آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آوای دلنشین

ششمین دندون

1391/5/28 13:53
نویسنده : مدیر
2,727 بازدید
اشتراک گذاری

آخه ووروجک مامان من موندم تو چه عجله ای داری که همه دندوناتو پشت سرهم دربیاری؟؟؟؟متفکر

چند روز پیش که داشتی قهقه میزدی و میخندیدی یهو دیدم که بللللللللللله دندون ششمت هم دراومده مبااااااااااااااارکه عزییییییییییییزکم هوراهوراهورا

البته فکر کنم هفتمیشم تو راهه چون یکی دو روزه که خیلی بی تابی میکنی و معلومه که لثه اتم خیییییییییییییلی میخاره الهی مامان دورت بگرده که اینقدر اذیت میشی ناراحتنگران تازه فکر کنم ادرارتم تند شده دیشب کلللللللللللی سوخته بودی دلم برات کباب شد گریهگریهگریه امروز به پرستارت گفتم زود به زود بشورتت و تا میتونه هم بازت بذاره ناراحت

دیشبم که نه خودت خوب خوابیدی نه گذاشتی من بخوابم همش بی تابی میکردی وول وول میخوردی و نق میزدی حتی تو تختت هم نخوابیدی و اومدی رو تخت ما میدونم که همش به خاطر دندونته ناراحت

راستی یادم رفت بگم که یه پرستار جدید برات گرفتم هم جوونه هم خوش اخلاق و ظاهراً بچه هم خیلی دوست داره لبخند

از حالا در تدارک کارای تولدت هستم دوست دارم تولد یکسالگیت رو خیلی مفصل بگیرم فقط اگه این کار و بار بذاره آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ازاده مامان هانا
28 مرداد 91 15:00
اییییییییی جونم صفورا دخترت دیگه حسابی خانوم شده هاااااا کاش کی زود در بیاد تموم شه دیگه اذیت نشن مبارکه ششمین دندونت عسیسم
بنده خدا
28 مرداد 91 15:57
یه ÷یشنهاد برا تولد دختر گلت دارم از اونجایی که اوا روز عید قربان به دنیا اومده نظرتون چیه تم تولدش بره های ناقلا باشه


دوست دارم تم کفشدوزک بگیرم از ترکیب رنگش خوشم میاد
مامان ثمین
29 مرداد 91 1:47
سلام.طاعاتتون مقبول درگاه حق.عیدتون مبارک
شهرزاد
29 مرداد 91 18:35
سلام مبارکه عزیزززززززززززززززززززززززززم.ماه بود با دندونه 6هم ماه تر شد راستی عیدتونم مبارک
سمیرا
1 شهریور 91 9:25
عیدت مبارک خواهر گلی...منم کلی میخواستم کمکت کنم و دنبال کفشدوزک برم واسه آوا گلیمون ولی مریضیم نذاشت...از امروز من گوش به زنگم قربان واسه این دخمل هر کاری که بگی در خدمتیم.


قربون تو خاله مهربون بوووووووووووس
maman e maneli
3 شهریور 91 12:02
aziiiiizam mobarak bashe bah bah che kare khoobi mikoni (tavalode mofasal o migam) afarin be maman e mehraboon
maman e maneli
3 شهریور 91 12:04
mamnoon aznazare ghashanget lotf dari aziiiizam rastesh oon axa atulie az site paride age tamayol dashtin khosoosi mailetoon befrestin hatam mail mikonam
شهرزاد
3 شهریور 91 19:51
سلام مامان صفورای مهربون.خوبین؟آوا کوچولو خوبه؟من هم شما رو هم آوا رو تو فیس بوک ادد کردم خوشحال میشم که باهم دوست بشیم.موظب نی نی باشید یه عالمه.بوس بوس
آرزو
4 شهریور 91 11:31
‍رستار جدیدو ششمین دندون مبارک دوتا از آرمان جلو زدی اون ۴ تا داره
مامان سلدا
4 شهریور 91 12:07
من آوا کوچولو رو خیلی دوست دارم امیدوارم که زودی دندونت در بیاد و راحت بشی خاله جون
سحرمامان آمییتیس
4 شهریور 91 19:32
عسلم مبارک باشه دندون های خوشگلت
رز دسته گل مامان
6 شهریور 91 12:13
دندون های زیبات مبارک عزیزم انشالله همیشه بهترین هارو جشن بگیری .خسته نباشید خوشحال میشم به وب دخملم سر بزنید و مارو با نظرات خوبتون خوشحال کنید
شهرزاد
6 شهریور 91 22:54
سلام صفورا خانوم.دلمون واسه عکسای جدیده نی نی کوچولو تنگ شده کجایین پس؟
خانمی
7 شهریور 91 9:58
ششمین دندونت هم مبارک باشه خوشگل خانوم
مامان الیناجونی
7 شهریور 91 10:47
مباركش باشه مرواريدهاي قشنگش ماشاا... خيلي دندوناش زود در اومده الينا يه سالشه 4تا دندندون داره پيشاپيش تولد دخمل گلمون مبارك
مریمی مامان هانا
7 شهریور 91 22:16
مبارکه عزیزم... هانا که هنوز خاله پیرزنه
مامان پارمیس
7 شهریور 91 22:29
سلام. مدتیه نیستین؟ دلتنگیم
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 16:02
دندون جدیدت مبارک باشه عزیزم الهی بگردم که این دندونا اینقدر شما کوچولوها رو اذیت می کنن امیدوارم مامان بتونه همونطور که میخواد تولد بگیره برات