننننن خیلییییییییییییییییی نازن عکساش
abtin kiani
7 فروردین 91 3:13
ماشاا...
مامان عرشبا
8 فروردین 91 22:46
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال مبارک بادت این روز وهمه روز چه عسکای خشملییییییییییییی
سحر مامان تانیا
10 فروردین 91 2:44
عزیزمممممممممم واییییییییییییی که چقده خوشگل این عکس هات جیگرررررررررر.. عیدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی خانم خوشگله
نرگسی
10 فروردین 91 14:29
میگما همون آتلیه ای که عکساش تو مجله ی نی نی پلاس هست .. مبارک باشه آوا کوچولو ..


آره همونه
مامان ترنم کوچولو
12 فروردین 91 0:20
سلام.صفورا جون .خیلی خوشملن عکسا.عزیزم دیگه توقع داشتی این خوشمل خانوم چقدر تحمل کنه موقع عکس گرفتن؟از ماها هم انقدر مدل به مدل عکس بگیرن خسته میشیم و شاکی.اونم هی لباس در آر و بپوشونقربون ای آوا کومچول برم من
مامان محیا
20 فروردین 91 11:23
خیلی ناز شده..من همش وبلاگ آوا جونو میخونم اما نمیدونم چرا تازه ادش کردم. لینک شدین عزیزم
مامان آتین
25 فروردین 91 14:58
واااااای خدااااا چه عکسای نازی یکی از یکی قشنگترن بوووووووس
آسمونی
11 اردیبهشت 91 15:55
فوق العاده است .خصوصا آخری. ایشالا تنش همیشه سالم باشه آوا خانوم
ساینا
18 خرداد 91 9:00
سلام عالی بود عالی بود. ببخشید میشه اگه براتون امکان داره آدرس یا شماره تلفن آتلیه رو به من بدین؟ ضمنا من با اجازتون شما رو لینک کردم.


مرسی عزیزم من فیلیک استودیو رفتم لینکش تو نی نی سایت هست
آتنا مامان روشا
2 مرداد 91 12:37
خیلی قشنگ و زیبا میشه لطفا بگین کدوم آتلیه رفتین و شماره و آدرسشو بدین؟


فیلیک استودیو تو لینک های نی نی سایت هست
باران قلنبه
6 آذر 91 21:03
صفوراجان با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به وب ما سر بزنید
الهام (مامان فرگل)
8 بهمن 91 9:36
عکس های دخمل گلتون خیلی شیک هستن


ممنون عزیزم
همای اوج سعادت
29 بهمن 91 10:48
صفورا جان،این عکسای آوا جون تو آتلیه فولیک خیلی نازن. من قبلا کاراشونو تو مجله دیده بودم. قصد داشتم هما رو ببرم تا قبل از یکماهگی ببرم ولی برنامه ریزی هام به هم خورد دوست دارم تا بزرگتر نشده ببرمش.
شما راضی بودی از برخوردشون؟ وقت کافی میزاشتن؟ چون قطعا همه بچه ها مثل آوا نیستن که هم خوش عکس باشه هم همراهی کنه. من می ترسم هما بی حوصلگی کنه و از اونجایی که قیمتهاشون خیلی بالاست، نتیجه خوب نشه.


عزیزم آوا اون موقع خیلی کوچیک بود کمتر شیطون بود بهش میگفتن آوا قش می کرد از خنده اما کلا حوصلهاشون خوب بود ما دو ساعت اونجا وقت گذاشتیم آوا رو بخوابونیم آخرشم نخوابید اما خوب گرونه دیگه
همای اوج سعادت
29 بهمن 91 10:55
راستی من عکس آوا جون که پست ثابتش بودو خیلی دوست داشتم.
الان هم این عکس آخری که تو صندوقه. خیلی نازه.
راستی این کلاه سبز و زرد هم مال آتلیه است. می دونی همای من کچله قصد دارم به آتلیه بگم از کلاه بیشتر استفاده کنه. اگه مال خودشون باشه من دیگه سفارش نمی دم.
تمام عکساش نازن. الان که حساب می کنم می ببینم 3 ماه و نیمش بوده اینجا ولی مثل یک آدم بزرگ ژست گرفته.ماشاا.... امشب تو خرج افتادی باید اسپند دود کنی. خدا حفظش کنه.


خیالت راحت اگه فیلیک ببری کلللللی کلاه و هدبند داره خودش
همای اوج سعادت
30 بهمن 91 11:46
آوا به خودت رفته دیگه با حوصله و خوش اخلاق.
صفورا جان ببخشیدا ولی شرمنده باز می پرسم آخه می خوام کلاه سفارش بدم. دوست دارم با کلاه دلقکی عکس داشته باشه.این کلاه سبز و زرد عکس آخر مال آتلیه است یا مال خود آواجونه؟
اسم این پستتو باید میزاشتی آوا خوردنی.


مال خود آتلیه اس عزیزم
همای اوج سعادت
27 اسفند 91 10:09
صفورا جان در ایمیلم نظرتو دیدم چون اینترنتم سخت افبی وارد می شه. اینجا ازت تشکر می کنم. باور می کنی تا قبل از اینکه عکسای آواجونو ببینم اعتقادی به فیلیک نداشتم چون وقتی تو مجله نی نی کاراشون رو می دیدم می گفتم از نوزاد که همش خوابه دیگه هنر نیست عکس گرفتن. ولی اینقدر عکسای آوا در غیر خواب قشنگه که تصمیم گرفتم هما رو ببرم. قیمتهاشون هم نجومی شده به خاطر همین دودل می شدم. ولی الان خیلی خوشحالم که بردمش.
راستی عکسارو در حد 300 پیکسل سایزشو کوچیک کرد بهمون داد منهم کمی بزرگترش کردم تا بزارم تو اف بی.به خاطر همین کیفیتش پایینه. وقتی خود عکسارو گرفتم می زارم تو وبش.


واااااای عزیزم عاااالی بود عکساش
آره همه آتلیه ها حجم عکسو کم می کنن
SaYa
12 شهریور 92 14:26
سلام عزیزم خوبی؟
دیشب داشتم وب آوا جونو مرور میکردم...
عکسای اتاق قشنگش...
لباساش ...
زود گذشتن صفورا جون
من از اون موقع که باردار بودی وبتو میخوندم
چه روزایی بود واقعا...
لحظه های قشنگیه..صفورا جون..


آره واقعا خیییییییلی زود گذشت دلم برای تک تک لحظاتش تنگ میشه خوشحالم که همه لحظاتشو ثبت کردم تا جایی که تونستم