آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد یک سالگی

1391/8/16 14:20
نویسنده : مدیر
2,766 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال گذشت از قشنگ ترین روز زندگیم از روزی که خداوند بزرگ و مهربون تو رو به ما هدیه داد و از همون روز من احساس می کنم خوش بخت ترین آدم روی زمینم وقتی تو مشکلات زندگی غرق میشم با فکر کردن به وجود نازنین تو مقاومتم و امیدم به زندگی بیشتر و بیشتر میشه قلب

آره درسته دقیقاً یکسال پیش بود که تو ساعت 17:39 آوای دلنشین ما پاشو گذاشت تو این دنیا وقتی به اون روزا فکر می کنم ذهنم پر میشه از خاطرات خوبی که هیچ وقت فراموششون نمی کنم وقتی که کیسه آبم پاره شده بود و روی تخت بیمارستان درد می کشیدم فقط با فکر اینکه به زودی در آغوش می کشیدمت آروم میشدم عجب روزایی بود و حالا با گذشت یکسال عشقم نسبت تو روز به روز بیشتر شده و خدا رو شکر می کنم که عشق به این بزرگی یعنی عشق مادری رو به من هدیه کرده خیال باطل

و از تو ممنونم برای اینکه اومدی و برای اینکه هستی برای اینکه همه امید زندگیمی ازت ممنونم دخترم قلب

اینم چند تا از عکسای اون روزا برای یادآوری خاطرات خوب گذشته

این دو تا عکس برای لحظه به دنیا اومدنته و قبل از اینکه بشورنت اینا رو از روی فیلم گرفتم و تا حالا تو وبلاگت نذاشته بودم

اینم عکس بعد از شستشو:

اینم وقتی که تیپ زدی:

میبینی که چه زود بزرگ شدی و حالا دیگه برای خودت خانومی شدی:

و اما از جشن تولدت بگم

همونطوری که میدونی مامانی از ماه ها پیش برای برگزاری یه جشن مفصل به مناسبت یکسالگی تو برنامه ریزی می کرد من همه کاراشم کرده بودم و مهمونا رو هم دعوت کرده بودم اما خوب دست بی رحم روزگار دقیقاً تو روزهایی که باید خوشحال ترین آدم روی زمین میشدم به خاطر یکساله شدن دخترم، غم عالم رو به دلم نشوند و آقاجوونمو ازم گرفت افسوسافسوسافسوس و این بود که جشن تولدت تو هم فعلاً کنسل شد.

اما چون جشن تولد یکسالگی برای همه خاطره میشه و عکساش یادگاری میمونه واسه همین تصمیم گرفتم که بعد از محرم و صفر جشن تولدتو با تاخیر برات بگیرم که تو هم خاطره بدی از اولین تولد زندگیت نداشته باشی

اینم از روند بزرگ شدنت:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان ایسان
16 آبان 91 14:25
مبارکت باشه عزیزم جیگر بودی جیگر ترم شدی جیگر ترم میشی از اینجا میبوسمت عزیزم
مامان علی خوشتیپ
16 آبان 91 14:50
تولدت مبارک خانوم خوشگله.الهی 120 ساله شی
vida
16 آبان 91 15:00
تولدت مبارک آوا
سپیده
16 آبان 91 15:06
ای جون عکس بعد از شستن فقط میگی عروسک هست تولدت مبارک خوشگل من
مامان ریحان عسلی
16 آبان 91 16:47
سلام تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی خاله جون اینم کادی مجازی من به مامان صفورا که یک ساله مادر شده : http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2011/12/4435_634605052180563828_l.jpg و اینم کادوی مجازی ریحان عسلی به آوا جونی: http://images.persianblog.ir/416023_X8Qymf7P.jpg
بنده خدا
16 آبان 91 17:29
تولدت مبارک.ایشالا تولد 120 سالگیت
برای آوا
16 آبان 91 17:38
تولدت مبارک باشه آواجون دوست کوچولوی من،می دونی ای کاش آدما یه جوری زندگی میکردن که فقط یک بار ،بار غم رو رو دل بقیه جا می ذاشتن واونم موقع رفتنشون از این دنیا بوددرست مثل آقا جون تو، ای کاش تو روزای بودنمون باعث غمگینی هیچ کس نباشیم ،امید وارم دیگه هیچوقت توی روزای زندگیت رنگ غم وغصه رو نبینی
نازنین (مامان ثنا)
16 آبان 91 17:46
تولدت مبارک آوا جان . انشالله هزار ساله بشی عروسک.
سهیلا
16 آبان 91 17:57
سلااااااااااااااااااااااام صفورا جون خوبی گلم؟ تبریک میگم یکساله شدن آوا جون رو قربونش بشم یکساله که همیشه وبلاگشو چک میکنم ♥و آوا رو به شدت دوست دارم♥ امیدوار همیشه در سایه شما بزرگ بشه فعلا" بای
مرضیه
16 آبان 91 18:15
سلام صفورا جون تولد بهترین هدیه زندگیت مبارک باشه عزیز چه ناز وخوشگل شده این دختر ماهت عکسای اتلیه که حرف نداره ایشالا جشن تولد ماهم دعوتیم دیه
مامان ثمین
16 آبان 91 18:20
سلام خاله جون.تولدت مبارک ان شاا... که سایه مامان و بابا تا همیشه بالای سرت باشه و شاد و خندان باشی
سمن
16 آبان 91 21:05
تولدت مبارک آوا جون خوشگل و شیرین. اومدن تو حتی به زندگی من هم کلی قشنگی اضافه کرد و وقتی بهت فکر می کنم لبهام یهو خندون می شه حالا دیگه فکر کن مامان و بابات چه حالین
الی مامی غزل و آوا
17 آبان 91 2:08
عزیزم مبارک باشه ایشالله 120 ساله بشی آواگلی منتظر عکسهای تولد هستیم صفورا جونی
آنی
17 آبان 91 10:28
تولدت مبارک آوا جونم
امیر علی پسر اژدها سوار
17 آبان 91 10:43
تولدت مبارک عزیز دلم برات آرزو میکنم همیشه بخندی و تو زندگیت بهترین هارو تجربه کنی مثل خودت که بهتریی آوا جونم امیدوارم همیشه زیر سایه مامان جونت و بابا جونت همه با هم بهترین اتفاقای زندگیرو جشن بگیرین بووووووووووووووس
مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 11:54
تولدت مبارک گل دختر.. ایشالا 100 سالگیت. خدا آقا جونتون رو بیامرزه. سر فرصت یه تولد خوب واسه دخمل میگیری ایشالا. فدای نگاه نازش. بوس
سمیرا
17 آبان 91 12:01
تربچه خاله تولد یکسالگی مبارک...خانوم خانوما خییییلی زود برای ما بزرگ شدیا بهت قول میدم تولدتو تو دی انقدر خوشگل و باشکوه بگیریم که تاخیرشو هیچ وقت یادت نیاد... پینگول خاله بهترین ها رو برات آرزو میکنم و امیدوارم تک تک روزهای زندگیت با آرامش و شادی همراه باشه
hodeys
17 آبان 91 13:02
safoura jun, man behet eftekhar mikonam, vaghean ba salighe i afarin be to madar e nemune *** ava junam, tavalodet mobarak
مامان ایلین
17 آبان 91 13:15
تولدت مبارک دخملی الهی 120 ساله بشی
الناز(مامان بنیا
17 آبان 91 15:28
عزیزم مبارکت باشه ایشاله
مامان سپیده
17 آبان 91 16:12
سلام صفورا جون تولد دختر خوشگلت مبارک ایشالا جشن فارغ التحصیلیشو بگیری من از دوستای سحر مامان آمیتیسم و عاشق آوا و وبلاگش هستم خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و پسرم سر بزنی. یه بوس گنده برا آوا جون یکساله
خانمی
17 آبان 91 17:33
تولدت مبارک عشقم......خیلی دوســـــتت دارم
مامان نخودی
17 آبان 91 18:44
سلام آوا جونی تولدت مبارک خاله ایشالا تولد 120 سالگیت ما هم تا اون موقع هر روز به وبلاگت سر میزنیم
تداعی و علی کوچولو
17 آبان 91 22:33
تولدت مبارک آوا جون ایشالله همبیشه زیر سایه پدر و مادرت خوشبخت باشی
مامی مائده
17 آبان 91 23:02
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالا 120 ساله بشی
baroon
18 آبان 91 10:25
تولدت مبارک آوا جونی.. ایشالله لبات پر از خنده و دلت خالی از غصه باشه... شاد باشی زیر سایه ی پدر و مادرت...
مریم مامان پندار
18 آبان 91 11:48
مبارک باشه عزیز دلم 100 ساله بشی گل من الهی بگردم دخترم سر موقع تولد نگرفت اما بعد محرم ان شالله جبران مافات میشه روح اقا جون هم شاد گلم عاشق خنده های اوا جونم
نیر
18 آبان 91 12:27
تولدت مبارک گل من عکس توی اتاق عمل عالییییییییییی بود یجوری شدم اون روند رشد و تربیتت رو من بخورم
الهام مامان کیارش
18 آبان 91 13:16
مبارک باشه خوشگل خانوم بوس
شيما
18 آبان 91 13:46
عزيزم تولدت مبارك... عكسات هم فوق العاده ان، من كه وقتي عكساي لحظه تولد اين كوچولوها رو ميبينم بي اختيار گريه ام ميگيره...بووووس
عمه ی آتنا
18 آبان 91 22:36
tavalodet mobarak bashe khanumi
مادر خانومی بهداد
19 آبان 91 1:03
سلام مامان صفورا. تولد گل دخترتون مبارک. 120 ساله شه. ای جونم که همه عکساش قشنگه. به ما هم سر بزنید. راستی آوا خوشگله با بهداد من چند روز اختلاف داره. آوا گله میای با بهداد من دوست بشی؟ لینکتون می کنم .
گلاره
19 آبان 91 21:41
عزیز دل خالههههه تولدت مبارککککککککایشاله تولد 120 سالگیتتتت
مامان محمدرضا
20 آبان 91 0:52
سلام آوا جونم تولدت مبارک عزیزم کاش الان پیشت بودم گازت می گرفتم.خیلی نازی ماشالا.
راستی مامانی یه سوال می شه بگی کدوم آتلیه بردی آوا جونو؟؟؟آدرس و تلفن آتلیه رو می خوام اگه ممکنه.ممنونم عزیزم می بوسمت.بوسسسس


آتلیه سها بردمش 22245302
مامان آوا
20 آبان 91 9:43
تولد تولد تولدت مبارک ایشالاه صدسال زنده باشه. اوای همنام آوای من
مامان سلدا
20 آبان 91 10:45
مبارکهههههههههه تولدت پرنسس کوشولوی ناز ایشاله 120 ساله بشی
عطیه
20 آبان 91 13:25
سلام آوا جون تولدت مبارک عکسی هم که گذاشتی خیلی خوشگله
زهرا مامان مه سما
21 آبان 91 15:53
تولدت مبارک عزیزم
شيوا
23 آبان 91 20:27
سلام چه دخمل نازي دارين
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آبان 91 12:52
تولدت مبارک پرنسس خوشگل ایشالا صدتاشمع بذاری روی کیکت وبا بابایی ومامانیه خوبت سلامت وشادباشیدهمیشه عکسات خیلی نازبودخانوم خانوما
مامان ترنم
6 خرداد 92 8:48
كارت دعوت تولد آوا جون را خودت طراحي كردي يا دادي بيرون؟ روي مقوا بود يا گلاسه؟


طرح و ایناشو خودم دادم اما چون فتوشاپ بلد نیستم دادم کسی برام درست کرد بعد خودم رو گلاسه براق پرینت گرفتم