آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

احساس گناه مادرانه

1390/11/16 22:42
نویسنده : مدیر
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

وااااای نمی دونی که چه حس بدی داشتم گریه

دیشب وقتی تو خوابت برده بود و من داشتم واسه خوابیدن آماده میشدم یهو یادم افتاد که خیلی وقته یادم رفته عوضت کنم!!!! همیشه حواسم بوده که زود به زود اینکارو بکنم تا هم نسوزی و هم خدایی نکرده عفونت نکنی اما واقعاً نمی دونم چی شده بود که دیشب یادم رفتم کللللللللی عذاب وجدان گرفتم اما دلم نیومد از خواب بیدارت کنم.

خلاصه گذشت تا نصف شب که از خواب بیدار شدی و من اومدم عوضت کنم دیدم که کلی دستشویی کرده بودی و پوشکت کلی سنگین شده بود ایییییییییییینقدر دلم برات سوخت که نگو همش فکر می کردم که چقدر سختی کشیدی و اذیت شدی و زبون نداشتی که به من بگی!! همش خودمو فحش دادم گریه

دخترم مامانو ببخش اگه گاهی از این سوتیا میده خجالتناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:15
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
مهسا مامان مرسانا
17 بهمن 90 1:45
عزیزم طبیعی این سوتی ها
یاسمن مامان رادین
17 بهمن 90 14:57
صفورا جوونم احساس مسئولیتت قابل تقدیره. به اوا به خاطر این مامان پر احساس تبریک میگم. اما پوشکی که جذبش بالاست اتفاقی نمی افته گلم.قربوونت برم که اینقدر دل قشنگی داری عسیسم.
مامان ترنم کوچولو
18 بهمن 90 10:06
سلام گلم.اکشالی نداره خودتو ناراحن نکن. ولی اگه حسابی خوابش برده باشه عوضش کنی بعدش بازم میخوابه.فینگیل من که اینطوریه
مامان مریمی
19 بهمن 90 17:00
هههههههههههههه از دست تو صفورا.. مردم از خنده ههههههههههههههه
مامان مانی جون
19 بهمن 90 17:05
سعی کن تو خواب هم عوضش کنی و عادت کنه که بیدار نشه چون بزرگ تر که بشه خوابش طولانی تر میشه و اگه عادت نداشته باشه از خواب بیدار میشه و دیگه نمیخوابه لازم نیست نصفه شب اگه فقط جیش کرده باشه بشوریش اینجوری خواب خودش و شما بهم نمیخوره
نهير
19 بهمن 90 23:18
صفورا جون من نميخوام دلداريت بدم فقط فحشايي كه به خودت دادي رو هم مينوشتي عجبا چيا به خودت گفتي
ماِئده
25 بهمن 90 12:07
ثمین
1 اسفند 90 20:24
اوخی . . . الهی