آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین

25 ماهگی

1392/9/19 20:00
نویسنده : مدیر
2,859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خووووووووشگل مامان بغلقلب با چند روز تأخیر 25 ماهگیتو بهت تبریک میگم عششششششق من هوراهوراهورا ماچماچماچ

اینم عکس 25 ماهگیت:

 

بریم سراغ شیرین زبونیات حالا:

اول کلمات انگلیسی که از peppa pig یاد گرفتی بدون اینکه اصراری به تکرار یا یادگرفتنش بکنیم یا معنیشو بهت بگیم خودت به جا استفاده می کنی:

لِتس دووووو = let,s goooo

دِنیشِز=deliciouse

کَچ=catch (وقتی توپ بازی می کنی و توپو سمت ما پرت می کنی میگی کککککچ قهقهه)

فَنتیو=thank u

----------------------------------------------

اون روز کفش منو دم در دیدی میگی این مال شماس؟؟؟ کلتم تکون میدی ووووووووووی می خواستم همونجا قورتت بدمبغل

یه روز که داشتیم همگی سیب زمینی سرخ کرده میخوردیم من و بابایی داشتیم با سس تند میخوردیم البته یواشکی یهو دیدی و اومدی سراغش سیب زمینیتو زدی تو سس گفتم مامان این ضرر داره بعد سیب زمینی دستتو گذاشتی دهن بابا گفتی: بابا ضرر حورد (خورد) قهقهه

مویز خیییییییییلی دوست داری دیروز گیر دادی میگی وییییز ماخوام میگم این چی میگه آخرش فهمیدم منظورت مویزه خنده

اون روز داشتم از باباشهاب میپرسیدم غذا چی درست کنم آخرش داشتیم به اینت نتیجه میرسیدیم که ماهیچه بذارم یهو برگشتی گفتی ماهیچه ماله منه قهقههقهقههقهقهه بابایی میگه بس که ماهیچه میدی به یچه خخخخخخ آخه چه کنم خیلی بدغذایی و تنها غذهاایی که با اشتها میخوری ماکارونی و ماهیچه اس آخ

بعد از تولدت خاله هانیه و میعاد کوچولو اومدن خونمون و برات کادو آوردن یه لباس تو یه پاکت کادوویی فکر کنم تو اصلا نگاهم نکردی و همش حواست به بازی با میعاد بود آدم فکر می کنه شما بچه ها متوجه نیستید چند روز پیش رفتی از یه گوشه اون پاکت رو آوردی میگی میعاد آورده داشتم شاخ درمیاوردم چون از اون پاکت ها تو خونه ما زیاد پیدا میشه تعجب

و حالا یکی از شعرایی که میخونی به زبونه خودت:

آهویی دالم خودله فلال کده زدستم دولیش بلایم مشتله کاشتی اونو میبستم

 

چند وقت پیش خیلی پارک پارک می کردی و هوس کرده بودی منم با خاله شمیم بردیمت یه پارک نزدیک خونه مامان جوون اینا:

 

این عکسم واسه روز جمعه است که رفته بودیم قم خونه باباجوون اینا:

پسندها (1)

نظرات (33)

پریسا پ
19 آذر 92 18:32
سلام مبارکه عزیزمممم قربونت برم که انقدر شیرین زبونی دیگه داری بزرگ میشی خانومم راستی اوا چقدر شبیه خاله شمیمشه خدا خودش حفظتون کنه عاشقتم این عکس اخری خیلییی با نمکه البیته بقیه عکسها هم عالین زیبا رو دوستتون دارم
جوجوبانو
19 آذر 92 20:04
هزار ماشالله به اين گل دختر ماه هاي چقدر زود ميگذره. انشالله به خوبي و خوشي بگذره براي همه مخصوصا براي شما مامانا و ني ني ها
دوستدار آوا
19 آذر 92 22:07
آخیش بالاخره آپ کردیا هر روز که میگذره آوا شبیه خودت میشه صفولا جون دلم برای پستای طولانی و پر از عکست تنگ شده
مامان آنیسا
20 آذر 92 0:52
عزیزم !قربون حرفای خوشگلت برم من خوشتیپ خاله 25 ماهگیت مبارک عروسک
مامان مهرناز
20 آذر 92 7:33
عزیز دلم 25 ماهگیت مبارک چه عکسای نازی شیزین زبون خانم
مامان هیما
20 آذر 92 9:20
عزززززیزززززم قربون اون شعر خوندنت
mona
20 آذر 92 11:23
سلام صفورا جون ممنون شرکت نی نی تاپ را شما اداره میکنید میخواستم ببینم برای جشن دندونی همین کارها رو دارید رنگ بندیش هم تغییر میکنه مرسی
مامان دینا
20 آذر 92 11:30
ای جوووووووووووونم چه دخمل نازی.
مامان آويسا
20 آذر 92 12:18
لباسش محشره!!!!!!!!!!!!!!! خييييييلي ناز شده! گوگولي
مریم مامان شاینا
20 آذر 92 21:10
25 ماهگیت مبارکه عزیزم
جیران بخشنده
21 آذر 92 11:10
عزیییییزم 25 ماهگیت مبارک عاشق دو تا عکس اول شدم خیلی خوشگلن
مامان ثمين
21 آذر 92 12:00
فدات بشم عزيزم مامان صفورا به عشق من مويز و گردو بده
اریا و آنیتا
21 آذر 92 20:09
روز به روز نازتر میشی ماشاءالله
سمیرا مامان پرنیان
22 آذر 92 0:16
25 ماهگیت مبارک نفسممممممممم
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 13:14
khoshgelam khosisi
مامان بهداد
24 آذر 92 9:38
سلام ای جانم از دست این شیرین زبونیهای این کوچولوها. هزار ماشاا... خیلی تو دل برو و ماهه. دوستتون دارم. امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید.
هانیه
24 آذر 92 11:10
عزیزم مثل همیشه زیبا آوا جون دلمون تنگ شده زودی بیا ببینیمت عزیرم
مامان بهراد
24 آذر 92 12:59
قــــــــــــــربون ژستای خوشکلت برم الهی وووووووووووووی اینجا چقدر شبیهه این خاله کوچولوی خوشگلت شدی بـــــــــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــــــــوس
رها
24 آذر 92 19:08
ماشالله دخملی بزرگ شده نازی عزیییزم چقدرم شیرین شده
مامان هیما
25 آذر 92 12:41
25 ماهگیت مبارک عزززززیزززززم انشااله 800 ساله شی
مامان آروین (مریم)
25 آذر 92 14:56
عزیزم 25 ماهگیت مبارک .
مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 18:33
خصوصی عزیزم
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 7:59
خصوصی
آناهيتامامانيه آرميتا
26 آذر 92 12:27
25ماهگيت مبارك عزيزمشيرين زبون خاله
سعیده مامان آنیسا
26 آذر 92 13:06
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییی خیلی نازی فدات شم قربون شیرین زبونییاتممنون صفوراجون که به وب ماهم سر زدین
مینو
26 آذر 92 21:58
واای خانوم خانوما. چه خانومی شده. ماشالا یه عکس با من میندازی آوایی؟ ماهگردت مبارک باشه. هدیه منم به تو بوس با دعا برای سلامتیت
مامان آويسا
27 آذر 92 8:04
ميدوني من از چي شما خوشم مياد ؟؟؟ اينكه پستهاتون رمزدار نيست!
مامانی فری
27 آذر 92 10:21
عزیزم چه لباسای خوشگلی پوشیدی چقدر بهت میاد پیشاپیش یلدا مبارک راستی میخوای تو مسابقه شب یلدا شرکت کنی خیلی مسابقه راحتیه یه این لینک برو http://mylamis.com/yalda//?ref=42
عمهِِ ِ آتنا
27 آذر 92 16:21
قربونششششششش چه تیپیم زده
مامان مهرناز
28 آذر 92 7:14
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=a2f3420fd02a37739ca630c63f9ca1e8
پریسا پ
28 آذر 92 22:06
راست میگی مامان اویسا درست وبلاگ شخصیه و اختیارش دست صاحبشه ولی من اختیار من دلمو ندارمبه بچه هادل میبندم بعد از رمزی شدن وبلاگ ارمیتا جون من چند وقت عصبی بودم الانم تو خونه انقدر عکس اوا رو نگاه میکنم و قربون صدقه اش میرم که شوهر میگه اوا هووی منه
مامان لي لي
15 دی 92 9:38
خواهر اخرش با هم فأميل در ميايم .......... إز قم هم كه بهم رسيديم
محسن
23 دی 92 10:43
دختر نمکی هست