آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین نقاشی

1391/8/30 20:01
نویسنده : مدیر
1,964 بازدید
اشتراک گذاری

آوا جوونم چند روز پیش که خونه مامان جوون بودیم خاله سمیرا کمکت کرده بود تا اولین اثر هنری زندگیتو به جا بذاری زبان من تا حالا ورق و مداد بهت نداده بودم نقاشی کنی و این اولین باری بود که نقاشی کشیدی اونم رو تخته خاله شمیم نیشخند

اینم عکساش:

این دو تا دایره رو خاله سمیرا کشیده و بعد نوبت تواه:

 و حالا نوبت توست که هنرنمایی کنی:

مامان جوون نقاشیم خوشگله؟؟؟؟

 اینم از اولین نقاشی زندگیت:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رها1390
30 آبان 91 20:36
مبارک مبارک عزیز دلم آوا گلی چه نقاشی قشنگی کشیدی
امیر علی پسر اژدها سوار
1 آذر 91 10:08
آفرین به این دخمل باهوش به افتخارش خوشحال میشم به وب پسرم بیایین و نقاشی هایی که کشیده رو ببینین
خانمی
1 آذر 91 11:21
وااااااااای چه با مزه
مامان سپیده
1 آذر 91 11:45
ایچ جاااان ه ژستی گرفته آوا جونم آفرین به این دختر هنرمند
شيما
3 آذر 91 15:50
الهي قربون اون نقاشيت... فوق العاااااااااده است
مامی مائده
5 آذر 91 0:58
ای جانم خانم هنرمندددددد
مینا مامی لیانا
10 آذر 91 13:03
آوای عزیزم تولد 1 سالگیت مبارک . من گاهی به وبلاگت سر می زنم و می شناسمتون آخه پارسال که خودم باردار بودم خواننده خاموش کلوبتون بودم اما دیگه دخترم که به دنیا اومد نتونستم. امیدوارم 120 ساله بشی در کنار پدر و مادر مهربونت. خوشگلم
باران قلنبه
21 آذر 91 16:21
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی