آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین مسافرت هوایی - وارنا (بلغارستان) - سفرنامه 1

1391/4/30 9:29
نویسنده : مدیر
9,935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی خوب و مهربون مامان ماچقلب

قبل از هرچیزی که در مورد این مسافرت بگم می خواستم ازت تشکر کنم به خاطر اوج همکاری که تو این سفر با من و بابایی کردیو ایییییییییییییینقدر دختر خوب و خانومی بودی بغل

امروز هم من هم بابایی دلمون نمیومد بعد از یک هفته که پیش تو بودیم دلمون نمیومد بیایم سر کار ناراحت

دلچسب ترین نکته این مسافرت این بود که تمام وقت پیش تو بودیم و تو همش کنارمون بودی به من که خییییییییییلی چسبید خیال باطلفرشته

خوب این مسافرت اولین مسافرت هوایی تو بود که توی هشت ماهگی داشتی و توی این مسافرت متوجه شدم که چهارمین دندونتم که یکی از دندونای جلویی و بالاییته دراومده هورا

مبااااااااارکه دخترکمماچهورا

و اما خاطرات سفر به همراه عکس:

این عکس اولین گذرنامه توه به همراه ویزای بلغارستان که توش خورده:

 

اینم عکس توی هواپیما:

آوا در حال خوندن مجله در هواپیما:

دکترت گفته بود موقع بلند شدن و نشستن هواپیما به صورت عمودی بگیریمت و یه چیزی مثل پستونک بدیم بمکی تا گوش درد نشی تو هم بغل بابایی بودی موقع بلند شدن و همونجووری خوابت برده بود و کلی واسه خودت خوابیدی و من بیخودی دلم شور میزد که نکنه تو هواپیما خیلی اذیت کنی چون قبلش خیلی بی تابی و گریه می کردی پس نگو خوابت میومده زبان

اینم عکس اتاقمون در بدو ورود به هتل:

یک تخت کوچولو هم واسه تو گذاشته بودن که ما اصلاً تو رو توش نخوابوندیم و همش پیش خودمون خوابیدی نیشخند

محوطه هتل:

 

ادامه دارد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی مائده
31 تیر 91 14:03
بابا خارجکیااااااااااا خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه به سفر ایشالا. دخملکمونم که معلومه حسابی بهش خوش گذشتهههه
saba
31 تیر 91 15:56
خدا رو شکر که بهتون خوششششششششش گذشته.... همیشه به سفر ایشالا دخملمم که خعلیییییییییییییییییی ناناز شده با اون مایوی خوشملششششش
مریم مامان پندار
31 تیر 91 16:07
بسیار زیبا امیدوارم خوش باشین . همیشه به تفریح و گردش
مامانی
31 تیر 91 20:34
فوق العاده بود، همیشه خوش باشین
سارینا مامان آرمان
2 مرداد 91 13:51
انشالله همیشههههه به شادی و گردش گلممم
مامان بهراد
6 مرداد 91 1:46
هلاک اون مایو 2تیکتم خااااااااااله جونییییییییییی...
عسل(دختر عمه)
13 مرداد 91 18:09
خاک برسرت در یک کلام


ممنون از لطفتون