آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

آوای دلنشین

پایان هفت ماهگی

1390/6/21 14:32
نویسنده : مدیر
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر کوچولوی هفت ماهه من بغل

خوبی؟؟؟ بالاخره هفت ماهتم تموم شده واااااای باورم نمیشه که اینقدر به درآغوش گرفتنت نزدیک میشیم هرچی نزدیک تر میشیم هم خوشحالیم بیشتر میشه هورا و هم استرسم نگران می ترسم نکنه نتونم مامان خوبی باشم..... نکنه نتونم خوب بزرگت کنم.....نکنه نتونم درست تربیتت کنم و هزاران نکنه دیگه

اما به هر حال من و بابایی بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستیم ماچقلب

دیروز مامانی (مامان بزرگ من) تو باغ درکه مهمونی داشت همون دوره همیشگیشون با دوستای قدیمی هرکی منو میدید فکر می کرد تو ماه آخرم اینقدر که ماشا ا... شکمم بزرگ شده خنده اما هیکلم بد نشده و هنوز مانکنم نیشخند کلی همه دیروز از تیپم و لباسم تعریف کردن از خود راضی مامانت با این شکم قلمبه اش هنوزم خوش تیپه خنده واااای که چقدر خودمو تحویل گرفتم زبانچشمک

هروقت که یه چیزی می خورم تو تو شکمم شروع می کنی به وول وول خوردن اما هیچ وقت از اون لگدای خفن که دوستای نی نی سایتسم میگن نمی زنی ناراحت نمی دونم دلیلش چیه؟؟؟ نکنه خوب رشد نکردی و کوچولو موندی؟؟؟؟ شاید به خاطر اونه که خییییییییییییلی خانومی و نمی خوای مامانی دردش بیاد نه؟چشمک

هنوز پرده اتاقت از ترکیه نیومده افسوس هر روز زنگ میزنم پیگیری می کنم دوست دارم زود پرده ات آماده بشه تا از اتاقت عکس بگیرم و بذارم اینجا نیشخند

دیشب من که از مهمونی مامانی اومدم خونه خیییییییییییلی خسته بودم چون صبحشم سر کار بودم و بعدشم دنبال کارای بانکی و بیمه و آخرشم مهمونی شب که اومدم خونه می خواستم بخوابم تو تازه شروع کردی به شیطونی با بابایی کلی خندیدیم خنده بعد بابایی گفت شاید دلش لالاییش رو می خواد، همون لالایی عاشورایی که هر شب برات میذارم تا باهاش بخوابی و بهش عادت کنی نیشخند اما من خودم زود خوابم برد و نفهمیدم بالاخره خوابیدی با اون یا نه متفکر

مثل همیشه چشم انتظارتم گلم بووووووووووسماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آترینا
23 شهریور 90 9:08
سلام خانم امیدوارم خودت و نی نی خشملم خوب باشید نگران نباشذدختر منم لگدهای محکم نمیزد مراقب خودتون باشید


ممنون عزیزم
یاسمن مامان رادین
26 شهریور 90 9:06
مروارید جون مطمئنا یمی از بهترین مامانی دنیا میشی.

هروقت هم هرجا میری برای خودت و آوا جونم اسفند دود کن


مرسی عزیزم