آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

سفرنامه آنتالیا 2

1392/5/9 8:57
نویسنده : مدیر
3,929 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب بریم ادامه خاطرات سفر البته بیشتر به روایت تصویر زبان

چون عکسا خیلی زیاد بود تو یه پست نذاشتم که سنگین بشه.

تو پست قبلی گفتم که دونه هات تو فرودگاه مخصوصا خیلی اذیتت کرد و نمی تونستی کفش پات کنی اما وقتی رسیدیم هتل برات پماد زدم و خوابیدی و صبحش دیگه چیزی نمی گفتی خدا رو شکر اما این مریضی هرچی که بود باعث شد که تو توی این چند روز لب به غذا نزنی گریهگریهگریه

با وجود اینکه انواع و اقسام غذاها اونجا بود اما هرچی برات میووردم نمیخوردی و منم خیییییییییلی دلم میسوخت که حالا چه وقت مریض شدن بود تازه قائله به اینجا ختم نشد از روزای بعدی سرماخوردگی هم بهش اضافه شد عطسه و آبریزش بینی شدید آخ فکر کنم تو استخر که رفته بودی بهت باد خورده بود خلاصه اینکه خیلی بی حال بودی تو سفر و همش تو کالسکه ات خوابت میبرد اما تو ساعتهایی که بیدار بودی خدا رو شکر خییییییییلی کیف کردی نیشخند

تو اتوبوسی که از اسپارتا به سمت آنتالیا میرفتیم ایییییینقدر این شعر حسنی نگو بلا بگو رو اونم با صدای تا ته بلند گذاشته بودی که فکر کنم همه رو کلافه کردی هرچیم که صداشو کم می کردیم خودت سریع تا ته بلندش می کردی آخ

حالا عکسا...

اینجا رستورانه هتله موقع صبحانه این آقاهه رولت تخم مرغ درست می کرد با محتویاتی که هر کی م یخواست سفارش میداد حیف که تو لب نزدی ناراحت :

بازم رستوران:

 

روز اول بعد از خوردن صبحانه رفتیم که یه گشتی توی هتل بزنیم:

اینجا استخرایی بود که به صورت طبیعی درست کرده بودن با سنگای مرجانی و کف شنی خییییییلی خوشگل بود.

تو هم که مهلت ندادی بریم مایو اینا بپوشیم تا چشمت به اب میوفتاد همش می گفتی آب بازی آب بازی اینجا مجبور شدیم بذاریم پاتو بکنی تو آب:

دیگه آماده شدیم بریم آب تنی البته اینجا تو توی کالسکه خوابی:

اما خییییییلی زود بیدار میشی و ...

اینم بار وسط استخر:

ظهر رفتیم ناهار و بعدشم خواب ظهر و عصری دوباره اومدیم استخر:

اینم شبش که تو دیگه خییییییییلی خسته بودی و دوباره تو کالسکه خوابت برده:

شام اون شب منوی دریایی بود کللللللی غذاهای مختلف با ماهی و میگو و خرچنگ و صدف و ...

دوباره لا لا کردی:

همش عینک منو میگیری و اینجووری میزنی بالای سرت قهقهه :

این یکی از استخرای مخصوص بچه هاس البته یکی دیگه مفصل با سرسره و اینا هست که تو پست بعدی عکساشو میذارم:

تا بچه ای رو میدیدی سریع می رفتی طرفش و بلند می گفتی سلاااااااااام نی نی اون بیچاره هم که زبون تو رو نمیفهمید و تو هم هی تکرار می کردی و منتظر جواب بودی زبان فیلمشم ازت گرفتیم خیییییییییلی باحاله قهقهه

اینم ویوی اتاقمونه :

 

 

 ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مریم مامان هانا
9 مرداد 92 11:00
ایشالا همیشه به شادی و سفر عشق من آوا


مرسی خاله مریم گل
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مرداد 92 11:04
سلام صفوراجون رسیدن بخیردوستم دلمون کلی تنگ شده بود
خیییلی عکسهای باحالی بودوکلی ام تجدیدخاطره شدبرام . خوشحالم که خوش گذشته دوستم ایشالا همیشه به شادی وسفرباشید
قربونت عسل طلا که انقدرتیپای نازاستخری زدی مخصوصااون عکس پست ثابت
میبوسمت خوشگل خاله


فدات شم ممنون آناهیتا جوون
زهرا مامان مه سما
9 مرداد 92 11:10
همیشه به سفر عزیزم

معلومه که حسابی بهت خوش گذشته




جای همه دوستان خالی
مامان آيسو وآيسا
9 مرداد 92 11:10
واي صفورا جون همه چي عالي بوده خوشحالم كه بهتون خوش گذشته جاي خيلي قشنگگگگگگگي رو رفتين...
عكسهاي آوا جيگري وخودتونم عالي بودن
مخصوصا اون عكسي كه نازي دارز كشيده با مايو دامن تنشه بخورمت من ناازززززززي آوا


ممنونم عزیییییییییزم
paria
9 مرداد 92 11:19
ایشاالا همیشه به سفر منم دوست دارم برم به نظرت برای ماه عسل خوبه ؟؟؟؟


واااای این هتله عاااااااااالی بود برای ماه عسل و سفر دو نفره خیلی دنج و خلوت و شیک
هستی
9 مرداد 92 11:23
سلام صفورا جان . . .
خیلی عکساتون قشنگ بودن
جیگر آوا گلی مودبو
ان شاالله همیشه خوش باشید . . . . . .


ممنون عزیزم
مینا
9 مرداد 92 11:25
خیلی هتله قشنگیه مشخصه که خیلی بهتون خوش گذشته عکساتونم که مثل همیشه محشره عزیزم


ممنون عزیزم
حنانه
9 مرداد 92 12:07
وای صفورا انشالله همیشه به سیر وسفر باشی عزیزم
قربون دختر برم چه کیفی میکنه کنار استخر از خوشحالی


ممنون حنانه جووووون
mana
9 مرداد 92 12:14
vaay che axae.be nazaram to khode hotel kamel tafrih bod dg ehtiaj nabod adam jae dg bere.in khanomam ke hesabi delbari karde.saforajon montazere poste badi va axae in perancec haaastin


ممنون گلم
چشم حتما
مامان آويسا
9 مرداد 92 12:14
خييييييييييلي قشنگه آدمو به هوس ميندازه كه بره اونجا


هههههههه
مامان مليكا
9 مرداد 92 12:15
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مهرنوش مامان مهزیار
9 مرداد 92 12:25
سلام عزیزم رسیدن بخیر همه چی عالی بود . منم بود مثل آوا همش توی آب بودم عکس ها هم خیلی قشنگ مثل همیشه اما بازم عکس میخوام
راستی عجب قلیون باحالی دست آقای پدر . نمیدونم چرا دلم خواست حالا خوب هر وقت بساط قلیون من در حال غر زدنم


ههههههههه مرسی عزیزم
مریم مامان کیارش
9 مرداد 92 12:48
صفورا جون مرسی که اعتماد میکنی .ایمیلمو میذارم منتظر هستم.dana.1128@yahoo.com
برای آوا


فرستادم مسنجرت
صبا مامان نیوشا
9 مرداد 92 13:07
وای خدای من این دختر آواست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ماشالا هزار ماشالا از همه بیکینی پوشا شیک تره.... همیشه به سفر و شادی باشی دوستم
دلم از اون قلیونا خواست که بابای آوا میکشه


فدات شم صبا جوون لطف داری
رها
9 مرداد 92 13:24
سلام عکسای خیلی قشنگی بود مرسی اما اواجون همش خواب بود نازی عزیزم الهی هیچوقت دیگه رنگ مریضی نبینی!


ممنون عزیزم
فائزه
9 مرداد 92 13:35
سلام صفورا جووون
من با وب شما از طریق یاسی (مامان سید حسن)اشنا شدم و تو فیس بوک براتون درخواست دوستی فرستادم
منتظر خوندن نظرات پر مهرتون تو وبم هستم
اوا جونو یه بوس گنده بکنید


از آشنایی باهاتون خوشبختم عزیزم
مینو
9 مرداد 92 14:03
عزیــــزم آوا که بیحاله تو این عکساش
عااااااشق عکس دومیتون شدم مامانی و دخملی ناز


آره نوشته بودم که مریض بود هنوزم بی حاله بچه ام
آره منم خیلی اون عکسو دوست دارم باباش بی هوا گرفته
زیبا
9 مرداد 92 14:06
یعنی میشه که منم رمز داشته باشم؟! آدرس وبلاگم هست


وبلاگتو اشتباه زدی تو نی نی وبلاگه یا جای دیگه؟؟؟
یاسی
9 مرداد 92 14:16
من رمز میخامممممممم
آرزو
9 مرداد 92 14:23
سلام صفورا جون ببخشيد شرمنده كه تو زحمت افتادي ايميلم baesfand@ymail.com


نمی دونم منظوورت از ymailچی بوده اما اگر یاهو بوده فرستادم خخخخخخ
مریم مامان کیارش
9 مرداد 92 14:37
صفورا جون چیزی نگرفتم


دوباره فرستادم مسنجرت
زهرا دوست آوا
9 مرداد 92 14:40
فقط ميتونم بگم خيلي عالي بود كه انشاءالله كه هميشه در كنار هم شاد باشيد و تندرست (خاله قربونش بره با اون تيپ زدناش)


ممنون عزیییییزم
آسمونی ها
9 مرداد 92 14:53
عکسا به لطف وجود آوا گلی خیلی خوشگله. شما با تور رفتین؟ یه سوال خصوصی ازت می پرسم. اگه میشه جواب بده!
مامان افسانه
9 مرداد 92 14:55
سلام صفورا جون اگر زحمتی نداره منم رمز می خوام اوا جون رو ببوس
دوستدار آوا
9 مرداد 92 15:04
عزیزم چقدر بامزه ست این دختر
مونا
9 مرداد 92 15:06
صفورا جون.با كمال شرمندگي من مسنجرم غير فعاله و از طريق ايميل هم نميتونم ببينم!!شرمنده دوستم.اگه امكان داره بهمون ايميلم بفرستي. ممنونم
زهرا-مامان رضا
9 مرداد 92 15:48
ممنون از بابت رمز صفورا جان
معلومه خیلی خوش گذشته
مواظب عسلک منم باش


مرسی عزیزم چشم
zinat
9 مرداد 92 15:48
واقعا خیلی قشنگ بود.لذت بردم.آوا جون هم که ماشاله با این لباسا و مایوها معرکه شده.
انشاله همیشه کنار هم شاد باشین.


ممنون عزیزم
مامان ایسا
9 مرداد 92 15:49
عزیزم ممنون بابت رمز
همیشه ب گردش
انشاالله همیشه شاد باشید
وویی چ تیگی زده اوا جونم هزار ماشاالله
چ مامان خوشگلییییییی
ما هم اپیم


مرسی عزیزم
حتما میام پیشتون
نگین
9 مرداد 92 15:56
عزیزم خیلی عکساش بامزه و خوشگل بود،ایشاله همیشه به شفر و گردش


مرررسی
زیبا
9 مرداد 92 16:02
هه! بلاگفا رو نزده بودم!! معذرت


گذاشتم وبلاگت
مامان امیر مهدی (سوده)
9 مرداد 92 16:20
سلام مامانی سفر خوش!اگه دوست دارید به منم رمز بدید من هیچ رمزی ندارم
آرزو
9 مرداد 92 16:28
صفورا جون چيزي نيومده ياهو هست ولي همون ymailبايد ميزدي نه yahoo توروخدا ببخش كه همش مزاحم ميشم اگه نشد ديگه خودتو اذيت نكن فقط خيلي دوست داشتم كه ببينمتون بازم شرمنده


میل کردم
مامان افسانه
9 مرداد 92 16:34
ایشالا که همیشه به گردش و شادی باشید
عکسهاتون عالییییی بخصوص اوا جون با تیپ استخریش
جای بسیار زیباییه
مطمئنم که بهتون خوش گذشته
اوا جونی رو ببوس
شاد باشید


ممنون عزیزم
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 17:41
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
سارا
9 مرداد 92 17:43
آخــــی حیف که نتونتس غذاهای خوووشمزه رو بخووووره... .

به به چه آبتنیه خوووبــــیه ه ه ه!

ای بابا این آوا جووونیه ما بازم خیلی معصووووم خوابیــــــــــد... .


آره خیلی حیف شد
شيما مامان رهام
9 مرداد 92 18:21
خيلي قشنگ بود عكسها... هوس اون غذاها رو كرديم
آوا هم كه كشته ما رو با اون تيپاش


فدات شم شیما جوون
mana
9 مرداد 92 18:31
azizam alan hale ava chetore???????


الان خیلی بهتره بی حالیشم بهتر شده
مریم مامان کیارش
9 مرداد 92 19:09
وای صفورا جون شرمنده این همه وقتتو می گیرم .چیزی نگرفتم میشه برام ایمیل کنید.dana.1128@yahoo.com



میل کردم
اتیه
9 مرداد 92 19:46
سلام دوستم چند بار ایمیل فرستادم ولی رمز نفرستادی اشکال نداره من همچنان با دخترم اوا خواننده وبلاگ آوا گلی هستم انشاله همیشه به سفر وشادی باشینlotfi.atieh@yahoo.com


20 بار فرستادم والا
زهرا-مامان رضا
9 مرداد 92 23:00
سلام گلم
با اجازه لینکتون کردم


باعث افتخاره عزیزم
دوستدار آوا
9 مرداد 92 23:26
دوباره سلام ...نه اینکه خیلی دوستتون دارم همش سر میزنم و سوالای جدید به ذهنم میرسه صفورا ی سوال برای استخر رفتنشون ایراد نمیگرن با مایو اسلامی بری اخه شنیدم ترکیه با لباس بدون شنا اجازه نداری بری محوطه استخرا درسته؟]خه خوب مایو اسلامی ی ریزه بسته تره و شبیه مایو نست من شخصا از اون لباسی که وارنا پوشیده بودی برای شنا خیلی خوشم میومد.
اگر دوست داشتی راجب هزینه هتلم برام میگی از هتل خوشم اومد فضاش خوب ب نظر میرسه.ببخشیدا سوالاتم زیاد بود


نه عزیزم هیچ مشکلی واسه مایو حجابی نبود من مثل همون وارنا لباس استخر میپوشیدم یه بار به یکی از هتل ها ایمیل زدم و پرسیدم پوشیدن مایو حجابی مشکل داره یا نه گفت اگه مایوی استاندارد حجابی باشه مشکلی نیست یعنی مثلا لباس نباشه
نیر
10 مرداد 92 1:02
همیشه خوش باشین هتل خیلی خوشگل بود اونطور که مشخصه از خوشگلی هتل اصلا از هتل بیرون نرفتین اواااااااا یعنی فقط عکسهاتو نگاه کردن گفتم ماشالله چقدر لباس لختی بهت میادددددد


هههههه آره بیشتر تو هتل بودیم فقط چند ساعت رفتیم تو شهر و خرید
مامان مهرناز
10 مرداد 92 3:50
عکساتون خیلی عالی بود

خوش به حالتون همش اب بازی وشنا
حال کردین حسابی


ممنون عزیزم جای همه دوستان خالی
رنگارنگ
10 مرداد 92 5:05
سلام صفورا جان خوبی آوا جووووووون چطوره ایشالله همیشه به شادی و خوشی وبه مسافرت و خوش گذرونی اوا جونو ببوس ببخش دیر به دیر بهتون سر میزنم .به منم سری بزن خوشحال میشم


وبلاگتو کامل بذار
عمه ی آتنا
10 مرداد 92 10:06
وای عزیزم توی بیشتر عکسها خواب بوده الان خوب شده حالش؟
همیشه تو شادی و سفر باشین


ممنون عزیزم آره خیلی بهتره
مامان یگانه
10 مرداد 92 10:31
سلام.همیشه به گردش وتفریح.
من نظر مخفی براتون فرستاده بودم شاید ندیدید.اگه میشه به من هم رمزبدید.آخه شما تو لینکهای من هستید ومن مرتب به طور خاموش بهتون سر میزنم
ممنون صفورا جان
farzaneh3684@yahoo.com


فکر کنم برات فرستاده بودم دوباره میل کردم
محبوبه مامان الینا
10 مرداد 92 10:45
خیلی فضای شیک و رومانتیکی داره
راستی صفورا جون با وجود بچه باز هم میشه از همه امکانات هتل استفاده کرد؟سختت نبود واقعا؟


نه خوب به هرحال بعضی امکاناتو نتونستیم استفاده کنیم مثل چتر و جت اسکی و بازی های آبی
مهسا
10 مرداد 92 11:45
سلام به من که همیشه مطالب تون رو می خونم ولی خاموشم رمز نمی دین؟


عزیزم مسنجر بده
مامان آروین (مریم)
10 مرداد 92 11:59
آواجون ایشالا با مامان و بابای مهربونت کل دنیا رو ببینی و همیشه شاد باشی ....


مررررسی گلم
رمیسا
10 مرداد 92 13:52
سلام عزیزم، ان شاالله همیشه در سفر و شادی باشین
امکان داره رمز رو برای من هم بفرستین ممنون میشم.ادرس وبلاگ دخترم رو هم گذاشتم عزیزم
www.mehrsakh91.niniweblog.com


ممنون
بله فرستادم
اسیه
10 مرداد 92 15:38
عالی بود.اوا خیلی خنده دار یه خط در میون خواب بوده


آره والا
مامان امیر مهدی (سوده)
10 مرداد 92 15:47
انشاالله همیشه به سفر و شادی عزیزمممممممممم.


مرسی گلم
مامان ترنم کوچولو
11 مرداد 92 13:06
جانم عزیزم که مریض شدی.
بعضی عکسا برام باز نشد.
همیشه به تفریح در نهایت سلامتی
قلبونت برم میخواستی با نی نی ها دوست شی زبونشونو نمیدونستی.
صفورا جون خودت زبان استانبولی بلدی ؟


احتمالا سرعتت کند بوده همه باز نشده
نه بابا زبون استانبولیم کجا بود خخخخخخ
مامی مائده
11 مرداد 92 16:45
وای اون سلام گفتنش خیلی بامزه بود


ههههه کشته بود ما رو اینقدر آویزونه بچه ها بوود خخخخ
شمین
12 مرداد 92 14:49
وای خرچنگم خوردی چطور?


نه بابا گفتم بود اما نخوردم اما صدف خوردم هههههه
مامان کوروش (زهره)
12 مرداد 92 15:06
من رمزتُ ندارم صفورا جون میشه ببینم عکساتونُ؟
دنیا مامان درا
13 مرداد 92 8:53
سلام صفورا جان میشه منم پسورد داشته باشم عکسها رو نگاه کنم اخه من عاشق اوام.هر وقت میام وبلاگ دخترم درا رو ببینم حتما حتما سایت اواجون رو هم می بینم حتی لینکش هم کردم.ممنون میشم
آني
13 مرداد 92 9:15
هميشه به سفراي اينطورييييييييي خيللللللللللي قشنگ بود معلومه كه خيلي خوش گذشتهههههه الهي كه ديگه هيچوقت مريض نشي

البته صفورا خوابش بخاطر تغيير آب و هوا هم بوده مخصوصا اينكه همش توي آب بوده


آره ممکنه
یاسمن مامان رادین
13 مرداد 92 11:08
چه دختری.

چه مامانی...

چه هتلی...
چه آب بازی هایی....

به به


جای دوستان خالللللللی
مامان فتانه
13 مرداد 92 12:29
خیلی خیلی خیلی هتلش نازه عالی بودن عکسا


مرسی
مامان کوروش (زهره)
13 مرداد 92 13:57
مرسی که رمزُ دادی بهم عکساتون عالی بود همه چی شیکُ بی نقص بوده!


قربونت ممنون
مامان بهداد
13 مرداد 92 16:25
سلام صفورا جان. مرسی که رمز دادی.
امیدوارم که همیشه به گردش و سفر باشید و همیشه شاد و خوشحال باشید.
اوا گلی هم که کلی کیف کرده و تمام مدت آب بازی کرده.
خوش باشید.



ممنون
مامان الهام كوچولو
14 مرداد 92 18:59
سلام. رمز امكانش نبود؟


ای بابا رمزو برات گذاشته بودم وبلاگت نکنه اشتباه گذاشتم دوباره وبلاگتو بگو
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:31
به به چه عکسای قشنگیی خیلی عالیو خوبه
همیشه خوش باشید عزیزمممم


مرررسی گلم
فاطی
17 مرداد 92 1:28
اوای عزیزم الهی قربون اون زبونت شم که صفورا جون میگه تا هر بچه ایو میدیدی میرفتی و بهش سلام میکردی و منتظرش میموندی خیلیییییییی شیرینی
کاش خدای مهربون یه دختر نازو شیرینی مثل تو به ما هم عطا کنه


ایشالا خدا هر زن و مردی که بچه دوست داره رو صاحب یه بچه سالم و گوگولی بکنه الهیییی آمییییین
سحرمامان آميتيس
18 مرداد 92 17:38
صفورا خوب منم ببيننننننننننننننننم اين سومين باره رمز ميخوام


به جان خودم همون بار اول گذاشتم وبلاگت
سعیده مامان آنیسا
7 دی 92 16:16
صفورا جونم خیلی نازی آوا هم به خودت رفته عکسا عالی بودن من تا حالا آنتالیا نرفتم اما تا دلت بخواد ارزروم رفتم البته برای خرید دعا کن شوشوی ما هم مارو ببره آنتالیا ------------------------------------------------ ممنون عزیزم لطف داری