آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین شب خوابیدن تو اتاق خودت

1391/3/26 16:26
نویسنده : مدیر
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان قلب

خیلی وقت بود که می خواستم اتاقتو جدا کنم و تو اتاق خودت و تخت خودت بخوابونمت اما دلم نمیومد آخه خییییییییلی حال میداد وقتی که بین من و بابایی می خوابیدی و شبا تو بغل خودم بودی اما دوست نداشتم به این حالت عادت کنی. میدونی چیه من خودم همیشه دلم می خواست آدم مستقلی باشم و خدا رو شکر همینطورم بوده و دوست دارم دخترم هم مثل خودم باشه و واسه همین دوست دارم عادت کنی تو اتاق خودت بخوابی تازه دکترتم میگفت الان دیگه به هیچ وجه نباید شبا پیش خودتون بخوابونیدش و بالاخره دیشب تو برای اولین بار تو اتاقت و تو تخت خودت خوابیدی اینقدرم خوب خوابیدی که حتی تا صبح بلند نشدی شیر بخوری دیگه نزدیک نماز صبح خودم اومدم به زور بهت شیر دادم. اما باید اقرار کنم که من و بابایی خیلی دلمون برای اینکه پیشمون بخوابی تنگ میشه دیشب واقعاً جات خالی بود بینمون اما هم ما و هم تو به زودی به این حالت عادت می کنیم و درستشم همینه لبخندمژه

بووووووووووووووس برای پرنسس خوشگم ماچ

اینم عکسای این شب تاریخی:

     

اینم وقتی صبحش از خواب بیدار شدی ببین تو چه وضعیتی هستی خنده:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی مائده
28 خرداد 91 20:40
مستقل شدنت مبارک باشه عزیزمممممم
مامان ثمین
29 خرداد 91 22:04
الهی فدای اون چرخیدن و اون نگاه خوشگلت بشم خاله خیلی نازی
مامان ترنم کوچولو
30 خرداد 91 9:27
ای جونم.ماشالله خانوم شدی ترنمم چرخ میزنه تو جاش برا همین من دورشو بالش چیدم
خاله مریم مامان هانا
30 خرداد 91 12:31
عزیزم ههههههههههههههههه عین هانا چرخیده ههههههههه
خاله سمیرا
30 خرداد 91 12:32
وااااااااای خدا چقدر باحال چرخیده...ای خدا نگاهشو بخورمممممم...میخوام هورتت بکشم آوا جون
saba
30 خرداد 91 14:56
فدات بشم من که چه ناناس خوابیدیییییییییییی
فریده مامان تانیا
31 خرداد 91 14:21
ای جونم چه ناناس خوابیدی عروسک
الناز(مامان بنیا
1 تیر 91 10:45
وای خدا که توجه نازییییییییییی اوااااااااااااااااااااا
یاسمن مامان رادین
3 تیر 91 16:13
خاله قربوونت بره که وقتی از خواب بیدار میشی اینقدر خندونی
خانمی
5 تیر 91 11:39
وااااااااای چقدر خوب که دخملت تهنا میخوابه