آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آوای دلنشین

مادر

1393/7/5 9:25
نویسنده : مدیر
2,775 بازدید
اشتراک گذاری

یه مطلب یه جا خوندم خوشم اومد گفتم بذارم وبلاگت ...خودم تا حد زیادی قبولش دارم البته نه تا حد افراطی تو چطور؟ چشمک

(عکس تو و خودم در چندماهگی تو)

ﻣﺎﺩﺭ، ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﺍﺵ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﻭﻟﯽ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎي شاد و باهوش بهترند . ﺁﻥ ها كه ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﻬﺎﯾﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ ﺳﻔﺮ، ﺑﻪ ﻧﺎﺧﻦ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻻﮎ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ،
ﻣﺎﻧﯿﮑﻮﺭ ﻭ ﭘﺪﯾﮑﻮﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﻣﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﻡ ﻧﮕﻪ ﻣﯽ
ﺩﺍﺭﻧﺪ ؛ ﺁﻥ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﻧﺪ، ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﻨﺪ، ﻋﺸﻮﻩ ﮔﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﮐﻪ
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭﻧﺪ، ﻣﻌﺸﻮﻕ ﻭ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ .
ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ، ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﺸﻘﺎﺏ ﻏﺬﺍ ﻭ ﯾﮏ ﺩﯾﮓ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﻟﺸﻮﺭﻩ،
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯽ ﺍﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ، ﯾﮏ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮔﻨﺎﻩ
ﺭﺍ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﺁﻭﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ : "ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺭﯾﺨﺘﻢ"!
ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻼﯾﻖ ﺷﺨﺼﯽ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ، ﻧﻘﺎﺷﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ،
ﺳﺎﺯ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﮐﻬﻨﺴﺎﻟﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺁﺷﻨﺎ ﻭ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ
ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺑﻐﺾ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺭ ﭼﺎﺭﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﻏﻤﺒﺎﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﻨﺸﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻫﺎﯼ
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﻣﻼﻝ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮔﻠﻪ ﺍﺯ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭَﺝ ﻧﺰﻧﻨﺪ .... ﺁﻥ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﯼ ﮐﻤﯿﺎﺑﯽ ﮐﻪ
" ﺯﻧﺪﮔﯽ" ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻫﻢ " ﺯﻧﺪﮔﯽ" ﮐﻨﻨﺪ، ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺸﻨﺪ،
ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻨﻨﺪ، ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺨﻮﺭﻧﺪ تا بزرگ شوند
محبت

 

کلی عکس عقب افتاده دارم از تولد و مهد و ... و البته پست بعدی عکس سوغاتیاته که به زودی میذارمچشمک

پسندها (13)

نظرات (37)

مامان ریحانه
5 مهر 93 9:51
متن قشنگی بود اما منم مث شما همشو قبول ندارم یعنی مادر هایی که همش تو حال و هوای دیگه ای باشند رو نمیپسندم (برای خودم) اما مادر هایی که در کنار اهمیت دادن به خودشون برای خانواده هم وقت میزارند واقعا میپسندم من با شما آشناییت ندارم اما از پست هاتون و خاطراتتون اینطور فهمیدم که شما هم یکی از همین مادر ها میتونید باشید امید وارم همیشه موفق باشید و شااااااااااااااد ------------------------------------------------------------------------ ممنون عزیزم
مامان ثمين
5 مهر 93 9:52
سلام مامان مهربون آوا.مطلبت واقعا عالي بود كلي در موردش فكر كردم مرسي هميشه به وبلاگ آوا جون سر ميزنم و از ديدن عكساي آوا لذت ميبرم --------------------------------------------------------------------------
mana
5 مهر 93 11:40
vaghaan ghashang bod safoorajon vaghan motehavel shodam ------------------------------------------------------------------------------- قربونت
مریم
5 مهر 93 12:52
متن خیلی قشنگی بود .... به نظر من هم مادر باید با تولد فرزندش دوباره متولد بشه و قدم به قدم با فرزندش بزرگ بشه ...... --------------------------------------------------------------------------- همینطوره
مریم
5 مهر 93 12:54
ممنونم از بابت محبتتون در پاسخگوئیتون ..... ---------------------------------------------------------------------- قربونت
كتايون كلوپ دوستان قديمي
5 مهر 93 13:05
مادر قربان وجودت كه وجودم زوجودت بوجود امده مادر الهي هزار ساله بشي مادر --------------------------------------------------------------------- مرررسی گلم
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
5 مهر 93 17:05
سلـــآمـــــــــــ صفــورآآآآآآآآآآ جـــون چطـوری فــداتـــ شـمــــــــــ؟ یـه مـدتـــ نبـودمــ کـولــاکـــ کـردی کلـی پستــ گـذاشتــی حـالـا وقتــی هستـمــــ اینقــدر تنبـل میشــی کــه نگـــو یـه پستــ بـه زور میـزاری متــن کـه گـذاشتـی عـالی بــود آقـا اینـدفـه عکـس سـوغـاتـی هــآ رو بـزار آخـه همیشـه میگـی میـزارمـــ ولـی بعـدا" فقـط از چنـد تــا رو نمـایـی میشــه فـداتــ بشـمــــ منتظـرتـمــ بــوس ---------------------------------------------------------------------- فدات شم لطف داری عزیزم اینبارو گذاشتی ببخشید دفعه قبل تنبلی کردم بدقول شدم
رویا
5 مهر 93 18:35
مادر بودن مقدسه اما من که هنوز مجردم حس شما رو ندارم ---------------------------------------------------------------------- به زودی تجربه می کنی ان شا ا...
کلبه رنگارنگ
6 مهر 93 0:20
اخی....
مریم
6 مهر 93 8:49
صفورا جون همیشه آرزو دارم همچین مادری باشم که خودم را از یاد نبرم ولی واقعا ممکن با وجود اینکه به بچه ات بخوای خیلی برسی بازهم بتونی به فکر خودت هم باشی و علایقهای شخصی از بین نره یکی از دلایل ترس از بچه دار شدنم همین وای باین پستت درد دل من هم باز شد ---------------------------------------------------------------------------- آره عزیزم میشه چرا که نه آدم همیشه تو زندگی باید تعادلو برقرار کنه نه مادرهایی که به بچه هاشون نمیرسن نه اونایی که زیادی میرسن کار درستی نمی کنن و هر دو بچه هاشون تو جامعه دچار مشکل میشن منم قبل از بچه دار شدن فکر می کردم وقتی بچه دار شم دیگه خودمو باید فراموش کنم اما اصلا اینطور نیست
مامانی هیما
6 مهر 93 9:22
خیلی قشنگ بود مامانی ------------------------------------------------------------------------
آتیه مامان آوا
6 مهر 93 10:54
زیباااااااااااااااااااااااااا بود ---------------------------------------------------------------------------
ندا مامان یسنا
6 مهر 93 14:33
عزیزم چه مطلب قشنگی بود.چه وب قشنگی دارین و چه دختر نازی.اگه دوست دارین به وبلاگ ما هم سر بزنید. ------------------------------------------------------------------------- ممنون گلم حتماً
فریده
6 مهر 93 19:37
واااااااااااااای چقدر قشنگ بود --------------------------------------------------------------------
safoura
6 مهر 93 19:58
man in matlaba sad dar sad ghabul daram.madarhaye shad bachehaye shad va ba etemade be nafs darand. --------------------------------------------------------------------------
فهیم
7 مهر 93 12:01
سلام دوستم نوشتت خیلی قشنگ بود به دلم نشست. انشاالله سلامت و خوش و خرم در کنار خونوادت باشی دختر نازی داری خدا حفظش کنه دوست داشتی تبادل لینک کنیم ---------------------------------------------------------------------------
مامانی آرتینا جان***
7 مهر 93 16:00
سلام صفورا جان منم رمز میخوام البته اگه امکانش باشه.
مامانیه رونیا
7 مهر 93 16:22
من یادم رفته شرمنده .میشه دوباره برام بفرستین؟
مامان محمدامین
7 مهر 93 17:09
سلام صفورا جون من مامان محمدامینم میتونم بگم هر روز میام وبلاگ دختر گلت رو میبینم...اگه دوست داشتین همدیگرو لینک کنیماگر هم باز دوست داشتین رمز پست هاتون رو داشته باشم...به هر حال من عاشق وبلاگتون هستم و خیلی اینجا سر میزنم
رویا
7 مهر 93 19:13
سلام نمیشه منم عکسا رو ببینم ؟؟
مهدیه
8 مهر 93 1:00
سلام میتونم رمز داشته باشم؟
مامان ناديا
8 مهر 93 8:32
سلام صفورا جون اول اينکه عجب مطلب زيبا و اموزنده اي بود دستمريزاد مامان نمونه دوم اينکه ميشه رمز مطلب جديدتو به من هم بدي اگه قابل بدوني مرسيييي
مامان فریده
8 مهر 93 12:33
وااااای چه با حال بود -------------------------- قربونت
ترنم
8 مهر 93 14:11
واقعا مطلب جالبی بود ,صفورا جونم میشه منم رمز داشته باشم البته اگه امکانش باشه عزیزم
غزاله
9 مهر 93 14:13
عاالیییییی هم متن هم عکس ------------------------------------------------------------------------- الهی فدات شم من هنوز کلی کامنت دارم که قبل از تو گذاشتن نرسیدم جواب بدم و تایید کنم تا حالا بارها تو وبلاگم از خاننده هام معذرت خواهی کردم که دیر میشه تایید نظراتشون این بارم خارج از نوبت نظر تو رو جواب دادم که ناراحت نباشی
زهرا
9 مهر 93 18:02
خيلى خوبه اينجورى،كاش منم مي تونستم يه كم مثل اين حرفا باشم. دلم مي خواد سوغاتى ها رو ببينم چون عاشق لباس بچه هستم اونم از نوع دختر
مامان آسمونی
10 مهر 93 11:17
من رمزمو گم کردم
مهسا
11 مهر 93 0:04
سلام مطلب قشنگی بود اگه امکان داره رمز مطالب رمزداتونو به منم بدهید من یه خواننده کاملا خاموشم
l مریم مامان شاینا
12 مهر 93 3:07
خیلی متن زیبا و بااحساسی بود . صفورا جون میشه به من هم رمز بدید
مامان حبه قند
12 مهر 93 19:17
مامان آوا به منم رمز بده.میسی.اگه رمزت همون رمز آتلیه بارداری هست پاکش کردم متاسفانه
مامان دینا
12 مهر 93 22:50
شرمنده رمز چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه
13 مهر 93 20:05
سلام صفورا عزیز مدت یک سال هست از وبلاگت دیدن میکنم واقعا از مطالبت لذت میبرم با بودن اوای عزیزت که خیلی دوسش دارم ولی عزیزم برای دیدن سوغاتیهای امریکا رمزی دریافت نکردم میشه راهنماییم کنی ------------------------------------------------------------------------- وبلاگت چی بود؟
مامي مينا
16 مهر 93 15:42
صفورا جون رمزتو برام بفرست.
صفا
17 مهر 93 18:20
خیلی از این متن خوشم اومد امیدوار شدم به مادر شدن برام دعا کن --------------------------------------------------------------------------- ان شا ا... طعم مادرشدن رو بچشی به زودی
safoura
18 مهر 93 0:29
salam safoura khanum.mishe ramze weblogetuna bara manam email konin.mamnun misham. sipora84@gmail.com
ستارگان آسمان من
19 مهر 93 0:46
سلام..منم مثل شما تا یه حدی قبول دارم عزیزم ممکنه منم رمزتونو داشته باشم؟..
مریمی
23 آذر 93 4:47
سلام گلم.اگه میشه به منم رمزو بدید تا وبلاگ زیباتونو دنبال کنم و در آینده که نی نی دارو وبلاگ دار شدم باهم تبادل لینک کنیم