آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد دختر عمه زهرا نرگس کوچولو

1391/3/24 19:01
نویسنده : مدیر
2,153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی مامان

دقیقاً توی هفت ماهگی تو دختر عمه ات به دنیا اومد اسمشم گذاشتن نرگس لبخند

امیدوارم که برای هم هم بازیهای خوبی باشین و با هم دعوا نکنین زبان

اینم عکس شما دوتا با هم

 

 اینم چندتا عکس متفرقه بین 6 تا 7 ماهگی:

 

اینجا خاله شمیم امتحانش تموم شده و کتابشو تو پاره کنی تو هم کللللللللللی کیف کردی:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ترنم کوچولو
24 خرداد 91 19:49
تولدش مبارک.وای وای خاله خرابکاری کردی؟
مامان طهورا عسلی
25 خرداد 91 12:09
هوراااااااااااااااااااااا. مبارکه . یه گل دیگه به دنیا اومد.

راستی دخملی کدوم بیمارستان به دنیا اومده؟


آوا یا دختر عمه اش؟ آوا تو بیمارستان دی
فایزه
25 خرداد 91 12:36
افرین اوا جون منم کتابامو پاره کردم.تو هم کمک کردی به خاله شمیم تو پاره کردن؟
نهیر
25 خرداد 91 12:39
نفسسسسسسس بین کاغذ ها خیلی با نمک شدی
آرزو
25 خرداد 91 12:44
قربون اين موش موشك برم منصفورا حالا قشنگ حس ميكني دخترت بزرگ شده در كنار دختر عمش
مامان فاطیما
25 خرداد 91 18:05
ماشاا... به این دختر ناز خدا حفظش کنه صفورا جون ما شمارو لینک کردیما
مهشید
25 خرداد 91 18:20
سلام مامان صفورا خوبین ؟ من مهشید هستم و 7 ماهه باردارم از این وبلاگ بینهایت خوشم میاد تقریبا هر 2 هفته 1بار نگاه میکنم . خوش به حال آوا که مادر و پدری مثل شما داره از خدا میخوام که زیر سایه شما بزرگ بشه ببخشید وقتتون رو گرفتم روی ماه آوا کوچولو رو میبوسم
سهیلا
25 خرداد 91 18:47
سلام صفورا جونم خوبی عسیسم؟ وای اوا چه قدر خوشمل شده دوباره به دنیا اومدن دختر عمه اش مبارک ایشاا... هم بازی های خوبی میشن زود با زود آپ برو دلم برا اوا جون تنگ میشه فعلا" بای
صفورا
26 خرداد 91 13:14
سلام خانم بهتون برای داشتن همچین دسته گلی تبریک می گم. امیدوارم همیشه سالم و در پناه حق شاد و پیروز باشید. از دور روی ماهش رو می بوسم.
الناز(مامان بنیا
27 خرداد 91 21:02
خوب خاله میام می خورمت به خدا
خانمی
28 خرداد 91 10:47
آفرین همه کتابارو پاره کن
مهناز
30 خرداد 91 0:54
سلام.می خواستم ببینم شما از بیمارستان دی و کادرش راضی بودید؟دکترتون کی بود ؟هزینه هاش چقدر شد؟


آره من راضی بودم دکترم دکتر وزیری بود و هزینه اشم من بیمه تکمیلی داشتم زیاد نشد