آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

آمار بازدید وبلاگ - کارهای جدید

1391/9/11 10:09
نویسنده : مدیر
1,928 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه دوست دارم خودت ببینی که چه وبلاگ پر بازدیدکننده ای داری: نیشخند

 

 

من و آوا از همه دوستای خوب آوا که میان و بهش سر میزنن و وبلاگشو پیگیری می کنن ممنونیم همتونو از دور میبوسیم ماچماچماچ

اینم تعداد لایک هایی که آلبوم آتلیه ات تو فیس بوک گرفته اونم بین دوستای من: از خود راضی

کلی رکورد زدی ها چشمک

و اما از کارای جدیدت بگم:

یاد گرفتی بوس کنی تا صورتمونو میاریم نزدیکت و میگیم بوس کن لبتو میچسبونی به لپمون زبان خیییییییییییلی حال میده خیال باطل

کلاغ پر یاد گرفتی با اون انگشت کوچولوت باری می کنی میگم کلاغ میگی پر میگم گنجیشک میگی پر و دستتو بلند می کنی می گم آوا پر بعد شروع می کنی به دست زدن چون من دست میزنم میگم آوا که پر نداره خنده دیروز ظهر که من و بابایی داشتیم از خواب میمردیم و رو تخت خوابیده بودیم و تو هم وسطمون بودی و خیلی خوابت میومد اما نمی خوابیدی خودت تنهایی واسه خودت کلاغ پر بازی می کردی یه چیزایی واسه خودت به زبون خودت می گفتی و پر می کردی و آخرشم دست میزدی می خواستم درسته قورتت بدم اییییییییینقدر بانمک شده بودی قلببغل

دیگه تو ایستادن تنهایی خیلی وارد شدی اما همچنان می ترسی و مقاومت می کنی

یاد گرفتی سجده بری اما وقتی سرتو میبری سمت مهر بهش زبون میزنی فکر میکنی وقتی ما سجده میریم به مهر زبون میزنیم قهقهه البته اینو باباجوون یادت داد لبخند  اینم عکساش:

یاد گرفتی به خاله شمیم بگی شم چشم

کلمه هایی که میگی:

ماما

بابا

دَدَ

بَ بَ (به به)

ادٍ (الو) البته با حالت کشش

سَ (سلام)

شَم (شمیم)

دوب (توپ)

راستی ناز کردن و اَت کردن هم خیلی وقته یاد گرفته بودی یادم رفته بود بنویسم البته بیشتر پایه ای که اَت کنی خنده

هروقت که سرفه می کنی خودت تند تند با دستت میزنی به سینه ات زبان

هر کاری که نمی تونی بکنی دست ما رو می کشی به سمتش تا ما برات انجام بدیم یا وقتی سرت می خوره جایی دست ما رو میگیری میبری سمت سرت تا نازش کنیم الههههههههههههههی من قربونت برم عزیز دل مامان قلبقلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
11 آذر 91 18:44
به به آوا جون برای خودش خانمی شده ماشالله انشالله همیشه پیشرفت کنی عزیزم
مامان افسانه
11 آذر 91 21:34
هزار ماشا ا... به این گل دختری روی گلش رو ببوس
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 0:16
به به دختر گل چه کارایی یاد گرفتی؟ بوس برا آوا جون
ll
12 آذر 91 8:46
kk


جااااان؟؟؟
سمیرا مامان آوا
12 آذر 91 8:52
بوس واسه آواگلی
مامان ثمین
12 آذر 91 10:18
دوستت دارم عزیزم.
kiyanaz
12 آذر 91 13:12
سلام ** بله منم یکی از اوناییم که هر وقت میام نت حتما سری هم به شما میزنم شمارو از زمانیکه 7 ماهه باردار بودی پیدا کردم و ازون به بعد میخوندمتون...وبلاگتون خیلی مرتبه و هین که زیاد عکس میذارین جذابش کرده.....از همه مهمتر اوا خوشگله و مامانش


لطف داری عزیزم
مامان سپیده
12 آذر 91 13:17
ای جااان با این شیرین کاریات ماشالا آوا جونم روز به روز عسل تر با نمک تر میشی راستی صفورا خیلی ممنونم بابت رمز واقعا زیبا بود عکساتون
زینب
12 آذر 91 15:22
به یر بزن مامان صفورا آوا خانمی من شاهزاده خانم
آسمونی ها
13 آذر 91 9:22
من یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگ آوا جون هستم.
معلمم.
عاشق همه شاگردایی هستم که اسمشون آواست.
اصلا عاشق اسم آوا شدم از بس این دخملی رو دوست دارم...
ببین چی کار کردی با دل من؟!؟!


قربونت برم گلم
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:32
ای خدا. ناز بشی تو دخملی خیلی شیرینی. ماشالاااااااااا راستی مامان مهربون مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. نی نی نازتو شرکت بده اگرم دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان کوثری
13 آذر 91 11:39
گل دختر ناز و خوش تیپتون تو مسابقه شرکت کرده با کد 0042 لطفا رای بدین و براش تبلیغ کنید
مامان کوثری
13 آذر 91 11:41
کدش 0042
اتنا مامان روشا یدونه
13 آذر 91 12:27
مامانی رکورداشو بده تو گینس. مامانی قرار شدببینی آوا میتونه این شیر خشکو بخوره بهم خبر بدی تا بهتون زنگ بزنم برای ارسال شیر خشک . پرسیدید که میتونه بخوره یا نه؟
مامی مائده
13 آذر 91 14:53
اخه این اوا خانم کی خاطرخواه داره
الناز(مامان بنیا )
14 آذر 91 11:26
عزیزمممممم
مامان ثمین
15 آذر 91 9:38
دقیقا آوا جون مثل ثمین من به سجده میره وقتی سرش رو بر میداره مهر خیسه خیسه خدا الهی که در پناه خودش عزیزامون رو حفظ کنه و باعث سر بلندیمون بشن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 آذر 91 2:01
عزیزمی شیرین زبووووون