آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین کلمه ماما ما ما ...

1391/4/3 19:36
نویسنده : مدیر
2,825 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اولین کلمه رو توی هفت ماه و 18 روزگی گفتی و اونم ما ما ما ما  بود ماچ قلب

هربار که بهت میگیم بگو ماما میگی ما ما ما ما هههههههههههه خیلی بامزه اس بپپپپپپپپپر بغل مامان خوشگلکم بغل

یکم از کارات بگم عااااااشق رانندگی هستی و اینکه بشینی پشت فرمون چندوقت پیش علی آقا (پسرخاله بابا) نشوندت بغلش پشت فرمون دیگه مگه حاضر بودی بیای بریم خونه تا بابایی می خواست بغلت کنه خودتو می کشیدی عقب زبان

کوچکترین چیزی که روی زمین ببینی حتی در حد یک نقطه می خوای برش داری چشم 

عاشق بازی اتل متل توتوله هستی و وقتی باهات بازی می کنم تا قطعش می کنم خودت دستتو میزنی رو پات یعنی بازم بازی کنیم نیشخند

سی دی های بی بی اینشتین رو خیلی دوست داری و وقتی نگاه می  کنی کلی ذوق میزنی.

عاااااااااااشق ددر رفتنی یعنی مثل مامانت ددری هستی خدا به دادمون برسه زبان تا کسی آماده میشه میره دم در داد و بیداد می کنی که تو رو هم ببره و وقتی میبریمت دم در تو بغلمون همش خودتو می کشی به سمت در و می خوای بری بیرون چشمک و اگه برگردیم تو میزنی زیر گریه خنده

میتونی دستتو بگیری جایی و وایسی و حتی می تونی خودت دستتو بگیری و تقریباً خودت از جا بلند بشی ماچ

 

اینم عکس جدید:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان بیتا
3 تیر 91 19:52
شــعبان کـه مه ســـرور هــر مــرد و زن است تـابـان ز وجــود جـلوه « پنــــــــج تـــن» است میلاد علی اکبر و سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پـاک «حجـــت بن الحـــسن» است
مامان هستی
3 تیر 91 20:48
پس کو عکساش صفورا جون


باز نشده برات؟؟؟؟
مامان هستی
3 تیر 91 20:50
وااااااااااااااای قربونش برم من آآآآآآآآآآآآآآآآاخ
مامان هستی
3 تیر 91 20:51
راستی صفورا جون لباسای آوا رو از کجا میخری خیلی شیکن



قربونت برم
از جاهای مختلف عزیزم
مامان دینا جون
3 تیر 91 23:34
ماشالا آوا جون چقد ناز شده.دینا هم اولین کلمه ای که تونست بگه ماما بود.
گلاره
4 تیر 91 1:13
یعنی این تیپت تو حلقم خالههههه
میگم صفورا پس فردا آوا بزرگ میشه این کامنت ها رو میخونه میگه چه خاله لاتی داشتم یا زمانیا


اختیار داری باعث افتخارشه
آرزو
4 تیر 91 1:33
آفرين به آواي زرنگهمش بگو مامان باشه خاله
مامان ترنم کوچولو
4 تیر 91 12:14
ولی ترنم اول کفت بابا مثل خودم قربون این دخمل حوشتیپ
مامی مائده
4 تیر 91 13:05
این تیریپت منو کشته
زهرا مامان شيوا
4 تیر 91 14:14
سلام صفورا جون. خسته نباشي. دخمل نازم گفتن اولين كلمت، اونهم ماما مبارك باشه.فداي تو بشم كه روز به روز داري خوشگل و خوشگلتر ميشي. اون لباساي شيك و اون خوشتيپيات منو كشته.
مامان سونیا
5 تیر 91 8:50
وای وای وای هزار ماشاالله فدات بشم من چه نازه بااین تیپ خوشگلش
خانمی
5 تیر 91 11:38
مبــــــــــــــــارکه....پس بالاخره کلمه مامان رو شنیدی
مامان آرنیکا
5 تیر 91 12:38
خوشگل شدی مثل ماه شیرین زبون مامانش
مامان محمد پوریا
5 تیر 91 17:23
الهی چه دختر نازی
مینا مامی لیانا
5 تیر 91 19:45
قلبونت برم چه ماهه این خانم خوشگله
باران اردیبهشت
5 تیر 91 21:19
خیلی خدا دوست داره که اولین کلمه آوا مامان بوده آخه همه دخترا اول میگن بابا هه هههه ببوسش
سحر مامان ارشاک
6 تیر 91 14:35
اخ این موش موشکت رو می یام بالاخره به روز می خورم کفشای کتونی شو بگردم
sarina
6 تیر 91 14:49
وای چه خوشگل شدی خاله جون هر تیپی بزنی بههت میاد
یاسمن مامان رادین
6 تیر 91 15:07
قربوون اون دوتا دندون سفید کوچولوت برم که تو عکس هم معلومه
خاله مریم مامان هانا
7 تیر 91 17:10
دامنت درسته ته حلق من ههه
ای تک (مامان نیایش)
8 تیر 91 9:22
آفرین به ماماماما گفتنت خانوم گل
سارینا مامان آرمان
11 تیر 91 10:54
سلام صفورا جون دخملت خیلی ناز شدهههههه خدا حفظش کنه راستی ادرس وبلاگم رو تغییر دادم این ادرس جدیدمه http://armanjojo.niniweblog.com/ بوس برا آوا کوشولو
نهیر
11 تیر 91 11:14
فقط کفشهات دامنت منو کشتتتتتتت
مامان گلی
11 تیر 91 12:01
سلام صفورا جون
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدی النای نازنین منو برد به شش هفت ماهگی دخترم. دخترت فوق العاده نازنین و دوست داشتنیه مخصوصا مرواریدای کوچولوش. صورت ماه و گلشو میبوسم.خوشحال میشم با هم لینک داشته باشیم اگه اجازه بدی


خواهش می کنم
ثمین
11 تیر 91 14:13
ببخشید کامنت تون رو ندیده بودم که جواب بدم!! در خدمتم چی میخواین؟؟
الناز(مامان بنیا
11 تیر 91 20:07
قربون تیپت برم خاله چرا بینا دوستهای وبلاگت نیست


ااا عجیبه تا حالا خیلی اومدم وبش یادم رفته لینک کنم
ازاده
14 تیر 91 2:20
الهی من به فداش که انقدر نازه این بشر مبارکه صفورا جونم مامان گفتن نفس خانوم اتل متلت خیلی با حال بود شیطون خوش تیپ منههههههههههه
مامان عسل
16 تیر 91 11:36
ای جاااااااااااااااااااااااااااااان عروسکه ماشاالله ببوسش هزارتااااااااااااا
مهسا مامان مرسانا
16 تیر 91 12:07
تیپت من رو کشته بوسسسسسسسسسسسسس
زهرا
19 تیر 91 23:22
جه نی نی عسلی دارینخدا واستون حفظش کنه دوست دارم یه نی نی مثل شما خدا بهم بده
زهرا
21 تیر 91 14:30
من اوا جون رو خیلی دوست دارم الان که تازه از سر کار اومدم نشستم پشت کامپیوتر مستقیم اومدم تو وبلاگ اوا کوچولو.من تقریبا دو سالو نیمه که ازدواج کردم اگه واسه مشکلات مالی نبود تا حالا یه بچه بدنیا اورده بودم ولی انشاالله تا اذر 91 با شوهرم یه خونه می خریم اونوقت واسه بچه دار شدن دست بکار میشیم برامون دعا کنین


ان شا ا... خدا بهتون یه بچه سالم و خوشگل میده عزیزم
لیلا
1 اردیبهشت 93 17:44
چقدر لباساش نازه چقدر خوشگله این خانوم خدا حفظش کنه براتون --------------------------------------------------------------------- ممنون عزیزم