آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین ضربان قلب تو

1390/1/21 13:03
نویسنده : مدیر
2,188 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی من، بعد از چندین هفته اضطراب و پریشونی و استرس به دلیل مشکلاتی که داشتم،  بالاخره پریروز یعنی روز 5شنبه 90/1/18 برای اولین بار صدای قلب کوچولوتو شنیدم و موقع سونوگرافی عکستم دیدم  واااااااای نمی دونی چه حس عجیبی داشتم تا صدای قلبت رو شنیدم اشک از چشمام جاری شد باورم نمیشد این صدای قلب نی نی کوچولوی خودمه که دارم میشنوم از اینکه تا اون موقع سالم مونده بودی و ضربان قلبتم منظم و مناسب بود خییییییییییلی خوشحال بودم.  بر طبق گفته خانم دکتر الان 7 هفته و 5 روزه که خدا تو رو به ما بخشیده

وقتی از اتاق سونوگرافی اومدم بیرون مامان سریع اومد پیشم و گفت چی شد؟ من از خوشحالی بغض کرده بودم و نمی تونستم حرف بزنم همینجوری داشتم اشک می ریختم بیچاره مامان داشت از استرس میمرد فکر کرد اتفاق بدی افتاده تا بالاخره بعد از مدتی به زور تونستم بهش بگم که صدای قلبتو شنیدم اونم شروع کرد به گریه کردن خلاصه لحظه خیلی فراموش نشدنی بود

تازه شب همون روزم تو یک هدیه 5 میلیون تومانی بهمون هدیه دادی این قدم مبارک تو بود که دقیقاً در اولین روزی که صدای قلبت رو شنیدم در قرعه کشی جشن نوروزی بانک پاسارگاد هم برنده شدم.

عزیزم من و بابات بی صبرانه منتظریم که به دنیا بیای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
20 فروردین 90 10:40
بهت تبریک میگم عزیزم ... خیلی حس قشنگیه
انشالله که همیشه خوش قدم و پر برکت باشه براتون


ممنون عزیزم
مامان فرشته
24 فروردین 90 16:17
سلام عزیزم
الهی جانم نیومده روزیشو براتون فرستاده الهی صدهزار مرتبه شکر
خرجش نکن مامانی بزار تو حسابش بمونه
ان شاا... همیشه براتون روز شادی باشه عزیز دلم


مرسی حتماً براش نگه میدارم
مامان الکی
24 فروردین 90 17:39
خوش به حالت که نی نی دار شدی . حس خیلی خوبی باید باشه خدا مارو لایق ندونسته و بعد از 14 سال هنوز بچه بی بچه
خدا نی نی تو واست نگش داره


نگران نباش عزیزم ان شا ا... خدا به شما هم به زودی یه نی نی مامانی عنایت می کنه
لیلا
3 خرداد 90 15:35
مبارکههههههههههههههههه ... هم نینی هم 5 میلیون
عزیزم به جای حرص خوردن بخند حالا


مرسسسسسسی دوست جوونم....بوووووس
فرزانه
27 تیر 91 12:03
یعنی ممکنه منم یه روز این حس رو تجربه کنم؟؟
بهار
11 شهریور 92 17:25
سلام.وبلاگ آوامحشره.تا حالا پیش نیومده بود که از وبلاگی اینقدر خوشم بیاد که کامل بخونمش ولی تمام 23بخش وبلاگ آوا رو کامل خوندم.خیییییییییلی خوشم اومد.باسلیقه وحوصله زیاد صفحه بندی شده.درضمن دخترتون نازه


ممنون عزیزم لطف داری مرسی که به ما سر زدید بووووس