آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

سوغاتی های نی نی سری اول

1390/5/9 21:01
نویسنده : مدیر
1,963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز من قلببغل

میدونی چیه عزیزم ما هنوز چیزی از وسایل سیسمونی تو رو نخریدیم چون قراره مامانی زحمت بکشه و همه وسایلتو شهریور از دبی و مسقط بیاره از خود راضی

عکسایی که اینجا میذارم چیزاییه که تو سالای مختلف برات از کشورای مختلف سوغاتی آوردن می خوام عکساشو بذارم تا برات یادگاری بمونه کوچولوی دردونه مامانماچماچماچ

این کفش و کلاه رو مامانی و بابایی از مسکو آوردن

 


 اینا رو مامانی (یعنی مادربزرگ مامانت) من از مکه برات آورده

 

اینا رو عمه صدیقه از انگلیس آورده

این قابه خیلی باحاله بعد از تولدت هر ماه عکساتو میذارم توش

 

اینا رو مامانی سفارش داده بوده از دبی برات آوردن عزیزم

 

اینا رو رولا خانوم (زن دایی مامانت) از بیروت آورده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
9 مرداد 90 16:57
چقدر ناز و قشنگن ان شاالله به سلامتی بیاد کنارتون


ممنونم
شاهده
9 مرداد 90 19:29
عزیزم هیچکدوم از عکسات باز نمیشن چی کار کنم دوست دارم ببینم


فکر کنم الان بتونی ببینی عزیزم
زهرا مامان مه سما
10 مرداد 90 8:58
مبارک اوا جون باشه خیلی نازن


مرسی گلم
مامان مریمی
10 مرداد 90 12:11
وایییییییییییییی دلم ضعف رفت... مبارکش باشه مروارید... خیلی نانازن


مرسی گلم
مامی مائده
10 مرداد 90 13:19
وای صفورا جان خیلی قشنگننننن. من از اون قاب عکسه خیلی خوشم اومد. اینجا هم هست که بتونم تهیه کنم؟


مرسی عزیزم والا من نمی دونم دنبالش نگشتم اما بگردی باید باشه قاعدتاً