آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

خرید لباسهای بارداری

1390/3/9 10:24
نویسنده : مدیر
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه که دیگه شکمم حسابی قلمبه شده هروقت نگاش می کنم که بالا اومده کللللللللللی حال می کنم که داری بزرگ تر میشی و شکم مامان رو قلمبه می کنی ماچ

دیگه هیچ کدوم از شلوارام بهم نمی خورد و مجبور بودم دکمه هاشونو باز بذارم.

بالاخره روز جمعه من و بابا شهاب وقت کردیم بریم خرید لباس واسه من...چون دیگه واقعاً شلوارای قبلم رو نمی تونستم بپوشم و می ترسیدم برای تو هم ضرر داشته باشه.

با بابایی رفتیم مفتح، تو اولین مغازه ای که رفتیم همه خریدامونو کردیم.....واااااااااای که لباس حاملگی خریدن چه حالی میده.....دلم می خواست همشونو بخرم نیشخند..........نمی دونی عزیزم که چه حس خوبی داره خیال باطل  ان شا ا... یه روز که خودت مامان بشی این حسای قشنگ رو تجربه می کنی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SaYa
12 شهریور 92 14:47
عزیزم الان اون شکم قلمبه از توش یه آوای نفس اومده بیرون و فکر کنم دیگه لباسای بارداریت انردازت نشه چون گشاد شده نه؟


هههههه آره چه جوورم گشاد شده