آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آوای دلنشین

سفرنامه آنتالیا 3

1392/5/10 8:56
نویسنده : مدیر
3,328 بازدید
اشتراک گذاری

 و اما بقیه عکسا:

 بازم خواب آخ :

اتاقمون طبقه هفتم بود شماره 7061 این عکس جلوی اتاقمونه:

و ویوی لابی از طبقه هفتم:

بازم تا نی نی دیدی دویدی سمتشون:

واااااااای یه بار تو لابی چند تا خانوم با بچه هاشون داشتن عکس می گرفتن تو هم سریع دویده بودی رفته بودی پیش بچه هاشون که باهاشون دوست بشی خخخخخخ آبرومون رفت زبان

ویوی هتل از بالای پل وسط استخر:

اینم استخر مخصوص بچه ها که تو کلللللللللی حال کرده بودی با سرسره هاش:

خانوم بد نگذره یه وقت چشمک :

این عکسم بابایی بی هوا از من گرفته:

ویوی بیرون هتل:

درب ورودی:

این عکسم گذاشتم که فکر نکنی حالا هیچی اذیتمون نکردی یه وقتایی که چیزی می خواستی بهت نمیدادیم یا کاری که می خواستی بکنی نمیذاشتیم انجام بدی هر جا که بودی وسط رستوران، لابی و ... اینجووری خودتو وسط زمین ولو می کردی و آبرومونو می بردی منتظر : (نمیدونم این عادت زشتو چجووری اصلاح کنم آخ)

این کیفم اونجا برات خریدیم که خیییییییلی دوسش داشتی:

در راه برگشت به فرودگاه اسپارتا:

اینجام یه جا وسط راه بود که اتوبوس وایساده بود با این نی نیه دوست شده بودی اونم اومده بود چسبیده بود بهت و سفت بغلت کرده بود تو هم که پایه ... مامانش اومده به زور جداتون کنه هممون مرده بودیم از خنده قهقهه:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (107)

جوجوبانو
10 مرداد 92 11:01
اااااااااااای جانما،

چقدر هتل شیک و قشنگی بود، واقعا می ارزه اگر زیاد هزینه کرده باشید.

تمام اینها رو خوبه که ثبت می کنی برای دخترت، خاطراتتون همیشه شیرین باشه و توش خبری از غم نباشه به حق این روزها. راستی شب های احیا به یادت بودم




ممنون عزیزم که به یادم بودی خییییییییلی التماس دعا آوا رو هم یادت نره


مینا
10 مرداد 92 11:07
بازم همه عکساتون قشنگن تیپایه آوا جونو که نگووووووووووووووو قرتی خانم


مررررررررسی عزیزم
الی مامی آوا و غزل
10 مرداد 92 11:47
سلااااام صفورا جونی
مثل همیشه مادر و دختر تک و خوشکل و20



قربونت لطف داری
مامان آروین (مریم)
10 مرداد 92 11:54
صفورا جون خیلی خوبه که همه عکسا رو با توضیحات میزاری تا در آینده برای آواجون ثبت باشن ....
عکسا خیل قشنگ و زیبا بدون مخصوصا دراز کشیدن آواجون رو صندلی کنار استخر ، با نوشیدنی کنارش ........
چقدر خوب آواجون عینکش رو درنمیاره و میزاره رو چشاش باشن


مرسی مریم جوون
چرا بابا به بدبختی گذاشتم رو چشمش برای عکس گرفتن خخخخخخخخخخ
مرمر
10 مرداد 92 11:57
صفورا جون یه بار فکر نکنی ما بدون وبلاگا هم دل داریما.بابا رمز که نمیدی لااقل دوتا عکس بزاز دلمون شاد بشه.بوووووووس


اتفاقا رمز اینا رو میدم چون عکس بی حجاب توش ندارم مسنجر یا ایمیل بده
هستی
10 مرداد 92 12:00
به هوس افتادیم که برویم . . . . . . ولی حیف که آوا نداریم . . . . . .


ههههه
مریم مامان کیارش
10 مرداد 92 12:08
وای قربون تیپهای اوا خانوم با اون مایوهای خوشگلش.خاله جون دلم ضعف رفت.صفورا جون خیلی معلوم خوش گذشته ایشالا که همیشه خوش و شاد باشید. و همیشه به این سفرا


ممنون جای همه دوستان خالی
مریم مامان کیارش
10 مرداد 92 12:10
صفورا جون از اینکه برام وقت گذاشتی و رمزو برام میل کردی ممنون دوست عزیز


خواهش می کنم دوستم
مامان ایسا
10 مرداد 92 12:20
کلی از عکس ها الذت بردم
امیدوارم همیشه خوش باشید
اوا جونم معلومه حسابی بهش خوش گذشته


مررسی گلم
رها
10 مرداد 92 12:21
چه دخمل اجتماعیه این آواجونمون...خیلی عکساش ناز بود
امیدوارم همیشه خوش باشید عزیییزم


ممنون دوست خوبم
سمانه
10 مرداد 92 12:30
safura jun lotfan be manam ramz bede
لیلا مامان پرنیا
10 مرداد 92 12:33
صفورا جون منم رمز گشتم رمزت برای پست سوغاتها رو پیدا نکردم قسمت نظراتم
زیبا
10 مرداد 92 12:39
مرسی واسه رمز. خیلی ناناز بودننننن عکسا


خواهش می کنم گلم ممنون
ونوسی
10 مرداد 92 12:44
به بهههه چه عکسای خوشگلی و شیکیییی
ای جووونم آوای قرتیییی با اون تیپ و عینکش بخورمت جوجووووو
چقدر خوب همه جا در عین حال که حجاب دارید بسیار شیک و موقر و دوست داشتنی


ممنون عزیزم لطف داری
ونوسی
10 مرداد 92 12:45
عزیییییزم آوای مهربووون اجتماعی
آسمونی ها
10 مرداد 92 12:48
سلام دوست گلم ممنون بابت فرصتی که گذاشتی تا به سوالم جواب بدی ... روزهاتون شاد شاد شاد ...
پریا
10 مرداد 92 12:59
وایییی عزیز خاله با تمتم قشنگیهات صفورا جون دوست دارم برم ماه عسل هزینش چقدر شد ؟؟؟چندروز بودید؟؟؟
مینو
10 مرداد 92 13:11
ای خدااا نگا چطوری اون نی نی رو بغل کرده


:p
مرضیه
10 مرداد 92 13:29
عالی بود صفورا جون
همیشه به شادی وگردش عزیزم


ممنون
هستی
10 مرداد 92 13:39
سلام مامان آوا جون منم رمز میخوام من خواننده خاموش آوا جونم و کلیم دوسش میدارم.میشه به منم رمز بدین


فرستادم
هستی
10 مرداد 92 13:41
مامان صفورا جون میلمو گذاشتم خوشحالم میکنی رمز بم بدیممنون
مامان یگانه
10 مرداد 92 14:34
صفوراجون ممنون از اینکه به من رمز دادی
عکسها خیلی قشنگ وفوق العاده بودن.انشالله همیشه به سفر وگردش باشید.هتلش هم محشر بود.ماشالله مادر ودختر خوشگل وخوش تیپ.
دوست داشتید به وبلاگ دختر منم سر بزنید.


ممنون عزیزم
چشم حتما
سحرمامان آميتيس
10 مرداد 92 14:40
lمنم دوست دارم ببينم كاش عكس هاشو ميذاشتي اگه اشكالي نداره منم ميشه ببينم؟


آره عزیزم فرستادم
مامان ثمین
10 مرداد 92 14:52
هستی(دوستدار آوا)
10 مرداد 92 15:04
میشه رمز رو بگین دلم برای آواجونی تنگ شده!
فاطمه مامان رها
10 مرداد 92 15:40
سلام. پیگیر وبت هستم. اگر دوست داشتی رمز بده

به وب دخمل منم سر بزن


چشم حتماً
اسیه
10 مرداد 92 15:47
اون عکسه که خودشو ولو کرده خیلی باحالهدر ضمن خیلی خوشتیپی اوا گلی


مررررسی خاله
شمین
10 مرداد 92 16:39
سلام من ی بار دیگه هم رمز خواستم اما بهم رمز ندادی


ببخشید ندیدم لابد الان برات میذارم
مامان عرشیا
10 مرداد 92 17:32
سلام خانمی خوبی اوایی خوبه .
توی کلوب نمیبینمت که ازت رمز بگیرم اگه میشه برام رمز را بزارین وب عرشیا .ممنون میشم .


وبلاگت باز نمیشه
مامان دوقلوها
10 مرداد 92 19:31
عزیزم من که از دیدن این عکسای خوشگل لذت بردم خوشحالم که بهتون خوش گذشته آوا جونو ببوس مامانی


ممنون عزیزم
رها1390
10 مرداد 92 20:50
عزیز دلم امیدوارم همیشه کنارهم خوش زندگی کنید ممنونم که به من اعتماد کردی آواگلی را یه بوس آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآبداربکن
حنانه
10 مرداد 92 22:27
قربون دختر برم که ابروی مامانشو تو خارج برده وخودشو رو زمین ولو کرده ههههههههههههه
واقعا عگس هات قشنگه صفورا جون


ههههههه میبینی تو رو خداااا
رقیه
10 مرداد 92 23:46
سلام صفورا جون منم جز خواننده های همیشگی ولی خاموشت هستم خیلی دوست دارم عکساتونو ببینم.اگه ممکنه میشه منم رمزتونو داشته باشم.ممنون.
دوستدار آوا
11 مرداد 92 0:12
همیشه به گردش و شادی الهی همیشه سایه تون بالا سر آوا باشه و در کنار هم خوش باشین


ممنون عزیزم
دوستدار آوا
11 مرداد 92 0:19
صفورا جون ای کاش عکسای بیرون از هتلم میزاشتی ببینیم این دختر ملوس چ کارا کرده ولی من که باورم نمیشه اون عکسی که آوا رو زمین دراز کشیده باشه خودشه


عزیزم بیرون از هتل فقط خرید رفتیم عکس خاصی نبود کلاً بیشتر تو هتل بودیم واسه استراحت رفته بودیم نمی خواستیم زیاد این ور و اون ور بریم
مامان الهام كوچولو
11 مرداد 92 0:40
عزيزم اگه امكانش هست منم رمز؟
الی مامی غزل و آوا
11 مرداد 92 0:51
سلام صفورا جونی
ممنون اومدی وب دخترام
راجع به عکس نی نی شکمو خیلی زحمت کشیدم تا عکس گرفتم آخه آوا خیلی آتیش میسوزوند و توی دیگه جا نمی شد
خلاصه هر جور بود گرفتم ولی رتبه اشون خیلی کمه
اون عکسم موهاشو با کش اول بستم بعد روش گل سر زدم عسیسم
ممنونم قابل دونستی اومدی
آوا جیگر رو ببوسی
از طرف خاله الی آوا و غزل واسه آوا جونیییییی


خواهش می کنم گلم تو هم گل دختریا رو ببووووووووووووس
مهدیه مامانیه مهلا
11 مرداد 92 2:51
سلام صفوراجون.من وبلاگتونودنبال میکنم همیشه.میشه بهم رمزبدین
آرزو
11 مرداد 92 4:26
سلام صفورا جون خيلي ممنون از اينكه لطف كردي رمز فرستادي خيلي اذيت شدي واقعا عكساتون يكي از يكي قشنگتر وزيباتره ايشالا هميشه دركنار هم زندگي شادي داشته باشين آوا جون خيلي خيلي نازه ومهربون كه اينقدر دوست داره باهمه دوست بشه قربونش برم


ممنون عزیزم
سلما
11 مرداد 92 6:03
سلام صفورا جون منم از خواننده های همیشگی وبلاگت هستم که همیشه عکسای قشنگتونو می بینم. اگه می شه به منم رمز بده. ممنون.
مامان امیر مهدی(سوده)
11 مرداد 92 10:10
با اجازه لینکتون کردم عزیزم اوا گلو ببوسید


ممنونم گلم باعث افتخاره
زهرا-مامان رضا
11 مرداد 92 11:54
قربون دخملی برم با این همه شیرین کاری؟
رضا خیلی خوشش اومده از آوا جون.فکر کنم مجبورم همین روزا یه سر بیایم خونتون برای امر خیر!!!


الهههههههی عزیییییییییزم
خاله ساحل
11 مرداد 92 12:43
salam sharmande man khanande khamoosham ba koli khejalat mitoonam ramz dashte basham ???
مامان ترنم کوچولو
11 مرداد 92 13:19
همیشه شاد باشین و سلامت قربون این ملوسکم برم با این عکسای فشنی.جییییییییییییییییییییییگر خانوم آفتاب میگیرین کنار استخر نوشیدنی به بغل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزمی.همیشه سلامت باشی


مررررررررسی
نرگس مامان باران قلنبه
11 مرداد 92 13:36
سلام صفورا جونم سه تا پست رو هم دیدم واقعا لذت بردم ایشالا همیشه تو گردش و شادی باشین


مرسی نرگس جوووون
سارا
11 مرداد 92 16:08
و باز هم میگم چقدر معصوم خوابیده ه ه مثل همیـــــــــشه... .

عزیــــزم چه استخر باحالیــــه...همون استخر بچه هارو میگم...آوا چه کیفی کرده هـــــــا.

ینی من عاااشق این نی نی ها هسم که کیف دخترووونه خووووشگل دستشونه و کلی ذوق میکنن مثل آوا جوووونیمون

عزیزم چقدر روابط اجتماعیه بالایی داره ه ه .


ممنون سارا جووون
آتیه
11 مرداد 92 18:37
سلام مرسی که رمز دادی والا به دست ما هم همین یکبار رسید عکسات خوشگل بود اوا جون هم که حرف نداشت از هتلت خیلی خوشم اومد خوشگل بود


مرسی عزیزم
مامان آيسو وآيسا
11 مرداد 92 20:59
بازم همه عكسهاي آوا جيگري ناززززز بودن وعاااااااااالللللللللللييييييييييييييي


مررررسی عزیزم
لیلا مامان پرنیا
11 مرداد 92 23:42
کلی کیف کردم.. اول ممنونم که رمز رو دادی تا بتون از دیدن روزهای خوبی که گذروندین لذت ببرموبهد عهم عالی بود امیدوارم همیشه تجربه های شیرین وروزهای خوب در انتظارتون باشه
برای مادر ودختر نازو خوشتیپ


ممنون عزیییییییزم
مامان مهرناز
12 مرداد 92 1:11
عکسا مثل همیشه عالی بود
ان شالله همیشه خوش باشین


ممنون
مامان ارزو
12 مرداد 92 2:51
همیشه به سفر . عکسا عالی بود . آوا هم که مثل همیشه تک


ممنون عزیییییییزم
زهرا دوست آوا
12 مرداد 92 9:13
خيلي عكسهاي قشنگي بود من كه خيلي لذت بردم مخصوصا اون عكسي كه كيفش رو انداخته و دستشم بالا برده انشاءالله كه هميشه لحظات زندگيتون شاد باشه.


ممنون عزیزم
تداعی
12 مرداد 92 10:18
خیلی جای شیک و قشنگی بود ایشالله همیشه خوش باشید


مرررررسی عزیزم
مامانی فری
12 مرداد 92 11:15
اینشالله در کنار هم خوش و خرم باشید وهمیشه از این سفرهای قشنگ بریدو خوش بگذرونید عکسها خیلی قشنگ بود عزیزم اوا جونو ببوس


ممنون مامان فری مهربووووون
پانیذ
12 مرداد 92 12:05
سلام من از خواننده های خاموشتون هستم میشه رمز بدین
نسرین
12 مرداد 92 12:14
خیلی خوشگل بود صفورا جون
واسم تجدید خاطره شد انشاالله همیشه به سفر و شادی.


ممنون
مونا
12 مرداد 92 13:04
سلام صفورا جون
مرسي كه رمزو ايميل كردي واسم.
عكسها خيلي خيلي قشنگن و هتل هم شيك و زيبا.
آواي دلنشين هم مثل هميشه حوشگل و شيك و خوردني اميدوارم كه هميشه در شادي و سلامتي و خوشبختي بسر ببريد.
بازم ممنون كه وقت گذاشتي رمزو واسم ايميل كردي


خواهش می کنم عزییییییزم
مامان عرشیا
12 مرداد 92 13:38
وایی عزیز اوا چه خانم بوده وچه عکسهای خوشگلی گرفتی ازش .
اوووو راستی چه هتل خوشگلیییییییییییییییییییییی ایول من عکسها را دیدم انرزی گرفتم .ههههه ایشالا همیشه به خوشی ومسافرت خارجکی خواهرررررررررر .


فدات شم عزیزم مررررررسی
خاله ساحل
12 مرداد 92 15:42
salam mamane ava kheyli mamnoon babate ramz . hame axa aali bood hamishe be gardesho safar dar kenare khanevade va avaye naz .dokhtare ghashangetoono beboosin


ممنونم عزییییییییزم
سمانه مامان کیمیا
12 مرداد 92 16:21
به به خیلیییییییییییییییییی قشنگ بودنننن...فدای این دخمل ناناز و قرتی بشم من با اون تیپاشششش....
خیلی خوشگل بودن صفورا جان
خیلی هتل شیکی بوده...همیشه به گردش و خوشی عزیزمممم...ایشالا به داماد و نوه ها یه سفر برید این هتل دوباره

ماشالا اوا روز به روز ملوس تر میشه مخصوصا اونی که تو راه رفت رو صندلی هواپیما نشسته یه خانم به تمام معنا شده عزیزمممم
ممنون بابت رمز
یه سوالی داشتم گلم...من خیلی دوست دارم یک سفر انتالیا بریم ولی یک دغدغم مایو تو ابه اونجا هم که فقط ابه و بس چون مثل شما پوشیده میرم ...عکسایی که تو اب بود معلوم نبود میشه بپرسم که چی میپوشیدید و از کجا تهیه کردید؟دبی که رفتیم با این مساله مشکل داشتم ولی پیداست شما تجربه دارید حسابی مرسی عزیزم


ممنون عزیزم از ابراز لطفت
راستش من اینققققققققدر عاشق آبم که با وجود با حجاب بودنم نم یتونم ازش بگذرم من مایو حجابی استفاده می کردم تو عکسای بلغارستان که پارسال گذاشتم عکس ازش گذاشته بودم سرمم که کلاه داشتم اونو از دبی گرفته بودم من ایران پیدا نکردم اما بعدا شنیدم ایرانم آوردن
سمانه مامان کیمیا
12 مرداد 92 16:22
راستی من همیشه میام سر میزنم وبلاگش رو و از شیرین کاری هاش لذت میبزم فقط نظر نمیزارم
خوش باشید همیشه دوستم


مرسی دوست خوبم
mana
12 مرداد 92 16:39
man ke aslan shena dost nadaram vali in rango tamizie aaab vaghan mitalaaaaaaabe.in estakhroo mikhaaaaaaaaaaaaam
مامان ایسان
12 مرداد 92 16:43
واـــــــــــــــــــــــــــــــــی
سفر ها بی خطر خانمی همیشه به گردش باشید
چقدم جایه قشنگی رفتید مثل همیشه
فدایه اون شیرین خانم برم با اب بازی هایی که کرده با اون تیپ خوشگل شنات اون مایوهات منو کشته اخه
خیلی اوا جان باید خوش سفر بوده باشه چقدر شیرین خوابش رو مبل ها هر موقع خوابش گرفته انگاری از هوش رفته بی در دسر
ببخشید تک تک نظر نذاشتم دیگه
ازهمه عکسهاتون لذت بردم همیشه شاد باشید عزیزم
کوچولومونو ببوس


ممنونم عزیزم
لیلا
12 مرداد 92 16:56
سلام... من از وقتی آوا کوچولو به دنیا نیومده بود وبلاگتون رو می خوندم. می تونم رمزو داشته باشم؟؟؟ ممنون می شم اگه بدید...
شیما مامان درینا
12 مرداد 92 17:43
کامنتم سه پسته اس عکسا خیلی خوشگل و قشنگ بود جای واقعاً خوشگلی رفتید و همه چیز عالی و رویایی آوا جونم که نگو خیلی خیلی بامزه بود با اون عینک و آفتاب گرفتنش امیدوارم همیشه از این سفرای خوب و تجربیات سه نفری داشته باشین


ممنونم شیما جوووونم
باران اردیبهشت
12 مرداد 92 18:12
خوب از عکسا معلومه که خیلی بهتون خوش گذشته

الهی همیشه از این سفرهای خوب برید و کلی هر روز بهتون خوش بگذره .

سفر 3 نفری بیشتر مزه میده نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که تا حالا تجربه نکردیم همیشه خانوادگی رفتیم


هر کدومش یه لطفی داره باران جوون اما تجربه خوبی بود
نیلوفر
13 مرداد 92 0:13
سلام دوست عزیزم، دلم واسه آوا و شما خییلی تنگ شده بود، خونمو عوض کردم کلی گرفتار بودم تا اینترنتم وصل شد سرییییییییییییع پریدم وب آوارو ببینم. 7 - 8 روز پیش خواب دیدم آوا بزرگ شده منم معلمش شدم دارم بهش دیکته میگم! اینا از اثرات دلتنگیه هااااا. قربون خراب کاریاش برم ممممممن . راستی رمز سوغاتیارو بهم داده بودی اما من نتونستم پیداش کنم، میشه واسم ایمیل کنی؟ کلا با مسنجر مشکل دارم ، ایمیلمم که اینه:
pink.lotus69@yahoo.com


ممنون عزیزم
خدا رو چه دیدی شاید معلمش شدی خخخخخخ
فرستادم رمزو
zahra
13 مرداد 92 1:19
salam safora jon.man az aval webloge ava khoshgelaro mikhondam amma hichvaght nazar nadadam man mamane ye dogholoee 1 sale be esme dina va ilia hastam.dokhtaram kheili shabihe avast.bas ke to dorane viyaram webloge avaro mikhondam.age barat maghdor hast mishe behem ramz bedin?man weblog nadaram .shiner_zm62@yahoo.com


عزییییییییییییییزم چه باممزه خدا حفظشون کنهههههه
کاش عکساشونو میذاشتی ببینم
فرستادم رمزووو
زینب
13 مرداد 92 2:07
سلام صفورا جون من تا حالا دوبار پیام دادم قرار بود بهم رمزو بدین ولی تا حالا ندادین .در هر صورت اوا جونو ببوس اگه دوس داشتی رمزو بده


من ب همه جواب داده بودم فرستادم برات
سلما
13 مرداد 92 6:02
خیلی قشنگ بود عکسا.ایشالا همیشه به گردش و سفر.


مرسی
آني
13 مرداد 92 9:09
خيليييييي هتل قشنگي بوده واقعا palace به تمام معنيه

وايييييييييي مردم از خنده وقتي ديدم آوا عين آيلين وقتي چيزي رو ميخواد و ندين بهش وسط زمين دراز ميشه حالا هر جا باشه ما منم ازين كارش متنفرمممممممم راه حلش چيه؟


راه حلششو پیدا کردی به منم بگووووو
محبوبه مامان الینا
13 مرداد 92 9:56
باز هم عالی وای خداااااااااا آوا چقدر نازه با تریپ لب ساحلی


قربونت ممنون
محبوبه مامان الینا
13 مرداد 92 9:58
راستی صفورا جون مایوتو از کجا خریدی مارکش چیه؟ با توجه به موقعیت شغلیت خیلی خوب تیپ زدی و تعادل رو رعایت کردی


عزیزم من از نظر شغلی مشکلی نداشتم به خاطر اعتقادات خودم بوده
یاسمن مامان رادین
13 مرداد 92 11:14
واااااااااای صفولا کلی از دیدن عکسات کیف کردم.

الهی همیشه شاد باشین.
اون عکسه که وسط هتل خودشو پهن کرده خیلی باحاله کلی خندیدم.



ههههههه دقت کنی میبینی گریه داره نه خنده
یاسمن مامان رادین
13 مرداد 92 11:16
راستی چه حالی کردیا آوا همش خواب بوده.

رادین که تا ما چشممون رو نمی بستیم نمیخوابید که نکنه از چیزی عقب بمونه جز یکی دو مورد.


عزییییییییییزم قلدری هم می کرد اونجا؟؟؟ خخخخخخ
مامان فتانه
13 مرداد 92 12:32
خیلی عکسا عالی بودن ولی چرا همه عکسا تو هتله؟یعنی جای دیدنی نرفتین؟


نه والا جای دیگه نرفتیم پارک آبی و تفریحات ساحلی و اینا رو که با بچه نمیشد بریم کشتی و اینام که همش بزن و برقص و کف پارتی و ایناس که اهلش نبودیم فقط خرید رفتیم که اونم عکس نداشت
کلا ما فقط برای استراحت رفته بودیم نه گشت و گذار آنتالیا که خیلی جای خاصی هم نداره
masi
13 مرداد 92 12:46
صفوراجان میشه به منم رمز بدید
مژگان
13 مرداد 92 13:45
سلام صفورا جون من از خواننده های وبلاگتون هستم . دخترم 3 ماه از اوا جون کوچتره ما قصد سفر داشتیم ولی میترسم 3 تایی سخت باشه .دخترم خیلی بد غذاست .خوشحالم به شما خوش گذشته .میتونم اسم هتل و تور تونو بپرسم



برو ایشالا که سخت نمیگذره هتل ما MARDAN PALACE بود و تورمون هم از الی گشت گرفتیم یا همون ایران اسکای گروپ
مامان مهرزاد
13 مرداد 92 16:31
صفورا جان به منم رمز میدی تا بتونم عکسای آوای ناز رو ببینم .
مامان بهداد
13 مرداد 92 16:33
سلام صفورجان
به به . چه دختری چه تیپی . ای جانم که اینقدر شیک و خوش تیپه.
به به چقدر هم بهش خوش گذشته
ای جانم که با همه هم دوست میشه.
ببوسش این آوای ملوست رو .
همه چیز عالی بود.
خودتون . نی نی تون. عکسا. جای با صفا و زیبا.
همیشه سلامت و خوش باشید.



فدات شم لطف داری عزیزم
ساناز مامان دانیال
13 مرداد 92 17:00
سلام میخواستم ببینم میتونم رمزتون را داشته باشم
هستی(دوستدار آوا)
13 مرداد 92 18:40
سلامخیلی مهربونید که به من رمز رو دادیدواقعا مرسیچه لباسای نازی پوشیده بود آواجونمعکس آخری هم که از خنده قش کردم ولی صفورا جون حتی فکرشم نمیکردم انقدر زود جواب من رو بدید! خیلی دوستون دارم


خواهش می کنم دوستم
فاطمه مامان رها
14 مرداد 92 1:51
عزیزم رمز برای من نیومد اگه ممکنه برام میل کن shaparakcc@yahoo.com
شهرزاد
14 مرداد 92 5:09
سلام من وایستادم سفرنامه کامل بشه بیام خیلی خوشگل بودن عکسات واقعا زحمت میکشید لحظه به لحظه زندگیه جوجو رو ثبت میکنید همیشه ب سفر و خوشی صفورا خانوم[ماچ


مرسی گلم
سارا
14 مرداد 92 16:03
سلام مامان آوا جون میشه به منم رمز بدین من خواننده خاموش آوا جون هستم و کلی هم دوسش دارم
مامان دینا
14 مرداد 92 16:36
همه چی عالی بود صفورا جون.همیشه به گردش و تفریح.


ممنون
مامان مانی جون
14 مرداد 92 17:02
ممنون عزیزم
الهی همیشه به سفر و خوش گذرونی
قربون آوا جون مهربون و مودب هم برم من
ای جونم
خاله لجبازیت به کی رفته اینجوری پخش زمین شدی
بوس


لجبازیش به کی رفته؟؟؟ اوه اوه ندیدی مامان و مامان بزرگشو تازه آوا ورژن خوبه ماس هههههههه
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:35
همه رو دیدیممممممممممم
خیلی خوب بود عزیزم
ایشالا همیشه به گردشو سفرای خوب و تفریح باشید صفورا جون
لینکتون کردم دوستممممم لیتون خندون دلتون شاد بوسسسسسسسسسسسس


ممنونم دوست خوبم
مواظب خودتو و نی نی گلت باش
آرانم ببوس
مژگان
15 مرداد 92 15:01
صفورا جون منم میتونم از شما رمز بخوام فکر میکنم توی تصمیم برای سفر رفتن کمکم کنه .البته خیلی دوست دارم عکس های اوای ناز شما رو هم ببینم


فرستادم
النا
15 مرداد 92 15:40
همیشه کنار همدیگه خوووووووووووش باشین
با قسمت کردن عکساتون ما رو هم خوشحال کنیییییییییییین



ممنون
متوجه نشدم
سمیرامامان آوا
15 مرداد 92 18:53
سلام صفورا جون همیشه به شادی وگردش آوا خوشگلو ببوس منم خیلی دلم میخواد عکساتو ببینم اگه برات مقدوره به منم رمز بده راستش چند بار خواسنم بگم روم نشده
مامان بنيتا
15 مرداد 92 23:50
اميدوارم هميشه سفراي زيبا برين
كلي از ديدن عكساتون لذت بردم


قربونت ممنون
مژگان
16 مرداد 92 10:44
مرسی واسه دادن رمز عکس ها خیلی ناز بودند همیشه شاد باشید.


ممنون
فاطی
17 مرداد 92 1:21
سلام اوای عزیز خاله خوبی الهی من قربون اون صورت ماهت برم نمیدونم چرا بهت تا این حد علاقه مند شدم کاش از نزدیک میدیدمت و محکم بقلت میکردم خانومی خوشگل حسابی تو استخر بهت خوش گذشته ها بلااا
صفورا جون از طرف من صورت ماه اوا جون رو ببوس ممنون از رمز


مرسی گلم
خواهش می کنم عزیزم
SaYa
17 مرداد 92 21:54
سلام عزیزم خوبی؟اگر صلاح میدونی خوشحال میشم رمزتونو داشته باشم
سوده
20 مرداد 92 7:37
ای جون دلم به این آوای خوش تیپ و خانوم
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
هتل فوق العاده ای بود.
بابت رمز هم دوباره ممنون


خواهش می کنم
مامان محمدرضا
20 مرداد 92 18:35
سلام . خوبی صفورا جون؟ به من هم رمز میدی گلم؟
نیلوفر
22 مرداد 92 14:49
سلاااام دوستم خوبی؟ عکساتونو دیدم خیلی خوشگل بود مرسی رمزو دادی. با اون عکسی که لجبازیش گرفته خوابیده زمین خیلی حال کردم مامانم میگه منم این طوری بودم وقتی این کارو میکردم کسی بهم محل نمیداده مجبور میشدم خودمو جمع و جور کنم!
آوا همه چیزش قشنگه قربونش برم ایشالله همیشه خوش باشید


ممنون دوست خوبم
بي هنر
1 شهریور 92 18:22
بابا مردم چه مسافرتا كه نميرن!!!!
ايشاالله هميشه به گردش و شادي و ددر دودور


ممنون عزیزم
بي هنر
1 شهریور 92 18:23
عاشق اين تريپ بچه هام كه باري خواستن چيزي خودشون رو به زمين و آسمون پيوند ميزنن


ای بابا اینم شد کار آخه ؟؟؟؟؟
بي هنر
1 شهریور 92 18:25
به اين لابي هتل بنگر! نه... با چشم بصيرت بنگر!!! اييييين همه چيز آويزونش كردن تا جلوه داشته باشه. آمااااااا به اين شيرين دختمري هم يه نگاه كوچولو بنداز! بدون هيچ زيور آلاتي خدااااااي خييييييييييييلي جذاب تره


نظر لطفته عزییییییزم
سهیلا مامان آیسا
2 شهریور 92 9:13
وبلاگ زیبایی دارید البته با حضور ا ین دختر نااااز.میشه منم رمز داشته باشم؟


ممنون
سمیرا مامان پرنیان
6 شهریور 92 16:10
رمززززززززززززز
نیلوفر
20 شهریور 92 2:04
صفورا جون به منم رمز می خوام:-(:-(:-(
سحر مامان آمیتیس
7 مهر 92 10:25
هوراااااااا بالاخره اومدم. واااای چه جای باحالی چقدر آوا جیگره قربونش بشم قرتی خانم وروجک حسابی کیف کردی ها ایشالله همیشه به گردش


مررررسی عزیزم
سعیده مامان آنیسا
7 دی 92 21:20
وایییییییییییییییییییییییییییی چه دختر قرتییه فدات شم مننننننننننننننننننننننننننننناین مایوهات منو کشت وروجک