آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آوای دلنشین

16 آبان ماه 93 روز واقعی تولدت و کادوهای تولد

1393/8/20 12:09
نویسنده : مدیر
4,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان که حالا واسه خودت یه کودک 3 ساله شدی با خواسته های و آرزوهای مخصوص خودتمتنظرمحبت

باورم نمیشه از اون روز مبارک 3 سال میگذره سه سالی که لحظه به لحظه اش برای ما یه دنیا خاطره اس چشمامو که میبندم مثل یه رویا یه فیلم به سرعت از جلوی چشام رد میشه چقدر هوای این روزا منو یاد خاطرات نوزادیت میندازه توی اون روزهای سرد پاییزی آبان 90 کللللی برف تو تهران اومده بود تو با ورودت خونه رو پر از گرمی و حرارت کرده بودی عجب تجربه های جدید و تکرار نشدنی بود شیر دادن به بچه ای که همه وجودش از خودت بود - عوض کردن -بیداری های شبانه -تا صبح تاب دادن تو پتو و ...متنظربغل

لحظه به لحظه شاهد بزرگ شدنت بودیم و هر روز با کارهای جدیدت ما رو سورپرایز می کردی اولین غلت زدن اولین سینه خیز اولین دندون اولین قدم اولین کلمه و ... چقققققققققدر همشون برامون جذاب و خاطره انگیز بود و حالا سه ساله که تو در کنار مایی و وارد مرحله جدیدی از زندگیت شدی امیدوارم من و بابا شهاب بتونیم دوران کودکی شیرین و به یاد موندنی رو برات رقم بزنیمبوسبغل

چند تا عکس برای مرور این سالها و اینکه ببینی چقدر کوچولو بودی و چقدر بزرگ و خانوم شدی واسه خودت بوس:

تولد 1 سالگی

تولد دو سالگی:

تولد 3 سالگی:

امسال برای اینکه تولدت توی ماه محرم افتاده بود جشن تولدت رو 2 هفته زودتر گرفتیم اما روز تولد که جمعه 16 آبان ماه 93 بود خونه مامان جوون اینا برات کیک گرفتیم تا شمع تولدت رو توی روز تولدت هم فوت کنی بغلبوس:

 

همش منتظر بودم از کادوهای تولدت یه عکس کلی بگیرم تا این پستو تکمیل کنم اما هنوز که فرصت نکردم بدبو پس تا اینجا رو بگم تا بعد ایشالا این پستو تکمیل کنم.

این سرویس طلا رو مامان جون و خاله سمیرا برات گرفتن:

من و بابا شهاب که هم این نیم سکه رو برات گرفتیم گفتیم کادو اسباب بازی و لباس و این چیزا به اندازه کافی میگیری چشمک:

 

 

مهمونای گلمونم کلللللی اسباب بازی و لباس و ... برات آوردن که سعی می کنم یه چندتایی عکس بذارم ازشون اگه فرصت بشه.

و اما کادوهای دوستای گل وبلاگیمون...

این کادوی بیییییییییی نظیر رو یکی از دوستای گلم که به اسم دختری با نگاه متفاوت برامون کامنت میذاره برات فرستاده که واقعا با سلیقه است و بسییییییار سورپرایزمون کرد ممنونم عزیییییییییزم بوسمحبتبغل:

و اما کادوی بعدی رو سهیلا جوون از مشهد برامون پست کرده وقتی رسید به دستم کللللللللللی سورپرایز شدم واااااااااااااااقعا که بی نظیییییییییره و بسیار زیبا و با سلیقه کار شده:

تم تولد رو قبلش ازم پرسیده بود و این قاب زیبا رو خودش با دستای هنرمند خودش برات درست کرده که بسیار ارزشمنده برامون بوسمحبتبغل:

از همه دوستای گلم به خاطر زحمات بی دریغشون تشکر می کنم بوسبوسبوس

اینم دو تا عکس از پشت صحنه تولدت خندونک:

کللللللللللی عقب افتادم تو پستای وبلاگت کلی عکس و مطلبه که باید بذارم اما همش نمیشه و تنبلیم میاد تو چند روز مریض شدی و تب و بی حالی و ... کلی ناراحت شدم الانم که دو روزه خودم مریض شدم و ....

سعی می کنم زودی برگردم با مطالب جدید بوس

 

پسندها (17)

نظرات (13)

نسيم
20 آبان 93 14:03
سلام صفورا جونم خوبي اوا خوبه قدم نورسيده مبارك از طرف من ببوسش ---------------------------------------------------------------------------- نو رسیده کجا بود بابا
مامان آنيسا
20 آبان 93 18:09
سلام صفورا جون عزیزم رمز رو درست کردم میتونی ببینی شرمنده که اشتباه زده بودم --------------------------------------------------------------------------- میشه دوباره خصوصی برام بفرستی
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
20 آبان 93 18:25
سلــآمـــ صفـورآآآآ جـونـمـــــ چطـوری فـداتــ بشـمـــ؟ وآآآی یـادش بخیـر وبلـاگــ آوا هـمــ بـرا مـن کلـی خـاطـرهـ اس از وقتـی داشتیـد گیفتــ هـا رو بـرا بـه دنیــآآآ اومـدنـش درستــ میکـردیـد خـواننـدهـ وبلـاگتـون شـدمــ تـا الــآن پـس 3 سـالـه شـدن خـواننـدگـی مـنـمــ مبـارکـههه تولـدتـــ مبـارکـ بـاشـه آوا جـونـمــــ چه گل سـرهـ خـوشگلـی صفـورآآآ جـان چـرا 2 تـا نـاخـنـآآی آوا لـاکــ دارهـ بقـیـش نـدارهـ؟؟؟ چـه سـرویـس خـوشگلـی مبـارکتــ بـاشـه آوآآآآ جـونـمـــدستــ مـامـان جـون و خـالـه سمیـرا درد نکنـه وآآآآآآآآآآآآآی صفــورآآآآ جـونـمــــ ممنـون بخـاطـرهـ تمـومــ محبـاتــ و تشکـراتتــــوظیفـه امــ بـودهـ عسیـس دلـمـــــخیلــی خـوشحـالـمــــ کـه خـوشتــ اومـدهـفـدای مهـربـونیـاتــــ دستــ سهیلــآآآ جـونـمــ درد نکنـه بـابتــ قـابــ قشنگـش اِ آوا هـمــ مثـل مـا خـانـومــ دکـی شـدهـ صفـوآآآآ جـون بـابتــ تمـومــ زحمـاتــ ایـن دو مـاهتــ ممنـون واقعـا" تـولـد آوا بـی نظیـر شـدهـ بــود منتظـر پستـای قشنگتــ هستـمــــ --------------------------------------------------------------------------- فدات شم عزیزم ممنون بازم مرررسی به خاطر کادوی زیبات ههههه اون لاکا رو تو مهد براش زدن فکر کنم حوصله نداشتن همشو بزنن یا خودش نذاشته
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
20 آبان 93 18:27
اِ راستـی صفـورآآآ جـونـمــ خـدا بـد نـدهـ انگـاری ایـن یـه ویـروسِ جـدیـد اومـدهـ منـمــ گـرفتـارش شـدمـــ ایشـالــا زود خـوبــ بشـی عسیسـمـــــ --------------------------------------------------------------------- ممنون
رویا
20 آبان 93 18:37
عزیزم چقد این جور گذر عمرا قشنگه الهی همه مادرا شاهد قد کشیدن نی نی هاشون باشن -------------------------------------------------------------------------- ایشالا
شکوفه،مامان مانی و پانی
20 آبان 93 21:06
واااای چه عکسای خوشگلی. ماشالا به این پرنسس کوچولو. آوا جونی دوباره تولدتو تبریک میگم عزیزم و برات بهترینها رو آرزو میکنم. میبوسمت دختر ناز. ---------------------------------------------------------------------------------- مرررسی گلم
مامان مریم السادات
21 آبان 93 7:52
مامان صفورا سلام.ببخشید که باز مزاحم شدم.ولی رمز رو به ما ندادیدو ممنون میشم اگه این کار رو بکنید.شاد باشید همیشه
بهناز خانومی
21 آبان 93 10:32
خیلی قشنگ بود حس ابتدای متنت واقعا زیبا بود صفورای عزیزم تولد آوای دلنشین زندگی شما و آقا شهاب عزیز رو مجدد به شما تبریک میگم آوا رو از طرف من ببوس واقعا برام عزیزه امیدوارم همیشه در پناه خدای مهربون سالم و تندزست باشه صفورای عزیز و باز هم میگم واسه تولد اوا مثل سال قبل که من بازم تو وبلاگ شاهد زحمات بی شائبه تو بودم و باید بگم سنگ تموم گذاشتی ---------------------------------------------------------------------------------- قربونت عزیزم لطف داری
مامانی هیما
21 آبان 93 12:01
ای جونم چقدر بزرگ شده این خانوم کوچولو ان شااله 120 ساله شی عزیزم ------------------------------------------------------------------------------ ممنون
الهام
23 آبان 93 9:49
سلام.هزار ماشالا دختر گلت روز به روز خانم تر و نازتر میشه.انشالا همیشه سایه تون بالای سرش باشه.
مامان بهار
24 آبان 93 12:50
سلام صفورا جان .چقدر دیدن عکسهای تولد تا سه سالگی آوا جون شیرین بود .خدا نگهدارسما و خانواده خوبتون باشه. ---------------------------------------------------------------------- ممنون عزیزم
♥♥♥ایدا♥♥♥
25 آبان 93 18:36
عزیزم تولدت مبارک یلی کادوهات قشنگن همشون مبارکت باشه
مامان
1 آذر 93 13:49
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.