آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

خاطرات این روزها

1391/11/29 12:10
نویسنده : مدیر
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم یکسری عکسای جدید برات بذارم از این روزهامون:

دیروز من و تو بابایی با خاله شمیم رفتیم استخر خونه مامان جوون اینا تا حالا اونجا نبرده بودمت چون آبشون یکم سرد بود اما چند روزی هست که آب استخرشون گرم تر شده و منم تصمیم گرفتم ببرمت آب تنی نیشخند

اینم عکساش:

البته کیفیت عکسا خوب نیست چون دوربین همرام نبود اونجا هم نورش خوب نبود شما هم که آرومت نمیگرفت و همش ورجه وورجه می کردی آخ

چند وقتی بود که به فکر خریدن صندلی ماشین برات بودیم اما مگه اینهمه مشغله فرصت میداد آخ تا هم امنیتت بیشتر بشه تو ماشین هم اینکه من و تو زیاد تنهایی با هم بیرون میریم و من بتونم راحت رانندگی کنم همش استرس داشتم که اینهمه پول بگیریم و بخریم و تو قبول نکنی توش بشینی اما خدا رو شکر خیلی راحت قبولش کردی بغل

اینم عکس تو و خاله شمیم تو هم داری خودتو لوس می کنی:

اینجام دیگه خسته شدی و داری می خوابی:

اینم یه مقاله مفید در مورد صندلی ماشین واسه دوستای گلم:

بسیاری از والدین تصور می کنند که اگر کودک خود را در خودرو در آغوش بگیرند می توانند بیشتر مراقب او باشند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند. اما تحقیقات نشان داده که بسیاری از کودکان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در تصادفات جان خود را از دست می دهند.
همه‌ساله در اروپا 60 هزار کودک در سوانح رانندگی مجروح و 750 نفر کشته می‌شوند. در بیشتر موارد نیز دلیل زخمی یا کشته شدن کودکان استفاده نکردن از کمربند ایمنی یا صندلی متناسب با وزن و سن آنهاست. در یک تصادف احتمال پرت شدن کودکان از صندلی عقب به سمت شیشه در مقایسه با افراد بزرگسال 6 تا 7 برابر است و حتی اگر کودکان پرت نشوند احتمال گیر کردن آنها بین دو صندلی بسیار زیاد است. صندلی اتومبیل مخصوص کودکان این امکان را فراهم می‌آورد که در موقع ترمز شدید احتمال صدمه دیدن کودکان به حداقل برسد.

نتايج مطالعه نشان ميدهد كه اين صندلي ها خطر آسيبهاي وخيم را 78 درصد و خطر آسيبهاي جزئي را 75 در صد مي كاهند .

آنها نتيجه مي گيرند كه نشاندن بچه هاي زيرچهار سال در صندلي مخصوص كودك كه بر روي صندلي عقب اتومبيل فيكس شده است بايد بصورت قانوني اجباري درآيد.براي بچه ها استفاده از اين صندلي ها بسيار مفيد تر از بستن كمربند هاي معمولي است .

چند روز پیش بعد از مدت ها که تصمیم داشتیم بریم خونه خاله شیما بالاخره موفق شدیم برناممونو جوور کنیم و مزاحمشون بشیم. خاله شیما یکی از دوستای دبیرستان مامانه که یه گل پسر خوشمل و شیطون داره به اسم صدرا کوچولو که دو ماه تقریبا از تو کوچیک تره کللللللللللللی اونجا بهمون خوش گذشت و به خاله شیما زحمت دادیم راستی اون روز پسر دایی صدرا جوونم که 4-5 سالش بود اونجا بود و کلی با هم بازی کردید و تو سر و کله هم زدید خنده

 

جدیداً عاشق این جاروی مامان جوون اینا شدی و همش برش میداری و با خودت این ور و اون ور میبری یکی نیست بگه تو هنوز کامل نمی تونی تعادلتو حفظ کنی این دو تا وسیله بزرگ چیه دنبال خودت راه میندازی؟؟؟ متفکر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

بهاره
29 بهمن 91 13:54
سلام صفورا جون تازه تا وبتون اشنا شدم با اجازه لینکتون کردم
راستی دخملتونم خیلی خوشمله همه ی پست هاتون و خوندم خدا حفظش کنه


ممنون عزییییزم باعث افتخاره
مامان آنیسا
29 بهمن 91 14:12
عزیزم خوش به حالت حسابی آب تنی کردی کوچولوی ناز


ممنون
قالبهای کودکانه مادام بوفی
29 بهمن 91 14:36
هیـــــــــــــچ وقت تغییر نمیکنی هاااااااااااااااااا........همیــــــــــــــــــشه عجولی
مامان ترنم کوچولو
29 بهمن 91 14:57
قربونت برمآوا جونی ناناز.ماشالله خانومی شدی برا خودت.صندلیت مبارک.انشالله ماشین خودتو سوار شی


مرسی خاله جووووونی
یاسی مامان سید حسن
29 بهمن 91 15:23
سلام صفورا جوووووووووووووووون
امیدوارم حال خودت و دخمل گلت خوب باشه؟؟؟؟
منم قرار تا 2-3ماه دیگه یه دختر کوچولو مثل شما داشته باشم ولی امیدوارم دخترم مثل اوا ی عزیزم ناز و خوشگل باشه
خدا کنه؟؟؟؟؟
اوا رو ببوس


ان شا ا... سلامت به دنیا بیاد
الناز مامان بنیا
29 بهمن 91 16:05
قربونت برم که رفتی استخز عزیزم قربون صندلی ماشینت من هنوز نخریدممممممم


بخر الناز جوون خیلی لازمه
جنیفر لوپز
29 بهمن 91 16:31
خدا وکیلی استخر خونه مامانته یا داری الکی پز میدی ؟ در ضمن هیچ موقع عکس شوهرت رو هم نزار ، از دیدن غبغب برآمده اش حالم به هم میخوره . خاله شمیم چقدر زشته ، تو که یه ذره از اون خوشگلتری ، چی گیرت اومد حالا بیچاره شمیم . در ضمن شغل آینده دخترت از همین الان معلومه : سرایداری و خدمتگزاری . چقدر هم به قیافش میاد . جون آوا تائید کن و جواب بده . میخوام ببینم چی میتونی بگی . اصلا جواب داری یا نه؟


واقعا هیچی ندارم بگم همه چیزایی که گفتی راست بود حالا می خوام ببینم تو چی گیرت میاد ))))))))))
مامان ایسان
29 بهمن 91 20:45
اخ من فدا بشم این دختر طلا رو که اینطوری داره اب تنی میکنه نچایی مادر
صندلیتم مبارک بالاخره خریدی دیدی جواب میده از این به بعد دوتایی چه خوشی بگذرونید با ماشین سواری
ایسانم عاشقه جارو



مرسی
صوفیا
30 بهمن 91 0:15
عزیزم صتدلی جدیدت مبارک...
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 2:52
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$ ------------------- عشق من.....صندليت مبارك..... به مامي بگو نزديك عيده منم ميخوام يه كم تو كارا كمك كنم....نگاش كن توروخدا.....اون جارو از خودت سنگينتره!!!!!!!!!!!!
مامان آروین-مریم
30 بهمن 91 7:17
آوا جون عزیز خاله ، خوش به حالت رفتی استخر ، کلی حال کردی اون هم با بابائی ..... صندلی ماشین مبارکت باشه ...... صفورا جون از بابت اطلاعاتی که برامون گذاشتی ممنونم ، لازم شد که ما هم برا آروین بخریم .... گرچه میدونم آروین استفاده نمیکنه و تو ماشین همش جاش رو پاهای راننده هست ...... خودم فعلا به تنهائی نمیتونم رانندگی کنم و وقتی هم با بابائیش هستم باید بریم عقب بشینم و کلی سرگرمش کنم ولی با این حال کار خودش رو انجام میده ..........


نگران نباش میشینه آوا هم خیلی وقتا تو بغل من میشست و رانندگی می کردم خیلی دوست داشت اما الان قشنگ تو صندلیش میشینه
محبوبه مامان الینا
30 بهمن 91 8:53
اومدم نظر بزارم و کلی قربون صدقه این جیگر برم.کامنت این جنیفر لوپز رو دیدم وبسیار متاسف شدم که تو سرزمینی که روزی افتخارمون سخاوت و صداقت و راست پیشگی بود همچین مواردی میبینم و جز اظهار تاسف برای این شخص هیچ نمیتوان گفت
از پاسخت خیلی خوشم اومد صفورا جونبسیار متشخص و باوقار


ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
30 بهمن 91 8:55
به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند که شما بهتر از آنان هستید من عمیقا به این جمله اعتقاد دارم صفورا جون پس خوشحال باش چون مسلما انسان موفقی هستی که یه نفر تا این حد بهت حسادت کرده
محبوبه مامان الینا
30 بهمن 91 8:57
راستی عزیزم نمیدونم چرا آدرسم تو کامنتها باز نمیشه واست تایپ میکنم : http://elina1fereshteh.niniweblog.com/
محبوبه مامان الینا
30 بهمن 91 10:20
صفورا جون خانم جنیفر لوپز مهمون ما هم شدند


چه سعادتی چشت روشن هههههه
زهرا (دوست آوا)
30 بهمن 91 11:08
مسلماً آنهايي كه برترند مورد حسادت قرار ميگيرند. و جنيفر با جملاتش اقرار به برتري آوا جون كرد. متاسفم اين بنده خدا چه جنگ اعصابي با خودش داره مخصوصا با عكسهاي آوا كه هر روز بهتر از ديروزه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 بهمن 91 11:33
صندلی ماشینت مبارک عزیزم
چقدرخوب کاری کردی صفوراجون مشکی گرفتی مال آرمیتاجون قرمزه و چون خیلی ازش استفاده میکنه زودچرک میشه وبایدبشوریمش .
جیگرتوبااون آبتنی کردنتایشالا همیشه به شادی وگردش باشیدماهم ازدیدن عکسهالذت ببریم
عزیزم ازجوابت به اون روانیه حسود خیلی حال کردم واقعامریضن این عوضیا کسی که به یه بچه رحم نکنه معلومه چه ذات حیوونی داره امیدوارم خداشفاش بده . .


اتفاقا یه رنگ یاسی بنفش داشت خیییییییلی خوشرنگ بود شوهرم نذاشت بگیرم گفت زود کثیف میشه
همای اوج سعادت
30 بهمن 91 11:37
آخی. در همه حال نازه.
صفورا جون آوا از نیم رخ یه جور دیگه نازه. مثلا اون عکسی که تو مهمونی خاله النا داره عکس نیم رخ متعجبش.
راستی چه جوری آمارگیر وبتو درست کردی؟ ابزار که نیست مال نی نی وبلاگه؟


آره تو خود نی نی وبلاگ برام درست کرد همونی که قالبو ساخته بود
همای اوج سعادت
30 بهمن 91 11:51
صفورا جان رفتم وب مادام بوفی رو دیدم فهمیدم که آمار گیرت چه جوری درست شد. خوشحالم به زحمت نیافتادی بابت جوابم. و خیلی عالیه که همیشه سادگی انتخابتت. قالب ساده و قشنگه.
عطیه
30 بهمن 91 13:00
مبارکههه.چه خوشگله.


مرسی
خواننده همیشگی
30 بهمن 91 15:43
واقعا من جنیفر لوپز رو درک نمیکنم با این ذات خبیث...میترسم از اینکه کنار این افراد با روان پریشی مطلق زندگی میکنم...آخه حسادت به این بچه تا چه حد...تمام ذوق من رو برای گذاشتن یک کامنت کور کرد... مثل همیشه همه عکسا عالی بود صفورا جون


ممنون
سمیرامامان پرنیان
30 بهمن 91 15:56
عزیززززززززززززززززززم صندلی ماشینت مبارک امیدوارم که همیشه شاد باشییییییییی


مرسی عزیزم
مامان ساجده
30 بهمن 91 23:12
عزيزم صندلي ماشينت مبارك
خوش به حالت خوب آب تني كردي وروجك
انشاالله هميشه خوش باشيد


قربونت برم ممنون
ملیکا
1 اسفند 91 2:51
وای چه عکسهای نازی عاشقتم دلبندم. راستی شغل مامان بابای آواجونی چیه؟


ممنون
من تو انفورماتیک بانک پاسارگاد همسرم هم تو کار طراحی قالبه
مامان آروین
1 اسفند 91 8:39
سلام صفوراجون، امروز نظر جنیفرلوپزرو دیدم ...... جواب ساده و محکمی بهش دادی ..... ای ول ..... راستی خصوصی دارید ....
مامی مائده
1 اسفند 91 21:14
چه اب تنی ای میکنه عزیز دلم


ههههه مرسی مائده جوون
شيما
1 اسفند 91 23:50
عزيزم چه بامزه ناز ميكنه... بوووووووسسسسس


میسی بوووس بوووس
نرگس مامان باران
2 اسفند 91 0:48
سلام صفورا جونم خوبی
اوا گلم چطوره از طرف من کلی ببوسش
خیلی ناراحت شدم از کامنتی که برات گذاشته بودن


ممنون
ای بابا ناراحت چرا من ناراحت نشدم تو چرا خودتو ناراحت می کنی به هر حال هر کسی به اندازه فهم و فرهنگ و ظرفیت خودش حرف میزنه دیگه ما که نباید خودمونو ناراحت کنیم گلم
مامان آروین-مریم
2 اسفند 91 9:36
آواجون : کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم ... خصوصی گلم
افسانه مامی پارمین
2 اسفند 91 10:58
آوا جونم ، صندلی ماشینت مبارک باشه عزیزم چه دختر خوبی که از حالا به مامانش کمک میکنه
ماشالله آوا جون خیلی خیلی خوردنی شده ، از طرف من کلی ببوسش


مرسی خاله جوونی
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
2 اسفند 91 11:33
دوست بزرگوار مامان صفورا
برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .
از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.



دوست عزیز چندین بار سعی کردم سایتتون رو باز کنم اما نشد خوشحال میشم کمکی از دستم بر بیاد
مامان نخودی
2 اسفند 91 14:25
سلام چه لمی هم داده خانوم تو صندلی جدیدش خاله جون صندلی جدید مبارک
به به چقدم آب بازی کردی
جنیفر لوپز خیلی باحال بود اصلنم معلوم نبود داره حسودی میکنه بنده خدا به بچه که اینجوری حسودی میکنه با آدم بزرگا چی کار میکنه چقد زجر میکشه بیچاره


مرسی خاله
حنانه
3 اسفند 91 11:43
سلام خاله جونی وای قربون لم دادن تو ماشینت بشم
.مبارکه صندلی ماشینت


مرسی حنانه جوون
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 10:39
با اجازه لينكتون كردم


باعث افتخاره
زهرا
4 اسفند 91 20:45
من همیشه نظرات بقیه هم میخونم!چقد از این نظره این جنیفرلوپز بدم اومد الحق که لوپز بود.چقد حسودن.