آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین تکونای تو

1390/3/24 14:51
نویسنده : مدیر
1,973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچوی من

قربونت بشم که مثل مامان و بابات اینقدر شیطونی و آرومت نمیگیره

یه چند روزی میشه که یه احساسی مثل ویبره موبایل سمت چپ زیر شکمم حس می کنم اولش همش میگفتم خدایا این چیه دیگه نگران شده بودم که نکنه بلایی سرم اومده نگران  اما بعدش فهمیدم که این تکونای تووووووووواه

واااااااای هنوزم باورم نمیشه یعنی این تویی که اینقدر تو شکم مامان وول وول می خوری؟؟؟

حالا از دیروز که مطمئن شدم این تکونای تواه دیگه تکون نمی خوری دلم واسه تکونات تنگ شده عزیزم یه حالی به مامان بده شیطون کوچولوی من دیگه شکمم حسابی بزرگ شده حال میکنم وقتی بهش نگاه می کنم  این نشون میده که تو داری بزرگ میشی عزیزمخیال باطل

وااااای از اون روزی که لگد زدنت رو حس کنم می دونم که خییییییییییییلی حس شیرین و دوست داشتنیه

خوشحالم که تو هم دختری و یه روزی مثل من می تونی مامان بشی و همه این لذتها رو بچشی

منتظر دیدن روی ماهت هستم 

میبوسمت بوووووووووووووووووس ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مریمی
21 خرداد 90 11:35
منم تکون نی نی می خوام. خوش به حالت مروارید
ترنم
31 خرداد 90 14:15
مباركههههههههههههههههههههه

عزيزم با اجازه ات لينكت كردم.


خواهش می کنم عزیزم باعث افتخاره
سحرناز
1 تیر 90 16:43
به سلامتی دخترت زرنگه و شیطونه دیگه


مرسیییییییی عزیزم
آنی
5 تیر 90 16:42
مروارید جون این حالت ویبره تکونای نی نیه ؟؟؟منم چند روزه این حسو سمت چپه شکمم دارم....یعنی خودشههههههه؟


به من که گفتن اولا تکوناش اینجووریه نمی دونم والا