آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

مقدمات جشن تولد

1391/10/30 14:42
نویسنده : مدیر
3,719 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام دخترک دوست داشتنی مامان قلب

بالاخره جشن تولدت یکسالگیتم به خوبی و خوشی برگزار شد بذار نگم که این چند وقت من چی کشیدم کارای تولدت دقیقاً افتاد با عوض کردن پرستارت و با مریضی و بی تابی و غریبی تو.... آخ نمیدونی که با چه مکافاتی من کارای تولدتو کردم تو این چند روز از بغل من بغل هیچ کس نمیرفتی حتی بابایی و مامان جوون زهرا ناراحت تازه باید بگم که من قبلاً بیشتر کارای تولدتو کرده بودم و فقط جزئی هاش مونده بود.

همه تزئینات تولدتو از ماه ها قبل شروع کرده بودم به درست کردن کلی مقوا و قیچی و چسب همیشه خونه مامان جوون اینا ولو بود اینم چند تا عکس از مراحل آماده کردن وسایل تولد:

تو این دو تا عکسم جنابعالی مشغول فضولی هستید:

اینم قاب عکس یکسال اول زندگیت که برات تکمیلش کردم:

عکسهی خود تولد در پست بعدی.

ادامه دارد . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ترنم کوچولو
30 دی 91 14:57
خسته نباشی


مرسی
هانیه
30 دی 91 15:31
آفرین به این مامان مهربان خوش به حال آوا
خیلی عالیه



ممنون هانیه جوون لطف داری
مامان ایسان
30 دی 91 15:36
به به مامانی زرنگ تا اینجاش که معلومه تولد خیلی قشنگی شده افرین به شما مامانی با سلیقه صفورا جان اگه برات امکانش هست در مورد تجربه هات برایه اماده سازی وسایل تولدهم برامون بنویس ممنونت میشم
تو روخدا زود عکسهاشو بزار دل تو دلم نیست اخه می خوام ببینم تموم شدش چه شکلی شده


ای بابا تجربه چیه من کار خاصی نکردم سوالی داشتی درخدمتم
مینا
30 دی 91 16:19
سلام
آوا جونی بهتری
پرستار جدید مبارک
امیدوارم عالی باشه


مرررررررسی گلم
عمه ي آتنا
30 دی 91 16:38
مبارك باشهههههههه


ممنون
مامان دوقلوها
30 دی 91 18:25
خسته نباشی مامانی عالیههههههههه بود ایشاا... تولد 120 سالگیش


ممنون عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 18:51
مبااااارکههههههپس بگو چراکمرنگ بودین..
خسته نباشی صفوراجون چقدرقشنگ شده ازهمین چندتاعکس میشه فهمید. وای قاب عکسش عالیهههه خیلی خوشم اومد
آواجونی بازم تولدت یه عالمه مبالک


مرسی آناهیتا جوووووون
زهرا
30 دی 91 19:03
سلاممیگم خدایا چرا چیزی نمیذارن پس که بالاخره با چیزایه خوب خوب اومدینچقد نازهتولده آوایه نازم مبارک باشه ایشاالله 120ساله بشی عزیزممممممممممممم


مرررررسی عزیزم
سمیرامامان پرنیان
30 دی 91 22:54
عزیزم تولد آوا گلی مبارک باشهبچه ها همیشه کاراشون برعکسن،ولی عیبی نداره بچه هستند دیگهخدا رو شکر که همه چیز خوب برگزار شد


ممنون عزیزم
مامان نفس
30 دی 91 23:46
صفورا جوون همیشه به وبلاگ اوا ی خوشگلت سر میزدم ام یه پست رمز دار گذاشتی و رمزو به من ندادی با اینکه 100 درصد حق با تو بود اما دلم سوخت. اما همیشه بهتون سر زدم .توللد اوای دلنشنتون مبارک باشه ایشالا همیشه تو زندگیش موف شاد شاد و سربلند و سلامت باشه.=D


میشه وبلاگتو بدی نمی دونم کی رمز خواسته بودی؟؟؟
سميه
1 بهمن 91 8:14
مشخصه كه خيلي خوش سليقه و كدبانويي.


تو لطف داری عزیزم
مامان ثمین
1 بهمن 91 10:00
سلام.تولدت مبارک آوا خانوم عزیز.
خدا قوت مامانی به منم یاد بده چطوری شکل کشیدی آخه من نقاشیم خوب نیست ولی یه عالمه مقوا خریدم میخوام برا تولد ثمین کم کم آمادشون کنم


شکل چیو؟؟؟ والا منم نقاشیم خوب نیست اصلاً ههههه
مامان ترنم
1 بهمن 91 10:08
سلام.آوا جون تولدت مبارك.ايشا...صد نه 120ساله شي.صفورا جون خسته نباشي.پست قبليو كه ديدم خيلي ناراحت شدم.اميدوارم ديگه هيچ وقت مشكلي نداشته باشي.


مرسی گلم
مامان ترنم
1 بهمن 91 10:10
وبلاگتون زيباست.خوشحال ميشم به وبلاگ ترنم هم سر بزنيد.
مامان سپیده
1 بهمن 91 11:16
آفرین به این مامان خوش ذوق و با سلیقه واقعا دستت درد نکنه با این همه مشغله همه جوره به فکر مقدمات جشن آوا جون هستی


قربونت برم عزیزم
سميه
1 بهمن 91 11:16
تولد قشنگت گلبارون آوا گلي. انشاءلله صد و بيست ساله شي خوشگل خانوم، خوشتيپ خانوم. دست مامان جونتم درد نكنه.


ممنونم عزیزم
لیلی
1 بهمن 91 11:53
سلام عزیزم. تولدت 120 سالگی آواخانم....
عکسهای تولدش که رمزداره هیچ عکسی از دیزاین و میز نداری که رمز دار نباشه؟؟؟؟؟؟
راستی یک سوال مهم آسم و شماره تماس آتلیه آواجون رو برام میذاری
مرسی گلم . بوس


کدوم آتلیه من 3 تا آتلیه تا حالا بردم
میرزا کوچک خان
1 بهمن 91 12:41
به به ! آفرین به این مامان خوش سلیقه... خوشبحال اوا جون....
مبارکش باشه انشاالله....


مرسی گلم
یلدا مامان آوا
1 بهمن 91 12:51
سلام صفورا جون!
چقدر زحمت کشیدی. امیدوارم کلی خوش گذشته باشه و آوای خوشگلم کلی بهش خوش گذشته باشه. مبارکه.
راستی منزل شما کدوم سمته؟ اگه بشه نی نی هامون رو با هم دوست کنیم. ما آتی ساز انتهای ارتشیم.


فکر کنم نزدیکید به ما ما نزدیک نوبنیاد هستیم
وبلاگتو بده
مامان پارمیس
1 بهمن 91 20:04
خسته نباشی خانومی. سنگ تموم گداشتی و همه چی به بهترین نحو انجام شده. ایشالا عروسش کنی.


ممنون عزییییزم
دوست آوا
2 بهمن 91 9:21
سلام خانمي، من از همون روز اول كه آوا به دنيا اومد هر روز ميام و مطالب سايتش رو ميخونم. هزار ماشاءالله خيلي به دل ميشينه. امروز ديگه طاقتم نگرفت و با ديدن عكسهاي تولدش گفتم حتما بايد يه پست براش بزارم. واقعا خوش به حال آوا كه مادرش اينهمه براش سنگ تموم ميزاره و البته كلي هم با سليقه است. در كنار همديگر شاد و سلامت باشيد.


ممنونم دوست خوبم
لیلا جواهری
6 بهمن 91 17:15
سلام شما خیلی با سلیقه هستید بهتون تبریک میگم. تولدت مبارک آوا کوچولو ایشالا صد ساله شی.


مرسی گلم
محبوبه مامان الینا
7 بهمن 91 16:16
چه قاب عکس بامزه ای
عزیزم آدرسو دوباره گذاشتم واستون


مرسی
الناز مامان بنیا
11 بهمن 91 15:17
مرسی از این مامان باسلیقه جیگر


مرسی الناز جوونم
eli
16 بهمن 91 14:57
سلام عزیزم قاب عکس و از کجا تهیه کردی؟


اونو از انگلیس برام آوردن اما ایرانم دیدم یه جوور دیگه اشو دارن بعضی عکاسیا
eli
17 بهمن 91 14:13
ممنونم که جوابمو دادی عزیزم میتونم یه سواله دیگه هم بپرسم ؟اینکه این وسایل تولدو کجا چاپ کردی؟


از همین مغازه ها که پرینت رنگی دارن اما اگه ببری چاپخونه ارزون تر میشه من وقتشو نداشتم
سجاد
1 اسفند 91 22:46
سلام
به منم سر بزن
مر30000000


چشم حتما
نگین مامی مهرسا
30 خرداد 92 14:07
سلام صفورا جون چند روز پیش برات پیغام گذاشتم ولی جوابمو ندادی


عزیزم تو بلاگفا نمی تونم کامنت بذارم مسنجر بده
مامان ترنم
8 تیر 92 9:06
سلام صفورا جان، دوباره سوال تولد كفشدوزكي؟
1- ليوان و بشقابش را از كجا تهيه كردي؟
2- كارت دعوتش را به عكاسي دادي ظاهر كرده يا روي كاغذ پرينت گرفتي و روي مقوا چسبانده اي؟
ممنون


لیوان و بشقاب ها از سایت پارس فستیوال
کارت دعوت هم رو مقوای کلفت گلاسه پرینت رنگی گرفتم