آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد آریامهر خونه خاله سهیلا

1392/5/13 14:13
نویسنده : مدیر
4,366 بازدید
اشتراک گذاری

 ٥ شنبه این هفته تولد 5 سالگیه آریامهر عزیز داداش بزرگ آرتامهر بود و خاله سهیلا جوون زحمت کشیده بود و یه تولد توووووپ براش گرفته بود و همه مامانا و نی نی هارم دعوت کرده بود خییییییییلی عالی بود و به هردوتامون خیلی خوش گذشت هم دوستامونو دیدیم و هم کلی شماها با هم بازی کردید و آتیش سوزوندین.

خوب بریم سراغ عکسا....

 ببین آریامهر بیچاره مظلوم چه منظم و دست به سینه نشسته تا شمع رو فوت کنه:

تو هم که خییییییییلی بامزه از اون عقب سرک کشیدی ببینی چه خبره قهقهه

تو بیشتر مشتاقی فوت کنی زبان :

دیگه نوبت فضولیه به فشفشه دست زدی و انگشتت سوخت آخ :

ببین چه ذوووووقی کردی بغل:

بعدم که دیگه همتون کیکو انگولک می کردین و ناخونک میزدین، تو که باهاش رو میزم نقاشی کشیدی استرس:

اینم عاقبت کار ابرو:

خدا رو شکر اونجا همه جوور وسایل بازی براتون مهیا بود:

هانا و رهام سوار ماشین شدن و تو هم با حسرت بالای سرشون وایسادی خنده:

بنیتا ، تو و لیانا:

حالا نوبت کیک خورونه:

مامان جوون مگه مجبوری خوب اندازه دهنت لقمه بردار آخ :

تو و هانا در حال تاب بازی:

با بنیا جوون ماشین بازی کردید:

هانا میگه میشه منم سوار شم نیشخند:

آخرشم با رهام و نیوشا رفتید زیر میز آتیش میسوزونید مشکات جوونم داره بهتون ملحق میشه آریامهرم که با کادوهاش خوش و خرم رو میز نشسته زبان:

 در پایان از زحمات بی دریغ خاله سهیلای عزیز تشکر می کنیم که یک روز عاااااااااالی و پرخاطره رو برامون رقم زد ماچماچماچ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوست ندارم از خاطرات بد تو وبلاگت بنویسم اما به هر حال زندگی از همین خوبی ها و بدی ها تشکیل شده و یکی بدون دیگری معنی نداره افسوس

امروز صبح متوجه شدیم کارگاه بابایی رو دزد زده و کلللللی از ابزارآلاتشونو که کلی هم قیمتش بوده برده گریهگریهگریه بیچاره بابایی تازه کارشو شروع کرده بود و این ضربه خیلی سنگینی بود براش از همه دوستای گلم می خوام که در این روزهای پایانی ماه مبارک دم سحر و افطار دعامون کنن تا وسایلشون و دزدش پیدا بشه ناراحتافسوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

mana
13 مرداد 92 14:19
eshalah peyda mishe saforajoon.khoda lanatesh kone.eshaalah tavaloode avajoon.khodaroshokr ke khosh gozashte beheton azizam


ممنون گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 14:21
قربونت برم خاله خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم چقدرموهات پرشده ماشالاخیلی شیطونی کرده بودی توی تولدعزیییزم مخصوصااون سرک کشیدن ونقاشیت خیییلی باحال بود
همیشه شادباشی آواجونم
صفوراجونم خیلی واقعاناراحت شدم لبخندی که ازتولددیدم یه دفعه محوشدایشالا هرچه زودترپیدابشه عزیزم واقعاخیلی سخته که دسترنج یکی رو کسی دیگه بدزده . خیلی دعامیکنم که خداکمکتون کنه دوستم


فدات شم مررررسی دوست خوبم
زینب
13 مرداد 92 14:34
سلام عزیزم واییییییییییییییییییییییی که چقد کارات بامزس خیلی دوست میدارم
مهسا
13 مرداد 92 14:47
سلام صفورا جون بیزحمت رمزو برام بفرست مهسا (خواننده خاموش) dokhmale_91@yahoo.com ممنون و منتظرم بای
مامان آروین (مریم)
13 مرداد 92 15:12
آریامهر جون تولدت مبارک عزیزم .
آواجون کلا تو عکسا هم معلومه که خیلی زرنگی ، الهی قربونت برم .......
ای وای خیلی ناراحت شدم ، ایشالا هرچه زودتر دزدتون رو پیدا کنین .....


مرسی مریم جوون
نسرین
13 مرداد 92 15:38
سلام صفورا جون
همیشه به شادی باشین ولی خیلی ناراحت شدم بابت دزدی
انشالله که زود پیدا میشه. نگران نباشین
آوا جونو ببوس
:-*


ممنون عزیزم
مامان مانی جون
13 مرداد 92 15:44
وای که چقد شیطنت بچه ها جالب من که با دیدن عکسا کلی خندیدم
ببوس آوا جونو
الهی دزد بد جنس هم زودی پیدا شه


مرسی عزیزم
صبا مامان نیوشا
13 مرداد 92 16:33
همیشه به مهمونی و خوش گذرونی باشی عشقممممممممممم

الهی که هر چه زودتر دزد کثیف پیداش بشه و بازم شادی به خونتون بر گزده


ممنونم صبا جوون
جوجوبانو
13 مرداد 92 17:13
سلام. چقدرناراحت شدم واسه دزدیده شدن وسایل کارگاه آقا شهاب. انشالله پیدا می شه. گوشی موبایل مامان منو که طفلی دادشم براش خریده بود از جیبش زدن.
تازه یه دزد هم می خواسته تو همین ماه رمضون ماشین بابام رو ببره که ما خدا رو شکر زود رسیدیم.
حالا می گن تو این ماه جرم و جنایت کمه...
انشالله پیدا می شه. لباس دخترت خیلی ناز بود عزیزم.
مطمئن باش پیدا می شه....


وای خدا بهتون بابت ماشین رحم کرده برامون دعا کنید خییییلی بد شد برای کارش
آرزو
13 مرداد 92 17:14
سلام صفورا جون ايشالا هميشه تو شادي وگردش وجشن باشين قربون آوا جون برم چه ذوقي كرده' از ماجراي دزد خيلي ناراحت شدم ايشالا هرچه زودتر دزد پيدا شه و بياي خبر بدي .


مرسی ارزو جوون
لیلا مامان پرنیا
13 مرداد 92 18:17
وای خیلی ناراحت شدم امیدوارم زود دزد ولوازم پیدا بشه..لعنت به این دزدای نامرد که به این ماه همرحم نمیکنن
ببوس شیرین خانم رو


مرررسی دوستم
چشم
خانمی
13 مرداد 92 18:43
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره.........ایشالا اون دزد هم پیدا بشه خیلی ناراحت شدم واست


برام دعا کنید
رها
13 مرداد 92 18:53
سلا صفوراجون چقدر موهای اواجون قشنگ درست میکنین خیلی باحوصله اید افرین!شمامامان خییییلی خوبی هستیداین به افتخارشماست صفوراجونم!
براتون دعا میکنم که مشکلتون ایشالله هرچی زودتر حل بشه


مرررسی عزیزم شما زیادی لطف دارید به من
ممنون که برام دعا می کنید
وروجک ما
13 مرداد 92 19:06
الهی خیلی ناراحت شدم عزیزم
انشالله به حق یان روزای عزیز پیدا میشه گلم ....


ممنون
جیران بخشنده
13 مرداد 92 20:14
وروجکای ناز همیشه شاد باشید


ممنون
سارا
13 مرداد 92 22:12
سلام صفورا جون.ممنون که رمز دادی.دختر ناز و دوست داشتنی داری.مراقبش باش .خیلی بابت دزدی کارگاه همسرت ناراحت شدم.دعا میکنم براتون.http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif


لطف می کنی
رها
13 مرداد 92 22:52
سلام عزیزمممممم انشالله همیشه به شادی و خنده .صفورا جونم خیلی ناراحت شدم به خاطر دزدی کارگاه اقا شهاب .ما دوران دبیرستان یه معلم قران داشتیم میگفت اگر چیزی رو گم کردید این ذکر زیاد بگید من هر وقت میگم جواب داده انشالله برای تو هم جواب بده .یا ابا ثار المهدی ادرکنی .دوست دارم قشنگممم.طلا خانم ببوس


ممنون عزیزم از ذکری که گفتی
مامان ایسا
13 مرداد 92 23:25
انشاالله همیشه به شادی
چ تولده قشنگی..به به
بابت کارگاه هم خیلی ناراحت شدم
حتما دعا میکنم..


لطف می کنی ممنون
شیما
14 مرداد 92 0:23
ای وای صفورا. چقدر ناراحت شدم از ماجرای دزدی. انشالله که پیدا بشه.


هییییییی روزگار مرسی شیما جوون
مامان عرشیا
14 مرداد 92 0:51
عکسها خیلی خوشگلن .
ولییییییی خیلی ناراحت شدم برا شوشوت .ایشالا که دزدشون زود پیدا بشه .


امیدوارم
وروجک ما
14 مرداد 92 0:57
خیلی ممنون گلم
مامان مهرناز
14 مرداد 92 1:20
عززززززززززیزم چه به همشون خوش گذشته
اوا جون چه لباست بهت میاد شیطون بلا
خیلی ناراحت شدم ان شالله هر چه زودتر دزد دستگیر بشه ووسایلشونم پیدا بشه


ممنون عزیزم
زهرا-مامان رضا
14 مرداد 92 1:48
چه مراسم پر سر و صدایی بوده
ولی خوب معلومه که خیلی خوش گذشته
مخصوصا به بچه ها
...........
خدا ذلیلشون کنه که ماه رمضان هم سرشون نمیشه
انشالله که هرچه زودتر پیدا بشه
براتون دعا میکنم چون خودم تجربه همچین چیزی رو دارم و میدونم آقاتون الان چه حالی داره


ههههه حالا شما خیلی خودتونو ناراحت نکنید ماها به سر و دا عادت داریم
ممنون که دعا می کنید
دوستدار آوا
14 مرداد 92 2:05
آخ چقدر بد ان شاالله که پیدا میشه
آوا جون معلومه حسابی بهش خوش گذشته بعد رفتن مهد کودک انگاری خیلی راحت با بقیه بجه ها بازی میکنه


آره خیلی بچه ها رو دوست داره
mahsa
14 مرداد 92 2:23
وای انشا ا... همیشه به شادی باشید
با تمام وجود از خدا میخوام دزد پیدا بشه و اقا شهاب هم ضرر نکنه
موفق باشی
اوا جون رو از طرف من ببوس



ممنون گلم
شهرزاد
14 مرداد 92 5:13
سلام صفورا جون
خدایا چقد اون عکسه ک آوا داره کیک میخوره بامزس کلی خندیدم خیلی ناز شده با اون کیک برداشتنش
خوب خاله چرا اونقدی؟
امیدوارم دزده و وسایل پیدا بشه توکلتون ب خدا من براتون دعا میکنم مواظبه خودتون باشید


ممنون عزیزم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:49
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
زهرا دوست آوا
14 مرداد 92 9:14
خوشحال شدم از اينكه خيلي بهتون خوش گذشته بود و ناراحت از بابت ماجراي دزدي.... انشاءالله صدقه سر آوا باشه خدا بزرگه اصلا فكرشو نكن انشاءالله كه پيدا ميشه


خدا کنه
چيكو (مامان اميرحسين)
14 مرداد 92 11:11
سلام صفورا
چقدر بد كه دزدي شده خدا كنه دزدها زودپيدا بشه مطمئنباش كه دزده خير نميبينه ان شالله كه اموالتون زودبرگرده سرجاش


مرسی چیکو جوونم
مینو
14 مرداد 92 11:20
آخی دزد کجا بود دیگه واستون دعا میکنم. صفورا جون نذر کن براش
ایشالا آوا خانوم همیشه همینطور سلامت و شاد باشه


ممنون عزیزم
مریم مامان کیارش
14 مرداد 92 11:28
آوا خانوم همیشه به تولدو شادی.انشاا... تولد خودت صفورا جون خیلی ناراحت شدم انشاا... که هرچه زودتر وسایلتون پیدا بشه .اگه خدا قبول کنه کلی دعا کردم . بیچاره آقای پدر


ممنون عزیزم که برامون دعا کردید
مهرنوش مامان مهزیار
14 مرداد 92 11:32
سلام عزیزم تولد آریامهر عزیز مبارک امیدوارم همیشه شاد باشید.
عزیزم انشاا... دزد وسایل به همراه وسایل پیدا میشه. ولی خدا رو شکر که سلامت هستید و در کنار هم شاد و خوشحال.


آره واقعا سلامتی بزرگترین نعمته مرسی عزیزم
سحرناز
14 مرداد 92 11:38
می بینم که آوا خوشگله تو عکسای مامانی خودش گریون نیست امیدوارم همیشه بخنده و شاد باشه


ههههه آره میبینی تو همه عکسای بقیه در حال نق و گریه اس خخخخخخ
ونوسی
14 مرداد 92 12:04
ایشالا که زودتر پیدا میشه نگران نباش دوستم
آخ آخ دخمل شیطوووون لباستم کثیف کردییی


مرسی
مامان آوا
14 مرداد 92 12:20
ماشاالله دختر نازی داری


بووووس
مامان یگانه
14 مرداد 92 12:49
وااااااااااای چقدر بچه!!!!
همیشه به شادی وخوشی
خدا لعنت کنه این دزدها رو که اینقدر زیاد شدن


آره والا
مامان آيسو وآيسا
14 مرداد 92 14:05
اي جونم آوا خشگله كه تو تولد حسابي كيف كرده وبهش خوش گذشته...
بابت دزديم انشالله زودتر پيدا بشن دزدها ووسايلاتون زياد خودتو ناراحت نكن عزيزم اوضاع جامعه اينقد خرابه كه ديگه رحم ومروتي باقي نمونده
ببوس آوا جووووون رو


ممنون عزیزم
مامان دینا
14 مرداد 92 16:41
عزیزم ناراحت نشو ایشالا که پیدا میشه.پیدا نشه هم ناراحت نباش صدقه سر آوا جون.با اینکه خیییلی سخته درکتون میکنم ولی من همیشه از خدا خواستم بلایی که قراره به جونمون بیاد به اموالمون بخوره.


آره واقعاً فدای یه تار موی اوا هههههه
هستی
14 مرداد 92 17:30
واااااااااااای چقد پستن این دزدا ایشالا ک زود پیدا میشه.بابت رمزم ممنون عکسا خیلی قشنگ بودن آدم و به هوس مینداخت ایشالا همیشه از این شادیا


ممنون عزیزم
مرجان مامان اران
14 مرداد 92 18:37
ببخشید عزیزم هنوز نیومدم عکسارو ببینم فقط اومدم رمزو بدم اخه داشتم میرفتم بیرون خصوصی
zahra
15 مرداد 92 1:48
salam azizam.axa kheili khoshgelo naz bodan vaghean mamnon ke behem etemad kardid va ramzo behem dadid.babate ettefaghi ke baraee hamsareton oftade kheili motasef shodam omidvaram bezodi moshkeleton hal she va khabare khob behemon bedi.ava jono bebos


خواهش می کنم گلم
ممنون عزیزم
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:37
اخی عزیزمم چقدر بامزه ییی خوشگلممم ایشالا خوش باشیدد
در مورد دزدی هم خیلیییی ناراحت شدم ایشالا همه چی روبه راه شه از ناراحتی فارق بشین
خیلی متاسفم بازم عزیزمممممم
مواظب خودتون باشید بوسسس


مرسی گلم بوووووووووووس
مامان آويسا
15 مرداد 92 8:11
منتظرم كه به زودي يه پست بذاري كه دزده پيدا شده وهمه رو از نگراني در بياري !


امیدوارم دعا کنید
مینا
15 مرداد 92 8:52
همیشه به گردش و شادی عزیزم معلومه حسابی بهتون خوش گذشته .
وااااااااااااااااای خیلی ناراحت شدم امیدوارم دزده پیدا شه ما هم چند وقت پیش چنین مشکلی برامون پیش آمد ولی دزده پیدا نشد ، عیبی نداره صفورا جون خدا بزرگه غصه نحور


مرسی گلم
مامان امیر مهدی (سوده)
15 مرداد 92 9:45
وایییی محو تماشای عکسها بودم لبخند زنان به اخر مطلب رسیدم لبخند رو لبم خشک شد.چقدر بعضی افراد پست فطرتند انشاالله پیدا میشه و خبر خوبشو میام همینجا میخونم .دوسال پیش ماشین شوهر منو دزدیدند در حالیکه فقط یک هفته بود خریده بودیم .مطمین باش این طور افراد تو زندگیشون خیر نمیبینند .


ببخشید که کامتونو تلخ کردم
محبوبه مامان الینا
15 مرداد 92 10:26
انشاله هر چه زودتر دزد پیدا شه و جبران خسارت مالی بشه


ممنون عزیزم
آني
15 مرداد 92 12:37
به به جاي آيلين و من خاليييييييييييييييييييي

خوشگل خاله موي دم اسبي خيلي بهت مياددددددددد


خیییییییییییلی جاتون خالی بود راستی چرا نیومدی؟؟؟
آسمونی ها
15 مرداد 92 14:04
صفورا جون عزیزم
ایشالله دزدش پیدا میشه.
ماشین ما بعد از یه سال که دزدیده شده بود پیدا شد.
ایشالله دزد شما هم پیدا میشه!
اگه لایق باشم برات دعا میکنم . . .


بعد از 1 سال؟؟؟؟؟؟؟ واااای چه خوب خدا رو شکر چه جالب که اوراقش نکرده بودن
مرررررسی که برام دعا می ککنی
eli
15 مرداد 92 14:27
سلام صفورا جون...
امیدوارم که وسایلای آقا شهاب پیدا بشه...
آوا خانومی شده ها...چقد بزرگ شده ماشالله...
انگار همین دیروز بود که باردار بودی...
میتونم رمز رو داشته باشم؟!


ممنون عزیزم
گذاشتم وبلاگت
سمیرامامان آوا
15 مرداد 92 19:11
واسه دزدی زحمت کشیدشون خیلی ناراحت شدم انشاله به حق این روزای عزیز زودتر به مالشون برسن.

آوا خوشگله هم همیشه وهمه جا نامبر وانه


ممنون عزیزم
عمه ی آتنا
15 مرداد 92 20:30
وای خیلی ناراحت شدمخدا کنه که زوده زود پیدا شه مال حلاله


ممنون عزیزم
عاطفه مامان الای
15 مرداد 92 21:48
عزیزم الهی همیشه خوشحال وخوشبخت بشی
دلت غم نبینه
همش شادی باشه
میبوسمتون
وروزهای زیبایی رو براتون آرزومیکنم


مررررسی گلم
مامان بنيتا
15 مرداد 92 23:53
تولد دوستت مبارك عزيزم
هميشه به تولد وشادي خوشتيپ خاله
خيلي متاسفم اميدوارم زودتر پيدا بشه


ممنون دعا کنید برامون
سارا
16 مرداد 92 2:50
به به تولدشوووووووون مبـــــــــارک...چه خووووش گذشته هااااااااااااااااااااااا

ایشالا دزد پیدا بشه و دیگه ناراحت نباااشین... .


مررررررسی عزیزم
فاطی
16 مرداد 92 3:13
سلام مامانو بابای مهربون اوای خوشگل
خوبین؟واقعا کارتون تحسین برانگیزه وعالی
که شرایطی برا بزرگی اوا جون محیا کردین که از گذشتش هم شادیاشو هم غصه اشو ببینه و درک کنه من تازه با سایت این عزیز دوست داشتنی اشنا شدمو فقط یه روز تموم تمامی مطالبتونو باشوق توصیف ناپذیری خوندم اگه امکان داشته باشه رمز بعضی از قسمتایی که رمزدارنو من نمیدونم و نمیتونم ببینمو به منم بدین ممنون میشم مامان مهربون اوا از طرف خاله فاطی صورت خوشگل اوا جونو ببوسین


ممنون عزیزم که اینقدر به ما لطف دارید
رمزو گذاشتم وبلاگتون
yeki
16 مرداد 92 4:04
azizam kheili khoshgel shode dokhmalet az vaghti mu hasho injoori mibandi albate ghablan ham kheiliiiiii naz bud
rasti tavalod tu mah ramezun ruze o in harfa .. ?!


مرسی عزیزم
هههه والا بیشتر دوستان روزه خوار بودن چندتایی هم با زبون روزه اومده بودن منم عذر شرعی داشتم
آدمو مجبور به گفتن چه چیزایی می کنید هاااااا
آسمونی ها
16 مرداد 92 9:33
سه سال . . .
اشتباه نوشتم یه سال!


بعد از 3 سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نهههههههههه شوخی می کنی!!!!!!!
مامان ستایش
16 مرداد 92 11:09
سلام صفورا خانم
من یکی از خوانندگان خاموش شما هستم خوشحال میشم با هم دوست باشیم
princess_setayesh.niniweblog.com


باعث افتخاره عزیزم
زهرا دوست آوا
16 مرداد 92 14:51
صفورا جون چرا مطلب جديد نميزاري دلمون تنك شده ها حتما دوباره مادر و دختر مشغول عشق و صفا هستند


به زودی میام عزیزم
شب بو
17 مرداد 92 0:02
صفورا جون غصه نخور از صمیم قلب آرزو میکنم به مال از دست رفته تون ، دست پیدا کنین ! اما اگر طول کشید یا اگر هر چیزی دیگه غیر از مثبت اندیشی و انتظارت بود ، بد به دلت راه نده عزیزم ! من دو سال پیش اوایل ماه رمضان کیفم رو با کلیه مدارک و کارت عابر بانکم و متاسفانه رمز کارتم دزدیدن ! در اوج ناامیدی صبح 23 رمضان در اوج ناامیدی از اداره آگاهی تماس گرفتن باهام که یه نفر سارق دستگیر شده که به یه سرقت اعتراف کرده که خیلی مشابه پرونده ای هست که شما تشکیل دادین ! اصلا باورم نمیشد بعد از 2 سااااااال !!!!
تو دختر با نشاط و خیلی خوبی هستی ! دل مهربانی داری و از خدا میخوام تو و خانوادت رو از هر بلا به دور نگه داره !
آوای عزیزم رو ماچش کن آبدار و اساسی
صفورا جان منم یه کوشولو کسالت پیدا کردم که ایشالا بلام به دوره
لطفا حتما دعام کن


عزییییییییییییییییزم خدا بد نده ایشالا که چیز مهمی نیست و زودی خوب بشی بووووووووووووووس
مامان ایسان
17 مرداد 92 8:37
وای عزیزم این همه بچه تو تولد چقد خوبه
همشونو بخوری
چقد لوازم بازی دست کمی از مهد کودک نداره ها
خوب همشونو سر گرم کرده



آره ما شا ا... همه جوور وسایل بازی پیدا میشد اونجا هههههه
هستی
17 مرداد 92 15:45
ای جونم آوا جونـــــــــــــــــی
مثل همیشه آوای خاله تک بود و میدرخشد
خیلی ناراحت شدم صفورا جان ان شاالله هر چه زودتر دزد بی ادب پیدا بشه, به همه دوستان و فامیل گفتم برات دعـــــــــــــــــــا کنن که زود وسایلتون پیدا بشه!



خییییییلی لطف کردی عزیزم
سحرمامان آميتيس
17 مرداد 92 16:11
سلا دوستم خوبي صفورا جون قربون اون دخمله ناز بشم كه هرروز جيگرترميشه دل منم براتون تنگ ميشه انقدر گرفتارم اصلا نميرسم بشينم پاي نت انشالله هميشه به گردش و تفريح باشيد.
خدا لعنتش كنه دذد رو ايشالله پيدا ميشه


قربونت مرسی سحر جوون
مامان فتانه
17 مرداد 92 18:19
تولدش مبارک باشه عزیزم...چه عکسای قشنگی شده...وسط مهمان انقدر اسباب بازیوای عزیزم خیلی ناراحت شدم انشالله زود زود دزداتوو پیدا میشن


ممنون عزیزم
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 19:14
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !
لبخند خدا گوارا...
عیدتون پیشاپیش مبارک


ممنون بر شما هم مبارک
SaYa
17 مرداد 92 21:56
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم


ممنون گلم عید شما هم مباااااارک
مامان یگانه
17 مرداد 92 23:13
سلام عیدتون مبارک.نمازوروزه هاتون هم قبول


ممنون بر شما هم مبارک
سمیرا مامان پرنیان
6 شهریور 92 16:09
ای کوشولوی شیطونچقدر لباست بهت میاد[


میسییییییییی