آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین قدم-سیزدهمین دندون

1391/9/9 20:00
نویسنده : مدیر
2,596 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام عزیز دل مامان تو عشق منی و تنها دلیل من برای زندگی قلب

اول اینو بگم که خیییییییییلی ترسویی تو دختر هرچی باهات کار می کنیم که راه بیوفتی اما خیییییییییلی می ترسی قشنگ یاد گرفتی راه رفتنو حتی وقتی یک دستتو میگیریم باهامون راه میای وقتی ایستادی دستتو ول می کنم نمیوفتی زمین اینقدر مسلطی که خودت سریع میشینی بدون اینکه بیوفتی اما نمیدونم با ترست چیکار کنم آخ

اما دیروز که داشتم باهات کار می کردم وقتی دستتو ول کردم یه قدم اومدی و بعد خودتو پرت کردی تو بغل من واااااااااااااااای منم یه جییییییییییغ بلند کشیدم که بالاخره یه قدم برداشتی هووووووووووراااااااا هوراهوراهورا

اما خوب با این اوصاف ترسیدنت مطمئنم حالا حالاها راه نمیوفتی چشم

و اما اینکه دیروز داشتم دندوناتو چک می کردم دیدم که بلللللللله یه کوچو دندون کنار چهارتا دندون پایینیت یعنی دندون سیزدهمت دراومده اینم مبااااااااااااااااارکه تشویقتشویق فکر کنم قصد داری همین چند ماهه همه دندوناتو دربیاری هاااااااااا آخه چه عجله ای داری دختر؟؟؟؟؟ خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان افسانه
9 آذر 91 11:02
دوندون جدید مبارک ان شا ا... به زودی با به راه می افتی با قدمهای محکم و استوار
مامان افسانه
9 آذر 91 11:43
مرسی گلم ممنونم که اعتماد کردی
عمه ي آتنا
9 آذر 91 13:11
مبارك باشهههه
مرضیه
9 آذر 91 13:16
سلام عسیسسسسم مبارکه هم قدم اول هم دندون راستی عکس کو پس؟؟
رها1390
9 آذر 91 13:41
سلام.وای عزیزم مبارک باشه انشاالله از این به بعد تما قدم هایت محکم و استوار و در راه موفقیت و خوشبختی قدم براداری گلی
مامان ترنم کوچولو
9 آذر 91 15:15
سلام عزیزم محتاط نه ترسو.جایی خوندم که بچه های باهوشتر محتاط اند تو کاراشون و با در نظر گرفتن تمام جوانب و کمترین خطر ریسک میکنن.ببوس دختر باهوش و عجول آوا جونم رو
مامان باران
9 آذر 91 16:49
عزیزم چه دختر نازی چه عکسهای نازی
مبارک دندون جدید
میشه اسم آتلیه دخترتون رو بگید؟
با اجازه من لینکتون کردم.


آتلیه سها عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
9 آذر 91 19:11
سلام مامانی لطفا اگه وقت کردید به وب پسرم سر بزنید متشکر
الی مامی غزل و آوا
10 آذر 91 2:08
مبارکه مبارکه صفورا جون چقدر عجله داره آوا گلی سیزدهمین؟؟؟؟؟؟ آوای من هنوز یه دونه هم در نیاورده
باران قلنبه
10 آذر 91 12:17
مبارکههههههههههههههههههه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 17:52
مباااارکهههه گل دخترنااااز ایشالا قدمهات تاهمیشه استوار مرواریدتم مبااارک صفوراجون کارت دراومددیگه نمیتونی جلوشوبگیری وبایدکلی باهاش بدوبدوکنی
حنانه
10 آذر 91 20:07
مبارک باشه اولین قدمهای گل دخترت صفورا جونم مامانی ناراحت نباش چند روزه دیگه میایی میگی اوا اینقدر راه میره خسته شدم
مامان قند عسل
11 آذر 91 0:30
سلام خانمی . پسر من تقریبا 1سال و5 ماهگی اولین قدمو برداشت.همش هم از ترسش بود.چون از 11 ماهگی به راحتی به مبل و دیوار راه میرفت ولی میترسید دستشو ول کنه.دختر گلت باز هم بهتره.تبریک میگم.ببوسش خوشگل خانمو.
خانمی
11 آذر 91 9:53
آفرین آفرینکلی مامانتو خوشحال کردیا دخمل خوب
آنی
11 آذر 91 10:01
مبارکه دندون جدید صفورا جون من شنیدم اونایی که دندوناشون زود در آد دیرتر راه میرن و بر عکس کلسیم میره برا دندوناشون بجا استخونشون آیلین دیر دندون در وورد ولی زود راه افتاد حالا آوا هم راه میفته تا ماه دیگه انشاا...
الناز(مامان بنیا )
11 آذر 91 15:39
قربون قدمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خاله
مامان سلدا
11 آذر 91 15:51
ایییییییییییی جانم آوای نازم مبارکه برای همیشه قدمهات استوار نازنینم
بنده خدا
11 آذر 91 16:43
عکسش کو؟
صبا مامان نیوشا
13 آذر 91 14:58
مبارککککککککک باشه اولین قدمن اوا گلی عزیزمممممممممممممممم
باران قلنبه
16 آذر 91 1:43
مبارکه خوشگلم خیلیییییی نانازی ملوس خودمی