آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین مسافرت مستقل خانواده سه نفرمون (سفرنامه آنتالیا 1 )

1392/5/8 8:54
نویسنده : مدیر
4,160 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب از اول شروع کنم که ما چند ماهه داریم واسه مسافرت تابستون برنامه ریزی می کردیم اولش قرار بود با مامان جوون اینا و خاله ها بریم اما به خاطر امتحان تافل خاله شکیبا نتونستن باهامون بیان و ما هم تصمیم گرفتیم ماه رمضونی بریم که خلوت تره و هوا هم خوبه و یه چند روزی هم به خودمون استراحت بدیم واسه روزه گفتن نیشخند و انجووری بود که برای اولین بار من و تو و بابایی با هم تنهایی رفتیم مسافرت چون تا حالا همیشه مامان جوون اینا یاخاله جوونا همراهمون بودن و این یک تجربه جدید بود خیلی نگران بودم که چون تنهاییم تو خیلی اذیت کنی و بهمون خوش نگذره اما خدا رو شکر خیلی همکاری کردی و مسافرت واقعاااااااااا عاااااااااااااااالی بود قلب

خلاصه بعد از کللللللللللل خیلی همکارلی تحقیق در مورد کشورهای مختلف از اونجایی که من عااااااااشق دریا و آب و استخرم و فقط مسافرتای آبی رو دوست دارم تصمیم گرفتیم بریم آنتالیاو اما انتخاب هتل با کلی از دوستام، آژانسهای هواپیمایی و ... مشورت کردم برای انتخاب هتل اول تصمیم گرفتیم بریم RIXOS اما وقتی عکسا و سایت MARDAN PALACE رو دیدم پشیمون شدم و سریع زنگ زدم آژآنس و گفتم که هتلمونو عوض کنه و این هتلو برامون بگیره و انصافاً هم از انتخابی که کردم خیییییییییلی راضیم خیلی هم شانس آوردیم چوون تو  اون تاریخ همین یه اتاق مونده بود که شانس آوردیم و گیرمون اومدو

دو تا از عکسای هتل از بیرون که تو سایتش زده بود:

 اونجا که رفتیم فهمیدیم که کلی از هنرپیشه ها و افداد معروف از جمله کریستین رونالدو، مدونا، آرش و ... به این هتل میان نیشخند

متأسفانه به دلیل اینکه بابایی بیشتر از چند روز نمی تونست کارشو تعطیل کنه و پروازهای مستقیم هم زیر یک هفته نداشتن مجبور شدیم پرواز غیر مستقیم بگیریم یعنی پروازمون به اسپارتا بود و بعد زمینی ترانسفر میشدیم آنتالیا به ما گفته بودن 2:30 راهه با ماشین اما 4 ساعت راه بود آخ

خوب برگردم از یکم قبل ترش بگم دقیقاً شب قبل از مسافرت تو بدنت یعنی بهتر بگم دست و پاهات دونه زد چندتا دیگه از دوستامونم که با هم ارتباط داشتیم روزای قبلش همینجووری شده بودن ما که دیگه وقت دکتر نداشتیم اما اونا که برده بودن دکتر یکی گفته بود حساسیته یکی گفته بود ویروسه یکی گفته بود آبله مرغونه خلاصه که آخرش نفهمیدیم چی بود که فقط چند تا پماد برای آروم کردنش که اذیتت نکنه با خودم بردم دونه های روی رون و باسنت اصلا اذیتت نکرد اما همون روز حرکتمون دونه های پاهات انگار اذیتت می کرد نمیذاشتی کفش پات کنیم و خییییییییییییلی بی قراری می کردی خلاصه اینکه خیییییییییلی تو فرودگاه اذیت کرد الهی بگردم که خوب حق هم داشتی به خاطر مریضیت من همش می ترسیدم تو هواپیما و اونجا تو ماشین خیلی اذیت کنی که خوب خدا رو شکر خیلی بهتر شدی و اونجووری بی تابی نکردی بغل

آماده برای سفر:

گشت و گذار در فرودگاه امام خمینی:

خانوم شما یه شیشه شیر سفارش دادین؟ :

فرودگاه اسپارتا:

کلی با این آقا پسر دوسش شده بودی و دوتاتون ناراحت از جدایی :

لحظه ورود به اتاق و خسته از اونهمه راه :

خیلی خوب تو این تخته می خوابیدی شبا اینقدر خسته میشدی که میگفتی لا لا کونیم و تا میذاشتیمت تو تخت شیر می خوردی و خودت می خوابیدی:

فردا صبحش تو محوطه هتل:

 

اینم عکسای لابی:

فدااااااای اون پا رو پا انداختنت اون موبایلم که همش دستت بود:

استخر مخصوص بچه ها:

اینا یک سری عکس کلی از سفرمون به زودی با کلللللللی عکس دیگه برمی گردیم.

 

ادامه دارد ...

پسندها (1)

نظرات (147)

mana
7 مرداد 92 15:15
سلام صفوراجون..من همیشه وبلاگ دخترتون رو دنبال می کنم....میشه به منم رمزبدید؟


همون رمز سوغاتیاس
مامامن نفس
7 مرداد 92 15:25
به منم رمز میدی صفورا جون؟


همون رمز سوغاتیاس
مامان
7 مرداد 92 15:29
سلام دخملم تو جشنواره شرکت کرده خوشحال میشیم بهش رای بدین کد671
سمانه
7 مرداد 92 15:34
واااایییییییییییییییی من رمز می خواممممممممم


همون رمز سوغاتیاس
ياسي مامان سيد حسن
7 مرداد 92 15:38
سلام عزيزم شرمنده كه يه مدت نتونستم برات نظر بذارم
خلاصه حلالم كن


فدات شم تو لطف داری همیشه به ما
مامان سيد حسن
7 مرداد 92 15:40
به منم رمز لطفا


همون رمز سوغاتیاس
پریا
7 مرداد 92 15:44
صفورا جونم میشه رمز بدی فدات اگه دوست داریو مقدوره


همون رمز سوغاتیاس
سعیده
7 مرداد 92 16:03
به سلامتی.میشه به منم رمز بدید؟


همون رمز سوغاتیاس
عمه ي آتنا
7 مرداد 92 16:23
به منم رمز ميدي صفورا جون؟


همون رمز سوغاتیاس
مامان سارا
7 مرداد 92 16:57
سلام اگه امکانش هست رمز؟
(elenanaz.niniweblog.com)


همون رمز سوغاتیاس
رها
7 مرداد 92 17:07
سلاممممم عزیزممممم انشالله همیشه به شادی و گردش .نمیدونم این وسط تکلیف ادمهایی مثل من که بچه ندارن که براش وبلاگ درست کنن چیه ؟تا بتونیم پستهای رمز دار ببینیم .عیبی نداره .راستی صفورا جان یه سوال تو سریال مادرانه قسمتهای که مربوط به خونه محمد جواد ضبط کردن باغ اقا جون نیست ؟خیلی شبیه باغ اقا جون هست شاید توهم زدم


آره عزیزم همون باغ پدربزرگمه برای فیلم اجاره کرده بودن
همون رمز سوغاتیاس اگر نداشتی نستجرتو بده بهت بدم
مامان بنيتا
7 مرداد 92 17:13
اگه ممكنه لطفا رمز


همون رمز سوغاتیاس
مينا
7 مرداد 92 17:14
منم رمز لطفا صفورا جون


همون رمز سوغاتیاس
سحرناز
7 مرداد 92 17:39
رمززززززززز


همون رمز سوغاتیاس
مامان بهراد
7 مرداد 92 18:07
صفورا جونم بدو که دلم اب افتاد


همون رمز سوغاتیاس
mana
7 مرداد 92 18:59
رمز سوغاتیارو ندارم اگه امکانش هست رمز پلیز مرسی manam499@yahoo.com
رها
7 مرداد 92 19:16
سلام خانمی همیشه به سفر
خیلی عکساش ناز بودن
امیدوارم همیشه شاد باشین
امیدوارم مریضی هم از همه بچه ها و اواجون دور باشه خداروشکر که زیاد اذیت نشد و بهتون خوش گذشت
از طرف من حتما اوا جون ببوس ماشالله دیگه واسه خودش خانمی شده


ممنون عزیزم
مامان نفس
7 مرداد 92 19:48
نمیدونم من یه رمز ازت دارم ولی باز نمیکنه
آرزو
7 مرداد 92 20:33
سلام صفورا جون من يكي از خواننده هاي خاموشتون هستم خيلي شرمندم كه نظر نميذارم ولي هرروزميام و بهتون سر ميزنم اگه براتون مقدور بود صلاح دونستيد ميشه واسه منم رمز بدين من رمز سوغاتيا رو ندارم .اگه خواستين رمز بدين ايميلم رو خصوصي براتون ميذارم


ایمیلتو بده عزیزم
زینب
7 مرداد 92 20:47
سلام عزیزم سفر بخیر صفورا جون من رمزو ندارم مال سوغاتیارو هم ندارم .پلیز


وبلاگ یا مسنجر بده
فرناز
7 مرداد 92 21:13
kheyli nas budan aksatun azizam che mayo Nazi dari


مررررسی گلم
یک دوست
7 مرداد 92 21:51
به نام خدا
سلام خدمت شما من از خوانندگان همیشگی اما خاموش شما از لندن هستم.اگر ممکن هست رمز رو به من هم بدهید.اگر هم امکانش نیست مهم نیست باز هم وبلاگ شما را دنبال خواهم کرد.ممنون از شما موفق باشید.


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
مامان ثمین
7 مرداد 92 21:57
ولی من رمز رو دارم.فدای آوا جون که اینقدر باصفاست.مامانی بازم عکس




چشم حتما


مامان نفس
7 مرداد 92 22:10
مرسی بابت رمز صفورای عزیزم.خیلی عکسای قشنگی بود ایشالا که بهتون خوش گذشته باشه.من هی می اومدم ببینم اپ کردی یا نه اوای گلو ببوسسشششش
منتظر عکسای بعدی هستم


ممنون چشم به زودی میذارم
یاسی
7 مرداد 92 22:14
من رمز سوغاتی ها یادم نیست مامان آوا....میشه دوباره بفرستید.....مرسی mina.nutritionist@yahoo.com
شيما مامان رهام
7 مرداد 92 22:15
قربون اين دختر قرتي بشم من...
همه ي اون تيپاش تو حلقم
ايشالا هميشه به سفر و از اين هتل ها و ...


مرررررسی شیما جوون
آرزو
7 مرداد 92 22:16
صفورا جون برات ايميلم خصوصي گذاشتم مرسي از اينكه بهم اعتماد كردي
مامی مائده
7 مرداد 92 22:23
وای چه جای رویایییییه همیشه به سفر و گردش عزیزمممممم چقدر خوبه که اوا اینقدر تو سفر باهاتون همکاری میکنه. قربونش بشم با اون تیپای خوشگلش


قربونت مرسی گلم
مامان بهراد
7 مرداد 92 23:01
ندارم عزیزم .........


وبلاگت چی بود؟
اتیه
7 مرداد 92 23:08
سلام منم خواننده وبلاگ آوا جون هستم من هم یک دختر سه ساله به اسم آوا دارم . برای ما هم که رمز نداریم چندتا عکس از آوا گلی بزارین


عزیزم مسنجر بده بهت بدم رمزو
مامان ایسا
7 مرداد 92 23:52
عزیزم منم لطفا رمز اخه من که رمز قبلیرو نداشتم
هستی
8 مرداد 92 0:34
سلام صفورا جان
ما که رمز سوغاتیها هم نداریم عزیزم . . . . . . ولی همچنان عاشقانه آوا گلی را میدوسیم


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
دوستدار آوا
8 مرداد 92 0:40
آخ جوووووونم من رمز رو دارم هووورا خوشحالم که بازم تونستم خوشحالی شما رو ببینم یوووهههووو...
عالی مخصوصا عکش تو هواپیما خیلی خانم نشسته برای آوا
منتظر عکسای بعدی هستم بیصبرانه


فدات شم عزیزم ممنونم
اسیه
8 مرداد 92 2:05
منم همیشششششششه خاموشم.الان روشنم کردی.رمز میخوام.رمز سوغاتی رو هم نگرفته بودم.راستی سلامدر ضمن اگه دوست داشتی بده عزیزم


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
پریا
8 مرداد 92 2:25
عزیزم اونو ندارم فدات بزار توی وبم خانومی گلم
آتیه
8 مرداد 92 2:47
سلام اگه دوست داشتی به من هم رمزبده عزیزم ببخش زیادی پرو ام اما چیکار کنم من عاشق تمام آواهام اینم ایمیلمه lotfi.atieh@yahoo.com
mana
8 مرداد 92 3:24
eeeeeeeeeeee saforajon on mana man nistam yeki dgast.azzam hamishe be safaro shadi.enshaalah ke khosh gozashte bashe.az axa malome che havae khobi bod.in khanom kocholo ham koli ba on mayosh delbari kard.man english type mikonam.on mana farsi type mikone


ممنون عزیزم که گفتی
شهرزاد
8 مرداد 92 3:38
سلام عزیزم میشه رمز و بهم بدید لطفا من کلا از شما رمزی ندارم ممنونم منتظرم عکسای جیگره آوا رو ببینم
مينا
8 مرداد 92 4:22
صفورا جون من رمز سوغاتيا رو ندارم


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
عاطفه مامان الای
8 مرداد 92 4:29
من یادم رفته رمز صفورا جون بهم بده...
مامان آروین (مریم)
8 مرداد 92 8:21
سلام دوست خوبم رمز سوغاتی ها رو هرچی گشتم پیدا نکردم میشه یکبار دیگه رمز بدی ؟
مامان آروین (مریم)
8 مرداد 92 9:15
صفوراجون رمز رو پیدا کردم ...
وای عکسا خیلی خیلی قشنگ بودن ... مثل اینکه خیلی بهتون خوش گذشته .......
عکس آواجون که رو پله ها نشسته با اون دستمال سر و عینک قشنگش عین پوسترای خارجکی شده ..... هزار ماشاالله



ممنون مریم جوون لطف داری
آني
8 مرداد 92 10:09
اااااااااا من عكس ميخوام يالا صفورااااااااا رمز قبلي يادم رفته خصوصي بزار وبلاگم منتظرم
مامان ترنم کوچولو
8 مرداد 92 11:41
سلام صفورای عزیز دیدم چند روزه نیستی پس نگو رفته بودین خوشگذرونی.همیشه به سفر و خوشی.ای جووووووووووووووووونم آوای عزیز خوشتیپ و ماهم که مامان و بابایی رو تو سفر اذیت نکرده. منتظر ادامه هستیم


ممنونم عزیزم
ونوس
8 مرداد 92 13:16
صفوراجون من از خوانندگان همیشگی شما هستم میشه رمز داشته باشم؟


عزیزم وبلاگت برام کامل باز نمیشه مسنجر داری؟
مریم مامان کیارش
8 مرداد 92 14:27
صفورا جون رسیدن بخیرانشالا که همیشهشاد باشید.لطفا رمز بهم میدی رمز سوغاتیا رو ندارم آخه زایمان کرده بودم نیومده بودم بی خبرم .رمز...خواهش


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
آسمونی ها
8 مرداد 92 14:48
ایشالله همیشه شاد باشید.

تخت پارک آوا رو با خودت برده بودی؟؟؟

ولی عجب هتل خوشگلیه!!!


وااااااااای نه مگه خولم!!!!! تخته مال خود هتل بود خخخخخخخخ
Hanieh
8 مرداد 92 14:59
Azizam kheyli aksaye ghashngi bod hamishe shad bashi delam kheyli baraye ava joon tang shode boooooos



فدات شم مرسی هانیه جوووون
zinat
8 مرداد 92 15:01
عزیزم میشه رمزتون رو به من هم بدین.دوست دارم این پست رو هم ببینم تا حالا هرچی پست گذاشتین رو خوندم.مرسی. tabasom_zr@yahoo.com
مامان پارمیس
8 مرداد 92 15:09
خدای من چه عالی!! همیشه به سفر. فدای اون شازده خانوم. ماشالا هر روز خوشگل تر میشه.


مرررررررررسی عزیزم
اسیه
8 مرداد 92 15:30
سلام.دیروز ازتون درخواست رمز کرده بودم.کامنتم براتون اومد یانه.در هر حال خوشحال میشم عکسای اوا کوچولو رو ببینم


عزیزم مسنجر یا وبلاگ بده
نگین
8 مرداد 92 15:37
سلام صفورا جون،عزیزم من خواننده خاموش وب هستم و دوستدار آوا جوناگه ممکنه به من هم رمز بده


عزیزم مسنجر یا وبلاگ بده
شب بو
8 مرداد 92 15:45
سلام صفورا جان رسیدن به خیر باشه ایشالا من رمز سوغاتی ها رو فراموش کردم متاسفانه
شب بو
8 مرداد 92 16:04
ای جانممممم این دخمل خوب و ناز و اجتماعی با مامان خوش ذوق و هنرمندش
بسیـــارررر عالی بود و همیشهههه به سفر و شادیییییی


مررررسی گلم
سارا
8 مرداد 92 16:04
وااااااااااااااای ممنــــــــــوووونــــم رمز رو دادین.... .

ن انصافا هتل با کــلاسیــــه.... .
آخی...خب خدارو شکر اون دون دون ها زود خوووب شد.

به به باز آوا جووونی تیــــپ زد و دل مـــارو برد.

عزیزم چه معصوووم خوابش بررده.

نوچ این آواااجووونی ِ مــــا دمه آب هم خــــــعلــــی باااکلااااسه هـــا....ماشاالله...ماشاالله.

منتظر ادامش هستــــیم... .

بازم مررسی بابت رمز... .


ممنونم عزیزم
مهسا
8 مرداد 92 16:15
سلام من همیشه مطالبتون رو میخونم ولی خاموشم میشه به من رمز بدین تا حالا رمز نگرفتم ممنون


عزیزم وبلاگ یا مسنجر بده
آتیه
8 مرداد 92 16:38
عزیز مسنجر دادم ولی رمزی ندیدم میشه لطف کنی ؟


نگرفتم میشه دوباره بدی؟
جوجوبانو
8 مرداد 92 16:41
سلام مامان صفورا گفتم یه چند روزی نبودی. خوش باشید عزیزم. من که رمز سوغاتی ها رو نداشتم؟؟؟؟
مینو
8 مرداد 92 16:42
سلام صفورا جون. پس بگو چرا کم پیدا بودی.
رسیدن به خیر

چه دخملی چه چیزی ماشالا چه خانومی شده به مامانش رفته دیگه


فدات شم مرسی عزیزم لطف داری
مامان آیسو وآیسا
8 مرداد 92 16:59
عزیزم رمزززززز لطفاwww.aysuaysa.niniweblog.com لینکتون کردم لینکمون کنید دیگه صفورا جونبراآوا جوووووون


لینک کردم عزیزم
مامان بهراد
8 مرداد 92 17:53
www.behraaaad.niniweblog.com www.behraaaad.blogfa.com منتظرم عزیزم
مامان مهرناز
8 مرداد 92 18:10
سلااااااااام صفورا جون
رسیدن بخیر همیشه به سفر وگردش

هرروز به وبلاگت سر میزدم میدیدم اپ نکردی راستش اول نگران شدم پس بگو سفر بودین
شرمنده من رمزارو واسه اینکه یادم نره تو یه صفحه ذخیره میکردم دیروز حواسم نبود ویندوزو عوض کردمو کلا پاک شده
لطف میکنی رمزو دوباره بهم بدی مرسی


ببخشید که نگران شدین نشد قبل از رفتن خبر بدم
عزیزم برات فرستادم
نرگس مامان رزانا
8 مرداد 92 18:27
عزیزم عکسا خیلی قشنگ بودن ایشاله همیشه خوش باشید
آواجونو ببوس


ممنون عزیزم
مینا
8 مرداد 92 18:31
عکساتون خیلی قشنگ بود هیشه به مسافرت و گردش عزیزم
صفورا جون واسه پست انتخابات الان هم دیدم نظری نبود عزیزم من همه نظرا رو جواب می دم گلم فقط اون اوایل بعضی وقتا که با گوشی می امدم نت تا نظرات رو باز می کردم یه دفعه ای اشتباهی دستم می خورد نظرات پاک میشد شاید نظر شما هم جزو اون دسته بوده عزیزم
ببخششششششششششششششششید دوستم


ممنون عزیزم
دوباره کامنتمو برات گذاشتم
مینا
8 مرداد 92 18:37
راستی اگه میشه وب منو لینک کنید من که همیشه به آوا سر می زنم و تقریباً تو همه پستا واسش نظر گذاشتم عزیزم
واسه آوا خوشگله ومامان خوبش


لینکت کردم عزیزم
حمیده مامان روشا
8 مرداد 92 18:37
سلام لصفورا جون , من همیشه وبلاگ آوا رو دنبال می کنم دختر من هم فقط 2 یا 3 روز ازآوا کوچکتره . میشه به ما هم رمز بدی عزیزم
مامان بهراد
8 مرداد 92 18:40
صفورا جااان ما همچنان منتظرییییییییییییییییییییییییییییییم ...............


عزیزم خصوصی گذاشتم وبلاگت
سحرناز
8 مرداد 92 18:55
ای جانننننننننن
قربون اون تیپ دلکته آوا بشم


قربونت
جیران بخشنده
8 مرداد 92 19:22
سلام صفورا جون تو این قسمت ایمیل من وقتی ایمیلم رو میذارم میگه اشتباهه مگه همین ایمیل فیس بوک رو نباید بدم


تو متن کامنتت بذار ایمیلو
زینب
8 مرداد 92 20:02
سلام عزیزم من مسنجر و وبلاگ ندارم میشه به ایمیلم بفرستین؟ممنون میشم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 مرداد 92 20:09
دوستم تارمزا تموم نشده یه دونه هم به من بده
جوجوبانو
8 مرداد 92 20:21
به به آوا جونم.
این عکس آخریت خیلی کلاس داره.
همیشه خوش باشید صفورا جون. هتلتون که خیلی معرکه بود. آب و هوا اونجا
چطور بود صفورا جونی....
تو عکس ها که هتل خلوت به نظر می اومد. اینطوری بود واقعا؟؟؟؟



هوا عااااااااالی بود همه میگفتن خیلی گرمه اما اصلا اینطور نبود خیلی باد خنک میومد حتی گاهی آوا از آب میومد بیرون سردش میشد
آره خییییییییلی خلوت بود خوبیشم همین بود
نگین
8 مرداد 92 21:22
مرسی neginazizi167@yahoo.com
هستی
8 مرداد 92 21:52
سلام عزیزم قربونت برم که قابل دونستی Id: omidihasti omidihasti@yahoo.com
دوستدار آوا
8 مرداد 92 23:32
من که همش دارم وبلاگو چک میکنم نکنه عکس جدید گذاشته باشی من ندیده باشم
ولی صفوراا آوا خیلی چهره ی مظلومی داره و تازه عکس مورد علاقه م که نشسته رو صندلیش تو هواپیما طرز نگاهش مثل خاله سمیرا ش شده
من منتظرم سخت


فدات شم عزیزم تو لطف داری به ما خیلی
آرزو
8 مرداد 92 23:54
صفورا جون من ايميل دادم ولي رمزي فرستاده نشده


باور کن برات فرستادم میشه دوباره بدی مسنجرو؟؟؟
عاطفه مامان الای
8 مرداد 92 23:58
خیلی قشنگ بود عزیزم الهی همیشه شاد باشین سه تایی
ممنون از مهربونیت گلم
کسی که نه پدر داره نه مادر...دیابت ورماتیسم هم داره .اعصاب هم که ضعیه از وقتی 2 تا عزیزمو به خاکسپردم ...مجبوربودم
تو ارداری قبلی هم 2 بار به خاطر دیابت بستری شدم .وپر خطر بود
خدا سر هیشکی نیاره میبوسمتون عزیزم


ان شا ا... که خیره خودتو ناراحت نکن گلم
♥saba khanooom♥
9 مرداد 92 1:10
سلام من رمز ندارم که رمز سوغاتی هم دارم
هانیه
9 مرداد 92 1:25
صفورا جون ممنون که بهم رمز دادی عکسا مثل همیشه عالی ایشاا.. همیشه خوش باشید و سلامت من شاید ازتون دور باشم توی این دنیای مجازی اما تو این مدت که وبلاگتونو دنبال میکنم خیلی دوستون دارم من که هنوز نی نی ندارماما وقتی نی نی دار شدم دوست دارم از تجربیاتتون استفاده کنم آخه خیلی قبولتون دارم.قربون آوا برم با اون تیپاشاگه نظر نمیذارم واسه اینه که نی نی ندارم


ممنونم عزیزم همین که به ما سر میزنید خیلی خوشحالم
نی نی نداری اشکال نداره عزیزم دوست مایی به هر حال
آتیه
9 مرداد 92 6:57
lotfi.atieh@yahoo.com بفرست دوستم که دلم آب شد دیگه
مامان آويسا
9 مرداد 92 8:27
واي عزيزم از وقتي موهاشو ميبندي خاااااااااااانمي شده واسه خودشا (ماشاا...) هميشه به گردش


فدات شم ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
9 مرداد 92 8:33
من گرفتم بودم اما حذفش کردم
زهرا دوست آوا
9 مرداد 92 9:45
صفورا جون من رمز سوغاتيا يادم رفته ؟
بي زحمت برام ايميل كن چون تو اداره اجازه مسنجر نداريم ممنون از لطفت


ایمیلای جدید که مسنجرم هست برات فرستادم
زهرا دوست آوا
9 مرداد 92 9:56
صفورا جون بدو رمز بده من يادم رفته مال قبلي رو دلم غش رفت چند روزه هي ميام ميبينم مطلب نيست هي گفتم حتما خيلي سرش شلوغ شده حالا نگو كه دستتون حسابي بند بوده انشاء الله كه هميشه در كنار هم خوش باشيد


فرستادم گلم
مامان بهراد
9 مرداد 92 10:08
عزیزم فقط یک پیام از شما هست که توش هیچ رمزی نیست تو ادرس بلاگفا برام بزار www.behraaaad.blogfa.com
زهرا دوست آوا
9 مرداد 92 10:12
واااااااي قربون اون تيپش موقع رفتن كه با كفشاش ست كرده و نشستنش توي هواپيما آدم ميخواد بخوردش اين دختر ناز
تو هتل هم كه مثل خانم مهندسا رفته تو عمق موبايل و مشغوله كنكاشه (جيگرتو)
واسه عكساي بعدي لحظه شماري ميكنما (راستي اسفند و صدقه به مقدار زياد فراموش نشود)


مررررررسی گلم
مامان بهراد
9 مرداد 92 10:19
ممنونم عزیزم اومد برام
عکساتون خیلی قشنگ بود و عالی بود
فقط کم بود
ایشاالله همیشه به گشت
اتفاقا ما هم قرار بود بریم برای عید فطر انتالیا که متاسفانه تازه متوجه شدم تاریخ پاسم 3ماه مونده به انقضا و فرصتی برای تمدیدش ندارم و برامون یک ضد حال بزرگ شد
عزیزم زودتر عکسای دیگتون رو بزار که ما منتظریم


واااااااای چه بد چه ضدحالی
مهرنوش مامان مهزیار
9 مرداد 92 10:22
سلام عزیزم به سلامتی و دل خوش عزیزم. لطف میکنی به منم رمز بدی . رمز سوغاتی ها رو هم ندارم عزیزم.
رومينا
9 مرداد 92 10:30
عكساتون خوشكل بود به سلامتي
ايشالله هميشه به سفرو خوشيو دَدَدودور


مرررسی عزیزم
تداعی
9 مرداد 92 10:47
دلم باز شد عکسارو دیدممممم
ایشالله همیشه خوش باشید از غذا هم عکس بذار گشنمه


هههههههه با دهن روزه؟؟
مینا
9 مرداد 92 10:48
خصوصی
مامان نخودی
9 مرداد 92 11:26
معلومه که حسابی خوش گذشته
ایشالا که همیشه به شادی و گردش
اون جیگمل خانوم رو هم که آخر دخترای خوبه و اصلا مامان و باباش رو اذیت نکرده رو از طرف من محکم ببوس


فدات شم سمانه جوون بوووووس
مونا
9 مرداد 92 11:52
سلام .من خواننده وبلاگ خوشگل آواي نازنين هستم.
قبلا هم در خصوص شغل بابائي آوا كامنت گذاشته بودم
ك شغلشون چيه؟
ميدونم سخته براتون ولي اگه مايل بوديد برام رمز و ايميل كنيد بسيارممنون ميشم


فرستادم مسنجر با همون ایمیل وارد شی برات میاد
مامان آيسو وآيسا
9 مرداد 92 11:58
واقعا خشگل بودن عكسهاتون هزار تا بوس برا آواي ناززززز وماه


ممنون عزیزم
جیران بخشنده
9 مرداد 92 12:35
مرسی از راهنماییتون jeyran bakhshandeh@yahoo.com


بین jeyran و bakhshandeh فاصله اس؟!!
شیما مامان درینا
9 مرداد 92 13:30
عزیزم رمز میدی لطفاً
زهرا-مامان رضا
9 مرداد 92 13:49
سلام صفورا جون منم رمز میخوام.رمز سوغاتی رو هم ندارم پیام خصوصی بده لطفا البته اگه صلاح دونستی عزیزم
zinat
9 مرداد 92 15:30
عزیزم رمز رو برام نفرستادین.ممنون میشم رمز رو بدین.
tabasom_zr@yahoo.com


فرستادم مسنجرت
سعیده
9 مرداد 92 15:36
عکسا خیلی ناز بودن مخصوصا عکسی که تو هواپیماس
خوشحالم که بهتون خوش گذشته


ممنون عزیزم
مامانی فری
9 مرداد 92 15:38
صفرا جون اگه ممکنه منم رمز
زهرا-مامان رضا
9 مرداد 92 15:49
فدات بشه خاله که اینقدر لباس شنات خوشگله عزیزم


ممنون عزیزم
مامان افسانه
9 مرداد 92 16:40
ممنونم بابت رمز عزیزم
الهههههی چه ناز خوابیده
اون عکسش تو هواپیما عالی
گل دخترمون دیگه خانوم شده هزار ما شا ا...
موفق باشی


فدات شم مرسی گلم
افسانه مامان پارمین
9 مرداد 92 17:20
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی .من هم درخواست رمز رو دارم عزیزم
رها1390
9 مرداد 92 19:57
صفورا جون سلام من بهتون پیغام دادم اما پاسخ ندادید ممنون


جواب دادم مهلت بده گلم
سوده
9 مرداد 92 21:50
ُلام صفورا جان
من خواننده همیشگیت هستم ولی اهل نوشتن نیستم البته یه ند باری نظر گذاشتم ولی فکر نمی کنم یادت باشه
من یه مامان اسفند 90 هستم که دخترم به نظرم خیلی شبیه اواست. اگه بشه براتون عکسش رو می فرستم
وبلگ و مسنجر ندارم ولی فیس بوک دارم
soudeh ghavami
اگه اوکی بود و صلاح دونستی به من هم رمز بده


منم به اسم safoora morvarid هستم بهم پیغام بده گلم رمز بهت بدم
رها1390
9 مرداد 92 22:36
صفورا جان سلام عزیزم من برای اون پست سوغاتی ها پیغام داده بودم اما جواب ندادی اگر مشکلی نیست به من هم رمز بده مرسی


گذاشتم وبلاگت
جیران بخشنده
10 مرداد 92 0:12
بله




عزیزم فاصله رو قبول نمی کنه تو آی دی آدرس درست بهم بده


اسیه
10 مرداد 92 0:56
سلام. ایمیلم اینه Akhodabandeh84@yahoo.com
سمانه مامان کیمیا
10 مرداد 92 2:23
سلامممم
منم رمز


الان من چجووری رمز بدم؟؟؟؟ نه وبلاگ نه مسنجر!!
مامان مهرناز
10 مرداد 92 3:42
وای چه هتل باکلاس وخوشکلی
اوا رو ببینم چقدر خانم وخوشکل شده
چه تیپی زدی قرتی خانم
چه مادر ودختر خوشکلی
همیشه به سفروگردش عزیزم


فدات شم ممنون گلم
مامان حسناسادات
10 مرداد 92 5:00
سلام صفورا جون
میشه منم رمزتون رو داشته باشم؟
راستی با تبادل لینک موافقید؟


فرستادم
خوشحال میشم
راستی رمز پستای رمزدارو بده ببینم
عمه ی آتنا
10 مرداد 92 9:59
خیلی خوشگل بودن عکسا شادیهاتون پایدار باشه همیشه


ممنون گلم
محبوبه مامان الینا
10 مرداد 92 10:38
خیلی خوشگل بودن خانوم خانوما چه تیپی زده اسم هتلتون چی بود صفورا جون؟


ممنون
نوشته بودم که MARDAN PALACE
shvh
10 مرداد 92 14:44
سلام صفورا جون .من از خواننده های خاموشت هستم. لطف میکنی به من هم رمز بدی رمز سوغاتی ها رو ندارم .اینم ایمیلمه:yase.nili99@yahoo.com
اسیه
10 مرداد 92 15:27
ممنون دوستم بابت رمز.خیلی عکسایای خوشگلی بود.چه خوب که اونجا هم حجابتو حفظ کردی.


ممنون گلم
جیران بخشنده
10 مرداد 92 15:38
یه ایمیل جدید ساختم ببینید این رو قبول مکنهjeyran.bakhshandehyahoo.com


فرستادم
جیران بخشنده
10 مرداد 92 15:47
سلام اگه اینم نشد میتونم تو فیسبوک ازتون رمز رو بگیرم البته اگه دوست داشتین
ریحانه مامان رز گل
10 مرداد 92 16:18
سلام مامانی من هیچ رمزی ندارم اگر مقدور بود به منم رمز بدید
هستی
11 مرداد 92 0:39
سلام صفورا جون امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه . خوشحال میشم اگه رمز رو برام ایمیل کنی. مرسی عزیزم
mahsa
11 مرداد 92 12:43
سلام عزیزم من رمز سوغاتیا رو ندارم اگر امکان داره واسم میل کن ممنون میشم خودت و دختر گلتو میبوسم به دختر منم رای بدین لطفا کدش 599
نسرین
11 مرداد 92 13:37
سلام صفورا جون من خواننده خاموش وبلاگتون هستم, میشه به منم رمز بدین؟؟؟ من وبلاگ ندارم ولی ایمیلمو واستون میذارم. ممنون میشم nasrin_y1987@yahoo.com
مامان بهداد
11 مرداد 92 19:03
سلام صفورا جان. همیشه به گردش و شادی. میشه به منم رمز بدید. من رمز سوغاتیها رو هم ندارم. ممنون میشم.
سمانه مامان کیمیا
11 مرداد 92 19:39
منتظر بودم ..گفتم بیام ببینید دیدید.... راست میگی ولی فکر میکردم میشناسی چون هم میلیم رو داشتی قبلا هم لینک هستیم

http://kimya.niniweblog.com/
samaneh_cs@yahoo.com

رمز وبلاگم رو هم که قبلا بهتون داده بودم...فراموشمون کردیدا


شرمنده حواس درستی ندارم به خدا میشه دوباره رمزتو برام بذاری
جیران بخشنده
11 مرداد 92 21:24
مرسی صفورا جون
mina maman parmin
11 مرداد 92 21:48
salam azizam man hamishe webloge avaye khoshgelo donbal mikonam vali tabehal room nashode bod azaton ramz bekham age salah midonin mishe be manam ramz bedid.merc.rasti manam ye dokhtare yek sale daram mesenjeram:mina_h_m253@yahoo.com


خوشحالم از آشناییتون
خدا حفظ کنه دخترتونو وبلاگ نداره؟؟؟
ا416
12 مرداد 92 12:35
ali bud saforra


مرررسی
شمین
12 مرداد 92 14:41
سلام ممنون ازروز همیشه خوش باشید خیلی عکستان نازه


مرسی گلم
سمانه مامان کیمیا
12 مرداد 92 15:53
خصوصی گذاشتم گلم
zahra
12 مرداد 92 18:28
سلام صفورا جون من يكي از خواننده هاتون هستم خيلي شرمندم كه نظر نميذارم ولي هرروزميام و بهتون سر ميزنم اگه براتون مقدور بود صلاح دونستيد ميشه واسه منم رمز بدين من رمز سوغاتيا رو ندارم .اگه خواستين رمز بدين ايميلم رو براتون ميذارمzahra_ghasemi200@yahoo.com
پانیذ
12 مرداد 92 22:16
از بابت رمز ممنون انشاالله همیشه به شادی وسفر باشین اوا جون را از طرف من ببوس


ممنون
mina maman parmin
13 مرداد 92 1:58
azizam mamnon ke behem ramz dadin enshala hamishe be gardesh.espand bara dokhtare khoshgelet yadet nare.jigar tala ba on mayohaye jingolesh.booos


ممنون چشم حتما
یاسمن مامان رادین
13 مرداد 92 11:02
همیشه به سفر.....

عاشقتم من


بوووووووووووس
مامان فتانه
13 مرداد 92 12:25
وااااااااااییییییییییی چه هتل ناز و شیکی عزیزم همیشه به گشت و شادی معلومه خیلی خوش گذشته....


قربونت جای همه دوستان خالی
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 15:37
سلام عزیزممم چند وقت یه بار من سری به وبلاگتون میزنم و میخونم اگه دوست داشتی رمزو به منم بدید ممنونن اوا جونو ببوسین
مامان مانی جون
13 مرداد 92 15:42
منم ندارم رمز سوغاتیارو


فرستادم
هستی(دوستدار آوا)
13 مرداد 92 19:08
چه نی نی خشگلی


مرسی
دخترک
15 مرداد 92 0:11
به منم رمز میدید مامان صفورا؟
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:28
سلام عزیزمم ممنون از بابت رمززز
تا اینجا که همه چی عالیییییییییی
و عکیا خوشگللل و مامان خوشگل و دختر خوشگلللل
میریم ادامه عکسا


فدات شم عزیزم لطف داری
ندا
18 مرداد 92 19:00
سلام صفورا جون
میدونستی آوا جون خیلیییییییییی نازه
خدا برات نیگهشداره
راستی خیلی شبیه دخترعمومه!!!
باور کن!
میشه به ما هم رمز بدید؟
از وقتی اواجون5ماهش بود اینجارو پیداکردیم . با خواهرم همیشه پیگیریش میکنیم


ممنون که به ما لطف دارید
فرستادم
زهرا
20 مرداد 92 13:34
سلام میشه به منم رمزبدین
ندا
20 مرداد 92 16:58
سلام خیییییییییییییییییلی ممنون
سارایی
20 مرداد 92 19:45
عزیزممممم.....براتون پیام گذاشتم..
رمز به ما تعلق میگیره آیا؟؟

ممنونم....دختر گلت را ببوس


آره عزیزم فرستادم وبلاگت
یسنا نفس مامان و بابا
28 مرداد 92 18:01
راستی عزیزم.من شما رو با افتخار لینک کردم.اگه دوست داشتین منو لینک کنید.با کمال پررویی میشه به منم رمز بدین.


حتما عزیزم باعث افتخاره
بهرام
30 مرداد 92 16:52
سلام ممنون از وب جالبتون سفرنامه پلغارستان شما رو خوندم دوست دارم روزي به اونجا سفر كنم اگه ممكنه رمز عبورتون را برام تو وبلاگم بزاريد تا بتونم سفرنامه آنتالياتون رو هم بخونم موفق باشيد
سارا
14 شهریور 92 10:28
سلام صفورا خانم من که نی نی ندارم که براش وبلاگ درست کنم ولی خیلی نی نی دوس دارم چند روزی هست که با وبلگتون آشنا شدم و تمام صفحاتشو خوندم میشه برام اگه امکانش هست رمز بفرستین ممنون afshary.sara@yahoo.com
سعیده مامان آنیسا
7 دی 92 12:02
عزیزم لطف میکنی رمز اینارو هم بدی
سعیده مامان آنیسا
7 دی 92 16:08
فسقلی حاله چمدونتو بخورم