آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

یازدهمین و دوازدهمین دندون-واکسن یکسالگی- حرفهای جدید

1391/8/28 12:09
نویسنده : مدیر
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان قلب

بالاخره دندونایی که فکر کنم بهش میگن دندون نیش هم دراومد مبااااااااااااااارکه هورا

سر در اوومدن این دندونات خییییییییییلی اذیت شدی الهی بگردم برات.

چند روزی بود شبا همش بی تابی می کردی و چند روز پیش یه بار که داشتی قهقه میزدی یهو نیگاه کردم دیدم هر دو طرف چهارتا دندون جلوییت، راست و چپ یکم سفید شده بعدشم که چند شب شبا خییییییلی گریه می کردی و پریشبم که لای پاهات بدجووری سوخته بود و بیرون روی زیاد هم پیدا کردی و یه خورده هم تب کردی حالا نمیدونم از واکسن یکسالگیت بود که چند روز پیشش زدیم یا از دندونت متفکر

اما خییییییییییلی سر سوختنت اذیت شدی دل مامان برات کباب شد گوله گوله اشک میریختی و نمی تونستی از شدت سوزش ادرار کنی و جیغ می کشیدی منم پا به پات گریه می کردم ناراحتگریه شب تا صبح بازت گذاشتیم و من همش بلند میشدم چکت می کردم تازه بابایی ساعت 12 شب رفت برات استامینوفن خرید و خوردی تا تبت اومد پایین خلاصه خیلی شب بدی بود برای هممون اما خدا رو شکر که زودی خوب شدی گلم بغل

واکسنتم که این بار پیش خود دکتر افتاده زدیم همون موقع خیلی گریه کردی اما خدا رو شکر بعدش هیچ مشکلی نداشتی البته اگه چیزاییکه بالا گفتم به واکسنت مربوط نشه چشم

یکم از چیزای جدیدی که یاد گرفتی بگم

همش که با همه چیز داری تلفن حرف میزنی و همه چیزو میگیری در گوشت میگی atooooo یعنی الو!!

وقتی بهت میگیم بع بعی میگه؟ میگی بَ بَ البته با یه لحن خییییییییلی بامزه ای

تا میگیم بگو سلاااام سریع دستتو میگیری مثل گوشی در گوشت میگی Saaaa خنده فکر می کنی فقط پشت تلفن باید سلام کنی زبان البته گاهیم کامل میگی سیام اما خیلی کم

دیروز که کلیپ عکسای آتلیه اتو برات گذاشته بودم تا عکس خاله شمیم میومد ذوق میزدی منم هی می گفتم بگو شمیم تو هم می گفتی Shaaaa ابرو حوصله نداری بقیه کلمه رو بگی همه چیزو اولشو میگی قهقهه

تا یه چیز خوردنی میبینی میگی بَ بَ و زبونتو تند تند میزنی به لبات بغل

نانایتم که حسابی به راهه تازگیا یاد گرفتی دستاتم قشنگ به حالت رقص تکون میدی مژه

وقتی میگیم موهات کوووو سریع موهاتو میگیری اما هنوز بقیه اعضای بدنتو یاد نگرفتی چون من اصلا وقت نمی کنم باهات کار کنم نگراناین بَ بَ و اینا رو هم خاله سمیرا تو همون مدت کوتاهی که خونه مامانی بودیم یادت داده و تو هم خیلی سریع یاد گرفتی قربونت برم ماچ اما اصلا ناراحت نباش از یکی دوماه دیگه میبرمت کارگاه مادر و کودک تا کلللللللللللللی چیزای جدید و بازیهای جدید یاد بگیری مطمئن باش مامان نمیذاره هیچ کمبود و کسری تو زندگیت داشته باشی عسلکم اصلا خودتو ناراحت نکن نیشخند

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ. ن. : این دوتارم دیروز یادم افتاد وقتی توپت میوفته زیر میز که نمیتونی درش بیاری میگی Yaaaaaft ههههههه یعنی رفت و وقتی هم یه بچه کوچولو میبینی یا عکس بچه میگی Ne یا Ne Ne یعنی نی نی زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا
28 آبان 91 15:02
وای بمیرم براش الهی سوختگی خیلی بده امان ازدست این دندونهاااااااااااااا
رها1390
28 آبان 91 15:20
وااا ی عزیز دلم آوا گلی من خیلی دوستت دارم .زبونت هم ماشاالله خیلی شیرینه
مامان ترنم کوچولو
29 آبان 91 9:52
ماشالله گل دخملی.دندونات مبارک. قریون حرف زدن نصفه نیمت خاله.
الی مامی غزل و آوا
29 آبان 91 13:55
سلام صفورا جون
آوای منم دو روزه پاهاش بدجور سوخته
خیلی گریه کرد ولی با پماد تریا مسیونولون اگه درست نوشته باشم بهتر شد


اون پماد کورتن داره زیاد مصرف نکن عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آبان 91 20:47
آفرین گلم
samira
30 آبان 91 11:40
ب بعی رو من یادش یادم صفورا خانم...روز دعای کمیل خونه عمه صدیق...صبرا کیه...برو بابا


اااااااااا من فکر کردم صبرا یادش داده خوب الان ادیت می کنم چرا میزنی خاله بداخلاق ))))))