آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین مسافرت به روایت تصویر

1391/1/10 10:43
نویسنده : مدیر
2,807 بازدید
اشتراک گذاری

عید امسال تو اولین مسافرت زندگیت رو خارج از شکم مامان تجربه کردی البته اگه قم رو مسافرت حساب نکنیم چشم

اینجا تو چمدونت رو بستی و خوشحال و خندون داری میری شمال خنده:

 

عکس اولین باری که رفتی کنار دریا:

اینام بقیه عکس های شمال:

آوا با مامان و باباش:

آوا با مامانش:

آوا بغل باباش تو هتل:

آوا و بابا جوون:

آوا و خاله عطیه (خاله من):

آوا با میعاد کوچولو که خیییییلی دوسش داره:

آوا بغل عمو اسماعیل (عموی من):

آوا و خاله شکیبا:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ملينا
10 فروردین 91 15:29
سلام زيبا بودن هميشه به سفر و خوشي ايشالا
مامان ثمین
10 فروردین 91 21:39
قربونت بشم با اون چمدونت خاله
مامان محمدرضا
11 فروردین 91 11:56
همش می خنده که
زهرا مامان مه سما
12 فروردین 91 13:08
فدات بشم با اون چمدونت عزیزم
maman e maneli
19 فروردین 91 19:08
salam sale no mobarak che dokhmale nazi mashaalah kheiliiiiiiii maman e mehraboon va basalighei hastid hamishe shad bashid khoshhal misham be ma ham sar bezanid www.maneliforoutan.com
مامان آتین
25 فروردین 91 14:56
خیلی خوشحال شدم عکس خودتم دیدم عزیزمممممممم ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشین
راستی متولد چندی؟؟


من متولد 61 هستم عزیزم
نگار(مامان سام)
30 فروردین 91 11:07
آوا جون خیلی خوشگل میخندی آدم دوست داره بخورتت.
مرداد
18 شهریور 91 11:59
وای عزیزم عاشق این ماهک شدم. چقدر خندونه. قربونش برم. تو رو خدا دعا کن که خدا به من هم یه نی نی جیگر خوشگل مثل دختر تو بده. دا برات نگهش داره عزیزم.
جوجوبانو
24 تیر 92 11:06
سلام.
این پست فروردین آوا جون انگار از دستم در رفته بود.
صفورا جون چقدر این مدلی بستن روسری بهت میاد( اون عکسی که با آقا شهاب گرفتید)
آوا جون هم دقیقا شکل بچه گی های خودته.
وبلاگ آوا جون رو که خوندم عاشق خودشو مامانش شدم.واقعا هزار بار هم بگم بازم کمه. واقعا خیلی حواست به همه چی هست و خیلی با سلیقه و با هوشی.ماشالله.
راستی مامان بدجنس چی میشه رمز بدی عکس های این آتلیه شما رو هم ببینیم.البته می دونم که این حرف من یه کمی نادرسته.اما بازم میگم،عجب دختر بدی هستم.



قربونت تو خیلی لطف داری به ما
جوابتو دادم تو وبلاگت
raha2511
7 آذر 92 1:41
عاشف خندیدن بچه ها هستم خیلی معصوما خیلی ناز میخنده خیلی بانمکه امشب خیلی ذوق کردم با خندهاش حالم خیلی عوض شد