آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد گروهی بچه های آبان ماه نی نی سایت

1391/8/20 19:56
نویسنده : مدیر
4,734 بازدید
اشتراک گذاری

من توی کلوب مامانای گل آبان دوستای خیلی خوبی پیدا کردم که از ابتدای بارداری تا حالا با هم بودیم و دوستیهامون عمیق تر و عمیق تر شد و امیدواریم که شما هم در آینده دوستا و هم بازیهای خوبی برای هم باشید. خلاصه اینکه ما مامانای آبان یه تولد گروهی توی play house خیابون الهیه گرفتیم تا هم شماها حسابی بازی کنید و بهتون خوش بگذره و هم ما مامانا البته به همراه باباها بیشتر با هم باشیم اینم عکسای اون روز:

از راست آرتامهر-ونداد-آرمان-تو-سبحان-هیراد-آرتین-بنیتا

 بازی قبل از تولد:

سمت راستت وانیا جوون سمت چپت لیانا جوون هستن:

اینم از باباها با نی نیا اینجا کنارت مشکات جوون و باباش هستن:

دوباره از راست وانیا-مشکات-پرهام-سبحان-نمیدونم-آرتین و بنیا کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ثمین
20 آبان 91 22:51
مبارکه عزیز خاله
امیر علی پسر اژدها سوار
21 آبان 91 7:19
مثل همیشه عزیزم آوا جون میدرخشه مامانی بدون تعارف خیلی دخملیمون ناز داره شماهم با سلیقه تکتون دخملمون کردین یک پرنسس واقعی.راستی منم امروز غروب عکسای امیرمو میزارم تشریف بیارین خوشحال میشم
سوده
21 آبان 91 8:56
مبارک باشه چه ایده خوبی منم برم کلوپ مامانای اسفندی این ایده رو بدم ببینم قبول می کنن بازم تبریک و صد ساله بشه الهی
سحر مامان آمیتیس
21 آبان 91 8:58
سلام عسلم مبارک باشه تولدت ایشالله صدساله بشی مااااااچ وای صفورا من خنگ منتظر تولدت بودم اصلا حواسم نبودم ایشالله بعد محرم وصفر واسه دخملی تولد میگیری . آوا رو ببوس
خانمی
21 آبان 91 9:29
وای چه تولد با حالی....خیلی خوشم اومد...مبارکه
سمیرا
21 آبان 91 13:23
وای خدا چقدر باحال بود عکسا...دلم برای آوا خیلی تنگ شدهمیخواممممممممممممممممممممش
مامان بهراد
21 آبان 91 13:52
مباااااااااااااارک مباااااااااااااارک بازم تولدت مباااااااااااارک ایده هاتون عاااااالی بود من که حسابی خوشم اومد اینجائی که تولد گرفتید کجا بود ؟!!
hodeys
21 آبان 91 14:05
khateratam taze shod kheyli khosh gozasht un ruz, hamishe be in ruza
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 آبان 91 21:06
مامانی خوشحال میشم تشریف بیارین و با نظراتتون مارو وشحال کنین امیر به روز شده
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:47
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
نیر
21 آبان 91 23:45
تولد همتون مبارک عزیزم آوا خیلی خوشگلی این جمله رو وقتی بزرگ شدی خیلی از پسرها بهت میگن
سپیده
22 آبان 91 10:01
سلام صفورا خانم. قسمت اخرین نظرات رفتم ولی مطلب خصوصی از شما ندیدم. لطفا دوباره برام بزارید. ممنون می شم http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
22 آبان 91 11:32
ممنون بابت رمز. خانمی ادرس سیسمونی رو اگه زحمتی نیست برام بزار. برای سفرنامه اخه فقط سفرنامه 4 رو دیدم!!! http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
22 آبان 91 13:57
صفورا جان گذاشتم. از این عکسش که اول گذاشتم خیلی خوشم می یاد. ناز می خنده. http://koodakeman91.niniweblog.com
مرضیه
22 آبان 91 23:10
ماشاالله صفورا جون خونواده خیلی خوشبختی هستین ایشالا شادیاتون همیشه پایدار باشه بووووووووووووووووووووووس
مامان ایلین
23 آبان 91 8:04
مبارکه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آبان 91 12:54
خیلی کاربامزه ای کردین مبارکههههه آواجون چه تیپی زدی خوشگلم
الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 14:51
عزیزم خیلی بهمون خوش گزشت
مامی مائده
24 آبان 91 15:05
تولد همه فرشته های ابانی مبارک باشهههه
الی مامی غزل و آوا
24 آبان 91 17:42
سلام صفورا جون ممنون قابل دونستی ماه شده بودی عزززززززززیزم تولد اوای دلنشین هم مبارک باشه
الی مامی غزل و آوا
24 آبان 91 17:57
صفورا جون هم خیلی ماهی هم خوش تیپی خوش به حالت من که بعد از تولد اوا خیلی چاق شدم و در حال کم خوری و این جور حرفام تا دوباره مثله قبل بشم راستی صفورا خیلی دوست دارم عکسهای آتلیه بارداریت رو ببینم اگه دوست داشتی واسم رمزت رو بزن ممنون میشم صورت ماه آوا رو ببوس از طرف من و آوام
الی مامی غزل و آوا
25 آبان 91 11:09
واااااااااااااای صفورا جونم خیلی خیلی قشنگ بود واقعا دیدنی بود خیلی عکسات رویایی بود خودتم که خوشتیپ و زیبایی مثل همیشه عزیزم ممنونم به من رمز دادی
مامان سید حسن
25 آبان 91 11:51
سلام صفورا خانوم امکانش هست به منم رمز بدید؟
مینا
25 آبان 91 23:25
وای با دیدن عکسا حسرتم بیشتر شد صفورا جون کاش منم میومدم
vida
28 آبان 91 0:32
چه باحال!
مامان سپیده
29 آبان 91 19:19
واااای چه ایده ای جالبی چه عکسای قشنگی صفورا جون خیلی دلم میخواد عکساتونو ببینم اینجوری که تو نظرات خوندم خیلیل باید جذاب باشن اگه اشکالی نداشت بهم رمز بده ببینم.مرسی خانمی


وبتون باز نمیشه


عزیزم منظورم اینه ادرسو اینجا اشتباه نوشتی
مامان مهدیس
15 بهمن 93 14:47
سلام عزیزم همیشه به شادی و گردش جشن خوبی گرفتین دخملی هم خیلی ناز شده ببوسش