آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

فوت آقا جوون (پدر بزرگ مامانی)

1391/8/2 20:20
نویسنده : مدیر
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

اومدم برات از فوت پدربزرگ عزیزم بگم حتما وقتی بزرگ بشی دیگه آقاجوون رو یادت نمیاد چون خیلی کوچیکی که اونو از دست دادی اما عکسی رو که عید 91 با آقا جوون گرفتی رو برات میذارم تا همیشه به یادش باشی:

آره همین پریروز بود که من مرخصی بودم و داشتم خونه تکونی می کردم که بهم خبر دادن که آقا جوون حالش اصلاً خوش نیست خیلی نگران شدم و داشتم برنامه ریزی می کردم که برم پیشش و ببینمش که یهو بابایی زنگ زد و گفت که آقا جوون به رحمت خدا رفت گریهگریهگریه

جیگرم آتیش میگیره و دلم میسوزه که چرا زودتر نرفتم و قبل از مرگش صورت مهربان و پر از چین و چروکش رو ندیدم

سریع آماده شدیم و رفتیم خونشون تا رفتم تو رفتم پیش پیکر بی جان آقاجوون و بغلش کردم یه دل سیر گریه کردم کلی وقت پیشش نشسته بودم و نازش می کردم.

آقا جوون الهی من به فدای اون قامت خمیده و اون هیکل نحیفت بشم چرا ما رو تنها گذاشتی دیگه ما پشت کی نماز بخونیم بعد از تو و کی بعد از همه مراسم برامون صحبت کنه و نصیحتمون کنه افسوس آآآآآه که چقدر از دست دادن عزیز سخته افسوسافسوسافسوس

دوست دارم یکم از زندگی آقا جوون برات بگم تا بیشتر جد بزرگوارت رو بشناسی

آقا جوون با اینکه روحانی بودن اما روحانیت براشون شغل نبود و حتی یک قرون هم از این راه پولی به دست نیاوردن باباجوون همیشه تعریف می کرد که آقا جوون و مادرجوون با هم بر روی زمین کشاورزی کار می کردن و زحمت میکشیدن دستهاشون پینه می بست تا بتونن خرج تحصیل بچه هاشون رو فراهم کنن که شکر خدا هم همه بچه هاشون به درجات عالی تحصیلی دست پیدا کردن

در زمان انقلاب همه وقتشون رو برای مبارزه بر علیه ظلم و بیداد و دیکتاتوری صرف کردن و در زمان جنگ هم در کنار مردم محروم و جنگ زده ایلام باقی موندن و به مردم کمک کردن و بابت تمام خدماتی که کردن هیچ وقت از مردم انتظاری نداشتن و منتی بر کسی نداشتن و تا آخر عمر هم زندگی ساده و بی آلایشی داشتن

آقا جوون همه عمر با برکتشون رو صرف مردم کردن و به خاطر همینم هست که مردم ایلام خیلی آقاجوونو دوست دارن و در غم از دست دادن ایشون دو روز عزای عمومی توی ایلام اعلام کردن

اولین مسجد جامع ایلام به همت آقاجوون ساخته شد مادرجوون تعریف میکرد که وقتی تو دوران ساخت مسجد بود وقتی آقا جوون میومدن خونه همه دست و پاهاشون ترک ترک شده بود و وقتی مادرجوون می خواستن مرحم بذارن رو زخمها آقاجوون میگفتن نمی خواد این دست و پاها قراره بره زیر خاک ناراحتافسوس 

روحشون شاد و یادشون گرامی باد

اینم عکس آرامگاه ابدی آقا جوون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

امیر علی پسر اژدها سوار
2 آبان 91 11:39
مامانی تسلیت میگم انشالله غم آخرتون باشه و هیچ عزیزی رو از دست ندین براتون آرزو میکنم تاهمیشه بهترین ها رو جشن بگیرین
مامان بهراد
2 آبان 91 11:44
خدا رحمتش کنه و بهت تسلیت میگمکه همچین عزیزی رو از دست دادید.... جای اون بزرگوار با این کارنامه ی درخشان معلومه ....... غم آخرت باشه عزیزم.......
وجیهه
2 آبان 91 12:16
صفورا جونم از صمیم قلب متاثر شدم خدا رحمتشون کنه و انشاا... در دیار باقی دارای عالی ترین درجات و زندگی عالی ابدی شوند تسلیت میگم انشاا... خدا صبرتون بده
مامان پارمیس
2 آبان 91 14:23
خدا رحمتشون کنه. انشالا سایه پدر و مادرتون بالا سرتون باشه و خودتون و همسرتون تندرست باشید.
مرضیه
2 آبان 91 14:37
سلام صفورا جونی تسلیت میگم عزیزم خدا رحمتشون کنه وبه شما صبر بده که از دست دادن پدر بزرگا ومادربزرگا غم بزرگیه چون خیلی از خاطرات ما به وجود نازنین اونا وابستس ایشالا خدا بهتون صبر وسلامتی وعافیت بده
مامان عرشیا
2 آبان 91 14:57
سلام دوست خوبم بهت تسلیت میگم ایشالا غم اخرتون باشه ودیگه غم هیچ عزیزی را نبینید .
الناز(مامان بنیا
2 آبان 91 15:10
دوستتم تسلیت می گم روحشون شاد
مامان نخودی
2 آبان 91 15:44
صفورا جون بازم بهت تسلیت میگم و با این تفاسیری که نوشتی حتما ایشون تو بهشت خدا جا دارن روحشون شاد
حدیث
2 آبان 91 16:03
خدا رحمتشون کنه جاشون تو بهشت سبز باشه دلم گرفت این ادما برکت زندگی ادمن
مامان دینا جون
2 آبان 91 19:22
تسلیت میگم عزیزم ایشالا غم آخرتون باشه.روحش شاد
زهرا مامان مه سما
2 آبان 91 19:45
تسلیت میگم صفورا جون ایشالله روحشون قرین رحمت الهی بشه و با ائمه اطهار محشور بشن
atiye
2 آبان 91 20:26
صفورا جون تسلیت میگم بهت
سحر مامان تانیا
3 آبان 91 1:36
روحشون شاد صفورا جونم
گلاره
3 آبان 91 1:38
عزیزم خیلی تسلیت میگم امیدوارم غم آخرتون باشهه
حنانه
3 آبان 91 8:28
صفوراجون تسلیت ماهم خیلی نارحت شدیم پدر بزرگی به این مهربونی راشما ازدست دادیم خدا به شما وخانواده تان صبر بده وروح پدربزرگتون همیشه شاد باشه
سوده
3 آبان 91 8:58
روحش شاد باشه مظمئناً الان جاش تو بهشته بقای عمر شما باشه
آنی
3 آبان 91 9:50
تسلیت میگم صفورا جون غم آخرتون باشه
مامان ایلین
3 آبان 91 12:48
صفورا جون تسلیت میگم غم اخرتون باشه
شب بو
3 آبان 91 14:15
تسلیت میگم و برای این عزیز از دست رفته عالی ترین جایگاه در دنیای ابدی رو آرزو میکنم
مامی مائده
3 آبان 91 14:27
صفورای عزیزم تسلیت میگم روحشون شاد باشه
مامان محمدرضا
3 آبان 91 14:29
سلام عزیزم تسلیت می گم. روحش شاد.بقای عمر شما باشه.
مامان ایسان
3 آبان 91 15:25
عزیزم بهتون تسلییت میگم بابت از دست دادن چنین انسان بزرگی براشون فاتحه فرستادم روحشون شاد
بنده خدا
3 آبان 91 18:46
تسلیت میگم.ایشالا غم آخرتون باشه
اتنا مامان روشا
3 آبان 91 21:00
برای این پدر پزرگ رحمت الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندم بقای عمر شما باشد.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 آبان 91 3:10
صفوراجون تسلیت میگم روحشون شادچقدرنورانی ودوست داشتنی بودن
مامانی ِ هیمن
4 آبان 91 11:43
سلام صفورا جان . خدا حاج آقا مروارید رو بیامرزن .. روحشون شاد ! من از ایلامم و شنیدم تعریفشونو ... نمیدونستم پدر بزرگ شمان گرچه شباهت فامیلیتونو از قبل میدونستم .. تسلیت میگم .
نرگس (مامان امیرحسین)
5 آبان 91 13:31
سلام صفورا جون عزیزم تسلیت میگم انشالله روحشون شاد و قرین نور و رحمت الهی باشه
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 آبان 91 22:19
سلام عزیزم... تسلیت میگم... انشالله خدا همسر و دختر نازتو برات نگهداره... خدا رحمت کنه...
مامان ثمین
6 آبان 91 9:43
سلام مامان صفورا.تسلیت میگم فوت پدربزرگتون رو.ان شاا... که با اولیای الهی محشور بشن.
سحر مامان آمیتیس
6 آبان 91 11:01
صفوراجونم تسلیت میگم غم آخرت باشه عزیزم انشالله بهشت ابدی منزل گاهشون بشه.چقدر نورانی وپاک بودن.واقعا یه وقت هایی آدم افسوس چیزهایی رو میخوره که دیگه فایده نداره من هنوزدارم افسوس میخورم چراشب قبل از فوت بابام بغلش نکردم ونبوسیدمش وقتی اینکارروکردم که بابام دیگه جون نداشت نمیتونست اونم بغلم کنه.روحشان شاد
تداعی
6 آبان 91 13:16
خدا رحمتشون کنه خیلی قیافه مهربونی دارن
الی مامی غزل وآوا
6 آبان 91 13:18
سلام صفورا جون تسلیت میگم عزیزم ایشالله غم آخرتون باشه
متاسف
6 آبان 91 14:12
بله .امثال آقا جان ایشان در زمان انقلاب همه وقتشون رو برای مبارزه بر علیه ظلم و بیداد و دیکتاتوری صرف کردن و ما ملت بدبخت را از چاله به چاه انداختند. و اکنون نوه های ایشان به مدد تلاش های جد خود تعطیلات را در سواحل با لباس شنای اسلامی می گذرانندو جشن ها در باغ خصوصیشان در درکه می گیرند و با پارتی بازی در ادارات مشغول گرفتن حقوق میلیونی هستند در حالی که اکثر جوانهای امروزی بیکارند و در انتظار آینده ای مبهم......


جناب متاسف برات متاسفم که از رو ظاهر قضاوت می کنی درسته که خیلیا برای پیروزی انقلاب و رفتن دیکتاتوری شاه تلاش کردن اما نمی دونستن از چاله درمیان میوفتن تو چاه هدفشون این نبود اما به انحراف کشیده شد اگر پدربزرگ من می خواست استفاده کنه اینقدر زود دست خالی از سیاست کناره گیری نمی کرد و مثل خیلیای دیگه می خورد و میبرد حالا تو اگر جرات داری مسنجرتو بده تا بیشتر روشنت کنم که داری اشتباه می کنی
به خاطر مسائل امنیتی بیشتر از این نمی تونم اینجا توضیح بدم در ضمن 98% رای مثبت به حکومت اسلامی رو پدربزرگ من نداده همه این مردم بودن اما فکر نمیکردن که اینجووری بشه آخرش



متاسف
6 آبان 91 14:52
اگر جرات داری نطرمو منتشر کن!!


اگر نظرای وبلاگمو خونده باشه میفهمی بی سانسوره
خانمی
6 آبان 91 20:57
عزیزم تسلیت میگم....خیلی ناراحت شدم....سعی کن روحیه ات رو از دست ندی واسه دخترت خوب نیست
سمیرا
7 آبان 91 10:55
جناب آقای متاسف نام بردن اسم و فامیلت کمترین جراتی بود که میتونستی به خرج بدی...حالا شمایی که جرات این کارو حتی تو دنیای مجازی نداری رو بابابزرگ من قضاوت میکنی با اون شجاعت مثال زدنی که داشت... فکر میکنی اگه بابابزرگ من از سیاست کناره گیری نمیکرد و بخور بخوری داشت نیازی به کارکردن نوه هایش بود.؟؟؟پس یا از سیستم مملکت خبر نداری یا خودتو زدی به خواب غفلت... پوشیدن لباس شنای اسلامی در اینگونه سواحل کاری بسیار سخت است که فقط خدا پاداشش را میدهد...اگر میبینی که ما داریم با لذت از نعمتامون استفاده میکنیم برای حقوقهای میلیونی نیست عزیز دلم...لذت استفاده از حقوق حلال ودعای خیر مردمی بوده که همیشه بهمون لطف داشتن...شما هم یکم دلتو باصفاتر کنی به آرامش بیشتری میرسی!
آسمونی ها
7 آبان 91 14:17
واقعا تسلیت میگم ... روحشون شاد ...
باران اردیبهشت
7 آبان 91 21:52
صفورا جونم من تازه فهمیدم پدر بزرگتون فوت شده تسلیت میگم .روحشون شاد باشه
متاسف
8 آبان 91 16:58
اون 98 درصد رای مثبت به جمهوری اسلامی رو هم به احتمال زیاد امثال پاپا جون شما مثل جریان انتخابات رییس جمهوری تقلب کرده بودند...الله اعلم
به هر حال تکذیب همیشه در خون شما جریان داشته مهم وجدان است که باید آسوده باشد...


نمی خواستم به خاطر مسائل امنیتی اینجا بگم اما چون شما جرات نداشتی ایمیل بدی همینجا جوابتو میدم
تو که به ما تهمت تقلب میزنی کجا بودی وقتی من پارسال به خاطر شرکت در تجمع های اعتراضی انتخابات ریاست جمهوری احضار شدم دفتر پیگیری و با شکم حامله 4-5 ساعت تو دفتر پیگیری بازجوویی شدم مدرکشم پستی هست که همون موقع با عنوان دفتر پیگیری رمزدار گذاشتم تو وبلاگم برو ببین کجا بودی وقتی پسرخالم چند ماه زندانی شد تو اوین به خاطر اینکه تو ستاد موسوی بود
از خدا بترس که اینقدر راحت درمورد افراد قضاوت می کنی
کسایی که انقلاب کردن 90 درصدشون نمیدونستن که نتیجه انقلابشون این حکومت میشه نیتشون خیر بوده به خاطر مردم بوده

نمی دونم شاید بعد از این حکومت هم یه حکومت بدتر بیاد و بچه های ما با ما دعوا کنن که چرا ما رو از چاله به چاه انداختین اما کی از آینده خبر داره
نیر
13 آبان 91 13:06
بازم تسلیت میگم صفورا جون خیلی مرد بزرگی بوده مکانش بهشت
nasim
13 مهر 92 14:41
به شما تسليت ميگويم وبراي ان مرحوم طلب مغفرت وامرزش از خداوند منان خواهانم


ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
داريوش
13 مهر 92 14:46
به شما تسليت ميگويم اخرين غمتون باشه ورحشون شاد باشد


ممنون