آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

یک ماهگی

1390/9/16 22:39
نویسنده : مدیر
1,886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من قلب

یک ماهگیت مبارک عزیزم بغل آوا کوچولوی ما یک ماهه شد هوراااااااااااااااا هورا

چی بگم از این مدت که با همه خوبیها و سختیهاش گذشت اما خوب شب بیداری می کنی واسه خودت هاااااا شیطون بلا چشمک این مدت اصلا به من فرصت ندادی که بیامو وبلاگتو به روز کنم شبا که تا صبح سرگرم تو هستم و روزا تا تو می خوابی مجبورم بخوابم تا زنده بمونم نیشخند مثلاً دیشب از ساعت 11:30 تا 4 صبح بی تابی کردی و صبح هم از ساعت 9 صبح تا 12 !!! من دیگه داشتم از پا درمیومدم اما اشکال نداره عزیزم من با همه وجودم و عشقم برات وقت میذارم تا بزرگ بشی و همدمم بشی قلب

امروز وقت دکتر داشتیم اما من اینقدر خسته شده بودم دیشب که نتونستم ببرمت ناراحت آخه من خودم یه مدتیه که شدیداً سرما خوردم فکر کنم سینوس هامم چرک کرده اما وقت نکردم برم دکتر امروزم اصلاً حالم خوب نبود که تو رو ببرم دکتر قرار بود بریم چکاپ ماهیانه چشم اما اشکال نداره حالا شنبه میریم ان شا ا...

دیروز از خونه مامان جوون اینا بعد از چند روز اومدیم خونه، مامان جوون تو همین نصف روز دلش برات یه ذره شده بود زبان

اینم چند تا عکس از یک ماهگی تو:

وقتی که آوا آشپز می شود نیشخند :

آوا کوچولو در خواب ناز:

آوا خانوم تو تختش و اتاقش:

اینم چندتا از عکسای روزهای قبل از یک ماهگیت:

آوا کوچولو با لباس پهلوونی:

پرنسس من بعد از یه حموم جانانه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گلاره
16 آذر 90 23:17
ماشاله خیی ناز شده صفورا ... بنیتا هم عین لباس یک ماهگی اوا داره ولی هنوز براش بزرگه
ازاده مامانه هانا
16 آذر 90 23:39
یه ماهگیت مبارک عزیزه دلم این لباسای خوشگلو میپوشی دلبری میکنی میام یه لقمت میکنم میخورمتا غسل مسل
مامان ثمين
17 آذر 90 12:19
سلام.ني نيتون خيلي خيلي نانازه.خدا براتون حفظش كنه ان شا ا...
فریده مامان تانیا
17 آذر 90 12:43
مبارکه انشاالله1000ساله بشی اوا جون 1ماهگی هم مبارک باشه یه دنیا دوست دارم
زهرا مامان مه سما
17 آذر 90 15:39
وای عزیز خاله یک ماهگیت مبارک باشه
راضيه
17 آذر 90 16:53
يك ماهگي ات مبارك آوا كوشولووووووو
مامان ملیسا
17 آذر 90 17:23
آوا جون یک ماهگیت مبارک به ملیسا هم سر بزن
باران ارديبهشت
17 آذر 90 19:41
خسته نباشي مامان مهربون شب بيداري خيلي سخته من كه ديگه ازم هيچي نمونده . لازم به ذكره كه دختره منم داره از اين لباس اما فكر نكنم تا يه ماه ديگه هم اندازه جوجه ي من بشه اسفند دود كن براي دخترخيلي زود گذشت ها آدم دلش ميگيره البته انقدر هم سخته كه زير زيركي يه نفس راحت هم ميكشه هههه
آسمون ی ها
19 آذر 90 18:27
میخوام بخورمت عسلی