آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین شب یلدا

1390/10/3 19:58
نویسنده : مدیر
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکوچولوی مامان قلب

امسال اولین شب یلدایی بود که خدا تو رو به ما هدیه داده بود. عزیزم شب یلدات مبااااااارک بغل البته باید ببخشی که چند روز دیر برات پست گذاشتم اما بهم حق بده نمی دونی که این چند روز چه بر ما گذشت.

شب یلدا همه خونه مامانی من دعوت بودیم اما نمی دونی که تو چقققققدر گریه کردی همش بغل اینو و اون بودی اما آروم نمیشدی ناراحت کلاً یه 3-4 روزی بود که خییییییییییلی بدجوور گریه می کردی حتی بعضی وقتا شده که تا 12-13 ساعت پشت سرهم بیدار بودی و گریه می کردی نمی دونی که گریه هات چقدر دل آدم رو کباب می کنه من اومدم خونه مامان جوون اینا دیگه نمی تونستم تنهایی آرومت کنم اینجا هم سه- چهار نفری از پست بر نمیومدیم آخ 

اما از دیروز صبح یه قطره ای رو بهت دادم که خیییییییلی آرومت کرده الهی بگردم برات که این چند روز از دل درد چی کشیدی عزیزم نگران اما خدا رو شکر دیشب خیلی خوب خوابیدی و برخلاف اون چند روز  خیلی هم خوب شیر خوردی امروزم ساعت 6 تا 8 صبح سالم و سرحال کلی با هم اختلاط کردیم و کلی با مامان خندیدی عزیزم ماچ کلی باهات حال کردم تازه دارم لذت مادر شدنو میچشم واااای نمی دونی که شب یلدا خونه مامانی چقدر گریه کردم پا به پای تو زبان آخه مدتها بود که یک ساعتم پشت سرهم نخوابیده بودی و نذاشته بودی که منم استراحت کنم اما اشکال نداره گلم بالاخره وقتی آدم می خواد یه پرنسس کوچولو و دوست داشتنی تو خونش داشته باشه باید سختیاشم بکشه دیگه نه؟ چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاسمن مامان رادین
3 دی 90 15:35
عزیییییزم. ایشالا همیشه شاد باشین و زودتر این دل دردها تموم شه عزیزم. پیش ما هم بیا خاله جوونم الهی که شب یلداهای خیلی خیلی خیلی زیادی در کنار هم شاد و صد البته سالم باشین
مامان ثمين
3 دی 90 16:54
سلام.راي گيري جشنواره شروع شده ثمين كدش 163 هست يادتون نره دوست مهربونم.
مامان آرنیکا
4 دی 90 11:36
سلام به آوای ناز و مامان مهربونش من آرنیکام و توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم با کد 190 لطفاً با رأیتون ما رو خوشحال کنید
مامان ملیسا
4 دی 90 12:47
صفورا جون نگران نباش بچه ها بعد از سه ماهگی خیلی بهتر میشن به نظر من
سلما
4 دی 90 13:18
فکر کنم وقتی آدم بچه دار میشه تازه میفهمه که پدر و مادرش چه زحمتی براش کشیدن
خانمی
4 دی 90 19:20
سلام عزیزم
دختر منم همش دل پیچه داره و گریه میکنه...شب تا صبح بیداره
شما چه قطره ای میدی؟؟


من کولیکز دادم فایده نکرد الان کارمینت میدم به همراه کمی آب و نبات چون خییییلی تلخه اما عااااالیه
مریمی مامان هانا
5 دی 90 17:34
شب یلدات مبارک خانمی آوا جونم شبا بخواب عزیزم که مامان هم استراحت کنه
مهسا مامان مرسانا
6 دی 90 0:31
اخی بگردم دخملب ررو.......ان شا الله بهتر بشه....منم آپم منتظرتم عزیزم....
مامی مائده
6 دی 90 10:50
می فهمم چی میگی خیلی سخته ایشالا که اوا کوچولو دیگه دلش درد نگیره و همیشه شاد و خندون باشه
مامان اشکان
6 دی 90 16:09
علي خوشتيپ
6 دی 90 20:49
سلام خاله صفوراي خوشگل از كليپ من تو وبم ديدن كن و با راي دادنت منو خوشحال كن كد من 150 هست
sahar
6 دی 90 23:05
___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$ _______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ ________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$ _________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$ ______$$$$$$_____$$$$_________$$$ ________$$_______$$$_________$$$$$ ______________$$$$$$$_______$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$ ____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$ __________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$ _________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$ _________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$ _______$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$ dokhmale nazi darin.akse bishtari bezar az koochoolut.
گلاره
8 دی 90 0:46
خاله میخواستم یه روز که خونه هستین با مامانم بیام دیدن دوستمم


آخ جوووووون ما منتظریم