آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین عید-نوروز 91

1391/1/10 13:50
نویسنده : مدیر
3,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان سال نوت مباااااااااارک هورا

امسال عید نوروز برای ما خییییییییییلی خاص بود چون خدا یه گل خوشگل به اسم آوا در آغوشمون گذاشته و ما از این بابت هرچقدر هم خدا رو شکر کنیم کافی نیست. قلب

امسال هم مثل اکثر سالها با همه فامیل عید رو رفتیم شمال ویلاهای خاله مریم اینا اما امسال از ترس سرما ما ویلا نرفتیم و تو یک هتل نزدیک اونجا اتاق کردیم تا از بابت سرما-گرما مطمئن باشیم ولی روزا همش میرفتیم ویلا پیش بقیه. خیییییییلی به هممون و به خصوص به تو خوش گذشت. همش بغل این و اون بودی و باهات بازی می کردن دیگه کسی ما رو تحویل نمی گرفت همش به تو توجه می کردن نیشخندزبان

همش یاد پارسال رو می کردیم که من تازه تو رو حامله بودم و اون اتفاق تو شمال برام افتاد و با استرس برگشتیم تهران اما خدا رو شکر تو سالم موندی و امسال مثل یه دسته گل پیشمون بودی و زندگیمونو از این رو به اون رو کردی بغل

امسال موقع عید تو چهار و نیم ماهت بود. اینم عکس های تحویل سال:

این سفره هفت سینه که تو ویلای عمه زهره فاطمه جوون زحمت کشیده و انداخته و همه فامیل لحظه تحویل سال دور همین سفره بودیم.

 

اینم عکس خانواده سه نفره ما کنار سفره:

 

عکس با مامان جوون و بابا جوون:

 

آوا و خاله شکیبا:

 

آوا و خاله شمیم:

 

اینم ستایش جوون:

 

تو امسال کلللللللللللی عیدی گرفتی دست همه عمه جوونا و خاله جوونا و مامان بزرگ بابا بزرگا درد نکنه ماچ

از زبون آوا:

اااااا اینا چیه به من دادن؟؟؟؟

 

بذار ببینم خوردنیه......

 

خوب حالا با اینهمه پول چی بخرم برای خودم؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ثمین
10 فروردین 91 21:37
سال نو مبارک آوا جونم
نهیر
11 فروردین 91 1:01
سال نو میارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین آآآآآآآآآآآآوا من دیگه خسته شدم از بس شما رو خوردم اگه یه غیر ایرانی که با فرهنگ قربون صدقه ما اشنا نیست پستهای منو ترجمه کنه میگه ایرانیها آدم خوار هستن قربون خنده هات که منو کشته خوش لباس من راستی صفورا جون مامانت خیلی خوشگلهه
مامان محمدرضا
11 فروردین 91 11:58
یعنی سال دیگه پسر منم هست؟
مامان ترنم کوچولو
12 فروردین 91 0:22
حسابی پولدار شدیا خاله
ازاده مامانه هانا
13 فروردین 91 23:05
صفورا جونم خیلی ماهی سال نو مبارک خاله عکساتم خیلی قشنگ بود کلییییییی انرژی مثبت بود وضغه اوا خانومم که توپ شده وووووووو دزدیدنی اوا جونم سالای زندگیت همیشه زلایییی
ارزو
19 فروردین 91 13:55
خیلی نازه اوا بوسووووووووووووو ناز
مامانی فری
5 اردیبهشت 91 9:50
به به چه عکسهای قشنگی ماشالله به این گل دختر عزیزم کم پیدایی
اشنا
23 اردیبهشت 91 15:19
بعد از زایمان رزیم گرفتی؟


نه بچه داری خودش رژیمه دیگه
جوجوبانو
5 شهریور 92 20:08
راستی صفورا جون داشتم آرشیوتو نگاه می کردم که با چند تا مطلب رمز دار مواجه شدم.
یکیش عکس های عید فکر کنم با آقاجون اینا بود و یه سری دیگه هم یادم نیست عنوانشو
راستی یادم رفت بگم وقتی حد میزنی واسه شال و روسری هات خیلی کم سن و سال تر می شی. خیلی بهت میاد ماشالله.
واقعا زود میگذره.
خوشحالم که با شما آشنا شدم...


هههه رمز اونا رو یادم نیست باید برم ببینم حالا بهت میدم
منم خوشحالم عزییییییییزم